Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

't is me................................. DIVI

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    sterkte en ik hoop dat de pijn biljft meevallen!

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey wicjuh! hoe is het met jullie en hoe was de vakantie?

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hoe gaat het nu meis?
    valt het mee?
    Veel succes met je teentje meis!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hey Wicjuh,
    Alles goed met jullie?
    Hebben jullie een leuke week gehad?

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dat heb ik ook even gemist, toronto... vertel miekje! !

enne emma, waarom moet jij nou ook weer dat hempie dat nino heeft ;) geef dat toch aan tim!

7. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ben er weer hoor!

8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    150 pagina's? :confused:
    Veel succes meis!

en werk ze morgen.

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Zoooo wat goed zeg van Faylinn!
    Dus jullie hebben lekker gezwommen heel de week?

Balen zeg van het weer! Maar ik denk dat jullie ondanks het weer lekker genoten hebben en veel plezier hebben gehad?

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Dan ga ik dat ook zo eens ff lezen. Ik is benieuwd!

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Heyyyyyyyyy Boja!
    Alles goed?
    En hoe is het met Nino?

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ha ha! ik heb dat witte tuinbroekje ook gezien, maar heb me ingehouden en heb in plaats daarvan een wit broekje gekocht. en een groene broek. en elmo en koekiemonster sokken. en via internet dus die groene jas. een nep leren jas in zwart. en een spiderman vest in zwart. en een cars vest. en een Mr Men vest. en een spijkerbroek. en een andere spijkerbroek. en nog een andere spijkerbroek. en een jogginbroek. en nog een joggingbroek. en een spiderman pet. en een spiderman cap. enz. enz. enz. (alle tshirts, truien en overige vesten noem ik maar even niet :oops: ) ik denk dat als ik alle shirt die ik nu heb hangen in 86/92 ga tellen dat ik de ogen uit mn kop schaam... zn schoenen en overige jassen noem ik ook maar niet :oops: :oops: :oops:

DS zeg alsjeblieft dat je bovenstaande begrijpt of ben ik echt een hopeloos geval?

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    pfff dat klinkt niet als ik iets waar ik jaloers op hoef te zijn ;) werk ze morgen en slaap lekker alvast!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ah dat klinkt goed zeg! fijn dat faylinn het ook zo naar haar zin heeft gehad!

15. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Hier alles zijn gangetje in huize Divi.
    Momenteel heb ik mijn handjes, 's morgens, 's middags, 's avonds en 's nachts vol aan Demi.
    Demi weigert gewoon te slapen. Ze huilt, gilt en krijst heel de straat bij elkaar, vooral 's avonds én 's nachts.
    Ik ben echt gebroken pfff.....
    Gisteravond was het gewoon half 11 voordat ze een keer in slaap viel.

Als Mama maar even uit beeld verdwijnt is het huilen....
    Gelukkig eet en drinkt ze wel hartstikke goed.

Ik hoop toch zo dat dit sprongetje snel over is pfff......
    Is ie bij jullie al over meiden, tenminste bij de kiddies? En hoelang duurde dit?

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Divi!

Wat vervelend dat Demi zo slecht slaapt zeg. Ik moet je eerlijk bekennen dat ik er vanochtend ook helemaal klaar mee was. Stond ineens te vloeken dat het kind al een jaar is en ik nog geen ene nacht helemaal heb kunnen doorslapen. Zelfs als ik vond dat hij doorsliep moest ik er 3-4x uit om speentje te geven, maar zolang hij direct doorslaapt vind ik dat helemaal niet erg. Sinds de operatie is het alleen maar 1 bak ellende. Daarna natuurlijk continue ziek geweest. Nu slaapt ie sinds 5 voor 10! Pfff. Hier komt het voor mijn gevoel echt door het vele ziek zijn de laatste tijd en niet door het sprongetje.

Sprongetje lijkt redelijk voorbij hier. Ik kan gewoon weer de kamer uit zonder dat ie het op een brullen zet. Hij loopt nu gewoon rustig achter me aan als ie mee wil. het is net een eendje dat achter zn moeder aan waggelt hihi.

Ik hoop voor je dat het sprongetje bij Demi snel voorbij is hoor! Tot hoe laat slaapt ze s ochtends en slaapt ze overdag nog wel?

X

17. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    's morgens slaapt ze meestal tot half 8-8 uur en dan gaat ze rond half 11 weer terug naar bed en sliep ze tot 12 uur.
    Dan 's middags rond half 3 tot 4 uur.
    Maar nu 's middags wilt ze gewoon niet meer. Ze geeft hartstikke goed aan dat ze slaapt heeft, geeuwen, bij mama hangen en in haar ogen wrijven...... Maar nee hoor.
    Heb het de afgelopen dagen verschillende keren geprobeerd om haar 's middags op een ander tijdstip op bed te leggen maar nee hoor....

Ik moet ook eerlijk zeggen, ik denk dat ze vreselijk (WEER) last heeft van haar tandjes. Heel haar mond zit zowel onder als boven helemaal vol met bobbels. Divi smeert het in met Dentinox, koude bijtringen en gisteravond heb k haar een zetpil gegeven, maar nee hoor niet willen slapen.

Overdag is ze zo vrolijk, alleen maar lachen en gillen van plezier en heel erg ondeugend doen, maar als ik het woord slapen maar in mijn mond neemt is het al huilen.

Dus ik hou het maar op het sprongetje en tandjes. Ik weet het anders ook niet.

Meis ik kan je helemaal begrijpen hoor dat je ineens stond te vloeken.
    En net wat jij zegt al hoef je alleen maar het speentje in Nino's mondje te doen dan is dat helemaal niet erg, als hij maar direct weer in slaap valt.
    Maar het spoken 's nachts het breekt je echt op slot. Ik kan het daarom echt begrijpen hoor.
    Een hele dikke knuf voor jou!

Is het misschien mogelijk dat Nino nu bang is na de operatie en het velen ziek zijn?

Ik ben in ieder geval al blij voor je dat het sprongetje bijna voorbij is.
    Ahhhh wat lief zeg dat hij zo achter jou aan waggelt haha ...

Nogmaals een dikke knuf!

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    zo te lezen slaapt/sliep ze dus best veel overdag. kan het niet zijn dat ze zelf aan het regelen is dat ze minder slaapjes nodig heeft overdag ofzo? ik weet niet of dat kan hoor, want Nino sliep nooit veel overdag, maar het klinkt mij niet gek al zeg ik het zelf ;). en het kan inderdaad heel goed dat het ook met haar tandjes te maken heeft hoor, ik merk het hier ook heel erg met die kiezen.
    wat vervelend divi, ik hoop in ieder geval dat het snel over is, voor zowel demi als jou! dit laatste sprongetje was wel een irritante, dus wie weet is het zo over! ik hoop het in ieder geval wel voor je.

wat nino betreft, ja weet niet of ie nog steeds angst heeft van de operatie, ik hoop dat toch zeker niet. maar daarna is het wel slaapritme verstoord en toen dan weer een beetje goed leek te gaan had ie weer dat rotavirus dus was het weer pet en toen weer dit en dat. nou ja, je kent het verhaal wel, maar ik zit mooi met de gebakken peren nu. omdat ie zo ziek/zielig is, kan ik hem ook niet te lang laten huilen (werkt sowieso niet bij hem) en hij wordt gewoon wakker omdat ie last van iets heeft.

nou meid, ik hoop dat onze kiddies snel eens normaal gaan slapen, want ik ben het nu zat!

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    De rust is wedergekeerd. Samantha heeft last van krampjes (boeren en windjes) en ik denk haar ontlasting, en ze is verkouden. Dit keer compleet met loopneus en hoesten. Vanaf ca. 23:30 is het al mis. Zodra ze in slaap valt schiet ze in een vreselijke hoestbui die klinkt alsof ze erin zal blijven. Panisch vliegt ze overeind,en speelt een beetje, tot de vermoeidheid weer toeslaat. En al weer, vlak voor ze in slaap valt, diezelfde vervelende hoestbui. Dit keer barst ze in tranen uit, en hoe! Zo hard heb ik haar al maanden niet meer horen huilen. Ontroostbaar en bang, leek ze wel.
    Een beker water hielp voor even. Van de ellende de draagdoek gepakt, en ze sliep binnen 10 min. :confused:. Voorzichtig weer losgewikkeld en op bed gelegd. Ze ligt al 20 min. te ronken nu. Ook manlief slaapt weer. Fijn! Nu ik nog....

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Fijn, manlief opgestaan en meteen Samantha ook weer wakker :(.

Deel Deze Pagina