Ik probeer eens een foto van mijn dochter in mijn album te zetten... Als ik nog vind hoe dat moet, hm, foto te zwaar, zo dan maar: In het voorjaarszonnetje
Ja he... alleen ook een beetje duurder... En nog niet echt 2ehands te krijgen.. Zijn allebei vrij nieuwe motoren/modellen.. Of zoals de Kawa een model dat nu al 2 jaar opnieuw ge-restyled is.. Dus kost t ook veel.. Ik is druk met sparen, maar dat lukt gewoon niet zo goed met een klein Julentje..
hahaha hey jij gaat mijn vriend J niet de schuld geven van JOUW koopverslaving he ! haha sttttttttttttttttt zo doe ik het hier ook hoor maaaaaaaar als ik ooit de miljoenen win zal ik er aan denken ....
meiden ik maak me toch wel zorgen over martine hoor .... heb nog een pb gestuurd via hyves maar hoor ook niets ... zal toch niets ernstigs zijn !
nou ze is van de Maartmama's hyves af ineens en haar profiel is ook ineens gesloten ... en hier is ze ook al langer niet geweest ...
jaaaan! en da's mooi kl*te want ik heb nog een opbergbox nodig voor nino. als ik zn box weghaal heb ik een opbergbox nodig voor de rotzooi maar wat moet ik nu? kan het niet meer maken om naar ikea te gaan natuurlijk