Boja.... Kan je aan Bojaman niet voor zijn verjaardag een EXTRA kast voor NINO vragen.. ipv een kado aan Bojaman geven.. Zeg maar dat dit is voor alle keren die je bent opgestaan snachts voor Nino... Dan kan ik in april voor Julen kleding bij je shoppen (lukt nu natuurlijk ook wel...maar dan vast nog veeeeeeeeeeeel beter....) En Emma wilt ook wel mee...Tim heeft nog nie genoeg nie..
Okey, we doen t zo.... We maken er een weekendje van Girl's out op zaterdagavond... Blijven we lekker pitten bij Boja en dan hebben we zondag de koopzondag @ Boja's HOUSE (Nino's kasten..) DEAL?
Filmpjes van mijn kinderen van vroeger hahaha Die kleine ondeugende met geel shirtje is Jamie http://smg.photobucket.com/albums/v609/ ... lemaal.flv http://smg.photobucket.com/albums/v609/ ... eger-1.flv
Meid ik zou het echt niet weten of ze zelf nu aan het regelen is van haar mindere slaapjes. Vanacht heeft ze lekker doorgeslapen, vanmorgen weer anderhalf uur, vanmiddag weer anderhalf uur en om half 8 ging ze naar bed vanavond en toen ging ze ook gelijk slapen..... Zou dit het laatste sprongetje zijn? Of komen er nog meer aan? Als het bij Nino niet werkt om hem te laten huilen zou ik dat ook niet deon hoor meis. Neem hem maar lekker bij je. Gaat het nu wat beter met hem?
Jeetje meis wat zielig voor Samantha! Hoe gaat het nu met haar? Een hele dikke knuf voor jou en voor Samantha!
Zooo dat is nog eens een leuke trip zeg! Daar tref je het maar mooi mee. Die watervallen waar jij heen gaat schijnt heel erg gaaf te zijn! Echt leuk voor je!
Misschien is Jadyn toch nu al bezig met het sprongetje dat ze ook al zo slecht slaapt. Ik zou het niet durven zeggen of ze last hebben van dat de klok verzet is. Ja? Dus bij jadyn gaat het ook zo hard ineens met haar tandjes. Heeft ze er veel last van?
haha ja dat denk ik ook wel hoor... Nou Divi laat het maar niet zien, anders is het heel de dag Mo-Mo haha haha... Demi heeft nu vandaag weer lekker geslapen gelukkig dus ik hoop dat het sprongetje voorbij is hoor! Bij mijn moeder gaat het slapen goed. Alleen hier was het een drama. Maar dat is wel met meer dingen af en toe haha... eten etc..... HOe is het met Julen?
Ahhhh wat zielig voor Justin! Hoe gaat het nu met hem? Een hele dikke knuf en hoop dat hij snel weer opknapt!
Ohhh Wic wat een mooie banner! ikwilookwelalsjetijdhebt een nieuwe*SLIJM* *SLIJM* Gaat hier niet echt lekker,Justin hoor ik steeds hoesten en toen ik hem op bed legde had hij 38 gr koorts. Had hem een zetpil gegeven,maar weet niet wat nu zijn temp is. Als hij vannacht toch weer zo'n hoge koorts krijgt ga ik morgen toch echt bellen weer. Max heeft ook alweer een hele nare hoest,het blijft hier maar doorgaan.
Misschien ook wel het sprongetje? Wat goed van Faylinn zeg! Dus jullie kunnen weer lekker samen badderen...