ja wat nath al roeg,hoeveel uur huilt ie ? en huilt ie altijd op dezelfde momenten dan ..ik bedoel zie je er een patroon in?
brr de mijne was me daarnet ook aan t krijsen zeg. Moest gelukkig na de post en in de kinderwagen is hij direct stil. Maar man man ik ben nu thuis en voel me supermottig. Hoop dat de kindjes beetje braaf zijn vandaag. Vanmiddag moet jesse trouwens zijn prikjes En deze morgen brak m'n moederhart op school. laura is n hele week niet naar school geweest eh en daarmee heeft haar vriendinnetje een ander vriendinnetje en zei tegen laura dat ze niet meer met haar wou spelen Ach ja het zijn kleutertjes en dat gaat ook gauw voorbij, maar Laura zette het daar toch op een huilen en aangezien ze de laatste tijd al zo zielig was met ziek zijn had ik nu toch met haar te doen...
hy begint rond uur of 7 8 en dan houdt ie niet meer stil tot ie in box of wippertje ligt normaal slaapt ie s avonds wel na de voeding zelfs gister ook niet pas rond 8uur viel ie in slaap net belt schoonmoeders en hoort da hy uit bed is en ze is meteen pissig omda ie van ons by haar op bed moet blijven ook al huilt ie want ze gaat er mee wandelen als ie maar 1kik geeft
Succes met de 2de prikken! Hier een rot nacht gehad, niet door Dean maar door de kat. Dean was al vroeg onderzijl dus daar zat een nacht voeding aan te komen. Geen probleem. Maar teneerste begon de kat direct al een de deur te krabben.. ze bleef maar doorgaan en terug komen. Ik er uit, even aaien, kletsen en dan weer naar bed.. kwam ze weer.. pfff man er uit.. zelfde ritueel. heb misschien 2 uurtjes geslapen toen wilde Dean eten om 3 uur, Kat begon weer. Half 6 wilde Dean weer eten... Kat begon weer.. Later bleek dat mijn man de huiskamer dicht had gedaan toen hij naar zijn werk ging en dat ze er niet in kon, dat kwam ze aan mij melden (want ze rende naar beneden zodra ik de slaapkamer deur open deed, 2de keer liep ik haar achterna.. en zag dat de deur dicht was) Kleine Dean is zo verkouden dat hij haze slaapjes deed.. 8 uur weer kleine Dean aan de borst.. Daarna maar op mijn buik laten slapen, ik al zittend ook nog geslapen.. BOINK BOINK BOINK... dat doet mijn hoofd.
Mama zijn brengt heel wat met zich mee, leuke en minder leuke momenten. hier was mauro bijna de ganse dag aan het huilen, hij wou niet neerliggen. Ik begon eraan kapot te gaan. Nu blijkt hij verborgen reflux te hebben. Dit en wat krampjes erbij en het was compleet chaos. Nu gaat het gelukkig beter. Er zijn weer leuke foto's gepasseerd. Ons mauro heeft eindelijk zijn achterstand in lengte ingehaald! Het is te zien aan zijn broekjes...
Pagina 329................wat heb ik allemaal onthouden? Ik ben 30, manlief 33. Ehm....vakantiegeld krijg ik rond de 20e, en dat moet ik allemaal inleveren (sparen voor een andere auto voor manlief). Er was nog wat. Oh ja, heel flauw. Ik las dat Daisy een verstopte melkklier heeft gehad...en toen dach ik gelijk 'ik hoop dat ze hem heeft teruggevonden'. Ik ben bijna net zo flauw als nona. Het EK, zag ik ook iets van voorbij komen. Vorig WK was ik met verlof en heb ik alle wedstrijden gezien. Nu ook weer kijken, maar we doen niet aan versieren of zo. Ben toch al getrouwd verder lezen nu.
Nou t is allemaal wel weer duidelijk hoe er over me gedacht word.... ga mn kleine wel voeden... die is tenmiste wel blij met me ...
Zo dan. Waar ging het over... schoonmaken: ik doe niks, nou ja, beetje opruimen als ik zin heb. Ik heb een poets voor de grote dingen en verder heb ik besloten mij slechts in 3 dingen te bekwamen en daar zit huisvrouw zijn helaas niet bij. Mensen die daar last van hebben wijs ik op de stofzuiger en sopmiddelen. Hyves: ik heb nona toegevoegd, ik durf. kolven: ik kolf 's morgens de gedronken borst leeg en dan de andere verse borst, en dan kom ik aan 100 of 120 cc, wel hele vette melk. MAar da;s logisch, ik heb er ook ongeveer 7 kilo aanhangen. Daar over gesproken, morgen cb, ook prikjes! Vannacht trouwens van 10 tot 6 geslapen! Hij dan, wij gingen later. o o, alarm!
dankje mamanona, het was een stevige knuffel die ik goed kan gebruiken. Hier een MEGAKNUF terug!!! Nu vlug mn album bijwerken.