Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik kan wel op haar hyves komen maar ze heeft haar profiel onzichtbaar gemaakt.
    Ben nu wel heel erg benieuwd hoe en wat.

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik heb haar een krabbel gestuurd. kon wel op haar profiel, maar geen foto's enzo meer.

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    fijn dat ze heeft doorgeslapen! nino helaas wel een paar keer wakker van het hoesten en huilen omdat het pijn doet aan zn keel, maar vergeleken met van de week redelijk goed geslapen.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    gossie al die zieke kindjes...hier Alyssa eens niet ziek....ze is al 3 weken thuis lekker bij mama! moet straks fulltime gaan werken fftjes...dus nu lekker vakantie voor haar! Maar merk het verschil...ze is gewoon al 2 weken niet meer verkouden!

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

6. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoooi,

23 april een intake en direct een echo bij de VK. Zij zet me voorlopig op 29 november haha maar k blijf toch maar ff bij de dec mama's hangen ;) Sowieso tot na de echo haha.

MvM komt vanavond al langs hihi ze belde net.
    Verder alles goed met iedereen?

groetjessss,
    Mili

7. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    Hoe voel je je Mili? Kun je het vergelijken met je vorige zwangerschap?

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    About Martine: [​IMG] Ze is ook weg bij de MaartMamaHyves :cry:

of bedoelde divi dat nou... :rolleyes:

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: Mili: MvM... :) heb ik ook aan meegedaan,maar vergat heel vaak om die kan er onder te houden :)

:idea: Lilya: ben jij ook zwanger :(: heb ik wat gemist :)

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hahahha Ach ja had ik ook wel eens hihi. maar k deed het ook op mn werk dus ik had me elke keer een vracht urine :) :) :)
    Nu wacht ik nog ff wil het wat langer geheim houden op mn werk..ten minste als het lukt. Vorige keer kotste ik me uitelkaar en had ik het daarom al vroeg gezegd ;)

11. Lilya

Lilya Fanatiek lid

13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    @mamanona, ik ben niet zwanger, maar vooral overtijd...

Had het hier ergens geschreven hoor, samen met Mili (elk apart weliswaar) zaterdag getest, van mij negatief. Nu durf ik niet meer, dus ik wacht nog wat :)
    En zaterdag is mijn dochter jarig, als ik dan nog niet ongesteld ben, test ik nog eens. Maar ik voel me niet echt zwanger, dus ik denk dat ik gewoon een gekke cyclus doormaak, zoals eerder werd aangegeven, misschien vanuit de stress en / of hoop zwanger te zijn :)

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ok... ja jammer.maar leuk idd testen op de verjaardag van je meissie! Wij vieren het ook zaterdag,zal aan je denken ;)

Ik had niet alles bijgelezen nog,vandaar mn vraag,maargoed geen bloed geeft moed!

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ONTSLAG!

Bij deze dien ik officieel mijn ontslag is als volwassene.
    Ik heb besloten dat ik de verantwoordelijkheden van een 6-jarige weer wil.

Ik wil naar MacDonalds gaan en denken dat het een viersterrenrestaurant is.

Ik wil met stokjes over een verse plas varen en havens maken van stenen.

Ik wil weer geloven dat je beter M&M's kunt hebben dan geld, want die kan je opeten.

Ik wil onder een grote eik liggen en naar de wolken kijken en limonade verkopen op een hete zomerdag.

Ik wil terug naar de tijd dat het leven simpel was, toen je kennis niet veel meer inhield dan vermenigvuldigingstafels en kinderversjes – groter was je wereld niet, maar daar zat je niet mee, want je wist niet wat je niet wist en het kon je ook niets schelen.

Je kon alleen maar gelukkig zijn, want van al die dingen waarover jij je ongerust of druk zou moeten maken, had je geen weet.

Je wist alleen hoe je gelukkig moest zijn, want je was zalig onwetend van alle dingen die je bezorgd konden maken of van je stuk konden brengen.

Ik wil denken dat de wereld rechtvaardig is.
    Dat iedereen eerlijk en goed is.
    Ik wil geloven dat alles kan.
    Ik wil niet weten hoe gecompliceerd het leven kan zijn en weer dolenthousiast raken over kleine dingen.

Ik wil weer simpel kunnen leven.

Ik wil geen dagen meer die bestaan uit computer crashes , bergen papierwerk , deprimerend nieuws , financiële zorgen, doktersrekeningen , roddels, ziekte en het verlies van dierbaren .

Ik wil geloven in de kracht van een glimlach , knuffels , een aardig woord , waarheid, eerlijkheid, vrede, dromen , verbeelding, de mensen en het maken van sneeuwpoppen .

Dus... hier is mijn pinpas, mijn creditcard en autosleutels en mijn cv.

Ik doe officieel afstand van mijn volwassenheid.

En als je er nog met me over wilt praten, dan moet je me eerst zien te pakken want................
    "Tikkie, jij bent hem!"

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ja he, dat geloof ik ook echt dat het daarmee te maken heeft. geniet er lekker van dat je nu lekker met haar thuis zit!

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Toen met de kerstvakantie waren er bijna geen kindjes op het KDV...en toen alle kindjes terug kwamen was er geen een verkouden..maar binnen 3 dagen...whaha weer een buikgriep virus de rondte...Alyssa ook......

Dat gaat snel daar hoor!

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy lief vriendinnetje !

hoe is het vannacht gegaan met Demi ?
    en hoe is de stand met de tandjes ... wat sneu net een door en dan weer de ellende ervan ! bah
    tim zei dat ik maar door moest geven dat zijn meissie een mega knuffel krijgt van hem !
    hihi
    hoop dat ze ook niet meer gespuugd heeft ! en jij moet vandaag werken he.. ach nog even en dan lekker betaald verlof ! hihi

super hug meis !

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

nou het plan van komen blijft leuk !
    maar niet mogen shoppen is dan weer minder he :(

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: KDV: mijn meiden zijn bijna niet extra ziek :rolleyes: en die gaan er toch ook echt heen hoor.... nog een week of 6... en dan is het klaar :(

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    sjonge jongen ... dat schiet niet op he !
    dikke beterschapsknuffel

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    gelukkig maar !

toppie zeg

Deel Deze Pagina