Yep, nou maar hopen dat alles dan oke is!!! @ DS; hahah wat een deugniet. @ Bija: balen dat het nog niet echt wil met NIno
Boja : De autostoelen doen NIET mee met de MamaMazzeldagen van Prenatal Das mooi Klote.... Misschien ff googelen waar ze wel in de aanbieding zijn??
Ha mama's! Vaag, ik kon maanden lang niet inloggen en nu het forum er uitziet als nu ineens wel... Hoe dan ook, hoe gaat het hier? @Mili: ik zie dat je nog een baby'tje krijgt! Superleuk zeg, gaat alles goed? En met de andere mama's?
ze doen wel mee, alleen geen 25% op 1 speciale dag, maar gewoon elke dag 20%. kan ik mee leven dit heb ik tenminste gehoord van een contactpersoon van prenatal van mn werk.
Boja.. Als je op www.mamamazzeldagen.nl kijkt, dan staat daar dus in kleine lettertjes dat de autostoelen niet meegaan met de aanbiedingen van deze keer... mm, misschien even bellen met prenatal??
Zo hier weer vroeg vanochtend... tien voor zes was meneer wakker. Zzzzzz. Heb hem nog wel even laten liggen maar half zeven waren we toch echt beneden En dan slaapt hij nu vanochtend gewoon alweer bijna twee uren lang. Hij heeft honger en wil dan gewoon snel weer slapen. S avonds langer ophouden kan ook niet want hij is total loss om 19.00 uur. Gister lag hij dus half zeven en ja is dan dus ook eerder wakker Warm eten hoeft hij nog niet. Een paar hapjes gister. Maar hij spuugde s avonds toch nog wat het zuur (voor het eerst sinds weken weer!). Dus dat is minder. Nu toch maar weer wat meer Zantac gegeven. Eigenlijk moesten we dit afbouwen maar ik ga toch maar nog een keer overleggen met de kinderarts. Hoop dat het snel eens echt helemaal goed met hem gaat! DaisySanches: hier ook zo'n boefje. Ik heb ook een deur met hendels naar de achtertuin. Neem altijd mijn sleutels mee. Hij doet het dan niet bewust maar mooi wel dat de deur laatst dicht zat en hij stond achter het raam naar me te kijken hahaha Je zou dan maar niet binnen kunnen komen en je mobieltje ligt daar ook... Iedereen een fijn weekend gewenst! Daniël gaat vanmiddag naar mijn ex. Ik ga even de stad in naar de Hema, even twee slaapzakken halen en nog wat kleding voor Daniël. En verder nog wat boodschapjes. Het is gelukkig mooi weer! Heb geen auto meer dus lekker op de fiets
Moggeuh mama's.... Hoe is het met jullie allemaal? Pff hier vanmorgen om half 5 weer wakker...gelukkig ging ze weer lekker slapen na iets te drinken. Nou dat is me ook iets zeg zo een oorontsteking...ze heeft gewoon tot gisteren koorts gehad...en hoog ook. Moest ik ineens vanalles gaan regelen voor opvang...en dat kon ik nu niet echt gebruiken met mijn nieuwe werk. Het werk is dus cursus in het begin, de 1e 2 weken van schriftelijke informatie zijn voorbij. De toets is gemaakt en van de 100 punten had ik er 88...de tweede van de klas...en de eerste had al eens bij UPC gewerkt op hetzelfde functie....dusseuh best wel goed he! Nu volgende week gaan bellen! Dan krijgen we klanten aan de lijn....en dat 2 weken onder begeleiding en daarna echie...ben benieuwd en best wel zenuwachtig hoor! Verder gaat alles hier hartstikke goed, hopelijk bij jullie allemaal ook! Groetjes, Miranda
goedemorgenmiddag zal weer vaker hier zijn mannetje zijn verlof is om meiden die na lange tijd terug zijn welcome back hier gaat alles rustig zijn gangetje vanaf maandag gaat ybe weer naar school en hebben we weer een vast ritme
ik zie het, wat debiel zeg. ze zei dat ze dit keer niet zo'n extra korting hadden van 25% maar had voor mij al berekend waar het op kwam met 20%. ik ga haar maandag meteen bellen!
nu kwam ik even spieken, ist heel rustig hier.... nou dan ga ik ook maar weer ... zuurtje,waarom heb je iedereen weggejaagd?