dit alles heb ik ook .... behalve elmo pak ! en dan nog wat hempjes en 2 delige pakjes en witte tuinbroekje is zooooooo te leuk ook ! en nog e.e.a.
zo meiden ik log uit ! ik moet nog 150 pagina's kredietbeoordeling en beheersing doornemen voor een vergadering van morgenvroeg...... ik ben er dus lekker laat mee ... fijne avond nog en morgen ook een fijne dag ! ik ben werken van 8 tot 8 .......
Jaaa, we hebben een leuke week gehad! Ondanks het weer overigens, regende met regelmaat..vooral als wij net buiten liepen.. ahum. Faylinn is dr watervrees weer kwijt De eerste keer met haar naar het bad bestond uit eerst een kwartier krijsen, toen een kwartier de kat uit de boom kijken op mn schoot, toen wilde ze wel voorzichtig even staan, daarna weer op schoot. Toen wilde ze wel zitten in het water en toen was het gedaan met de rust.. zo'n lol had ze, geweldig! We hebben genoten (en de week is te snel gegaan)
En heb je weer water meis? Hoe was het bij je zus en nichtje? heb je lekker even geknuffeld? Gaat alles goed met je zus en met je nichtje?
ahh jeetje meis wat zielig voor Sven! Gaat het wat beter met hem nu? Jamilia van MamaNona had dit toch ook met de buisjes? Echt balen, weer een operatie.
Ahhh wat zielig voor Jadyn! Hoe is het eten vandaag gegaan bij haar? Heel veel beterschap toegewenst.
Wat leuk dat jullie naar jullie zin hebben gehad op de kermis. Als de kinders zich amuseren, genieten jullie er ook van. Alvast heel veel succes woensdag!
Jeetje heb jij dat ook dat 0% richtingsgevoel? Balen is dat he? Maar ben blij dat je wel hier op zsp bent ipv dat je echt verdwaald bent! Nee sorry meis, we hebben geen Tom Tom te koop. Die heeft Divi echt zelf nodig haha. Ahh een hele dikke knuf voor je zus. Het is inderdaad erg wennen zo'n kleintje de eerste dagen/weken. 11 kilo lichter! zo dat doet ze goed zeg!
ik heb die maat 80 nog op de strakste stand ongeveer als het een verstelbare taille heeft maar scheelt ook wel per merk, ik vind H&M over het algemeen groot vallen.
Helleu allemaal! Alles goed hier? Hier gaat alles op burenoverlast na ,alles goed! Staat een topic in de lounge wat er naast huize Naat afspeelt.
Ow meis ik heb jou nog helemaal niet gefeliciteerd Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap meis! Helemaal super! Geniet ervan! Gaat het goed met je?