hier stralende zon en een lekker themperatuurtje misschien krijg ik zoetje dadelijk nog omgepraat om even buiten te gaan, als is het maar even de straat uit naar het pleintje
Emma Hahaha leuk he boerderijdieren.Bryan is ook helemaal wild van,kan ook niet anders. Ik heb geen boekje meer maar hij is heel makkelijk in gebruik.Alles word duidelijk aangegeven.Kan even het snoertje niet vinden die ik met mijn laptop moet verbinden om de foto op de laptop te krijgen. Zuurtje Even naar buiten is toch niet erg : Mamanona Nou ja zeg wat zijn ze dankbaar.En maar bellen als ze extra hulp nodig hadden en nu stank voor dank
alysha heeft toch ook vaak een snotneus, heb je zelf gezegd. Jamilia is wat ouder en waarschijnlijk wat minder vatbaar. ik ben nog steeds ANTI 8)
@ Naat : Hoest met Justin? Ik zal eens tijd maken voor een nieuwe voor je ... noem maar kleur en lever fotootjes aan!
hihi nouja heb zelf ook wel ff op internet ingetikt en idd de weg vinden lukt me niet maar een halve hersencel heb ik nog wel ... mobiels leer ik ook door het te doen ipv boekjes ! en idd de boerderij is TE leuk ... zit hier alleen niet echt in de buurt om lekker naar toe te wandelen
ja klopt heb ik ook gezegt,maar verkouden is anders dan ziek zijn.... vind ik dan..... maarja wat wil je met die weer ook.... ik ben zelf ook iedere x nieserig hoor....
zie je! nog meer ANTI ben ik nu! geweldige banner weer wicjuh, dit is wel de topper tot nu toe vind ik!
ja maar het is toch ook niet normaal om non stop verkouden te zijn en inderdaad heb je echt ziek en 'alleen' verkouden. maar als je niet eens op krachten kan komen en continue verkouden bent dan ben je ook wat vaatbaarder voor het echte zieke werk zeg maar