Divi: Dank je wel voor de super lieve kaart!!!! waar ik was gisteravond: Bank en vroeg naar bed, haha.. All: een fijne zondag!
Mogge! Bijgelezen gister, maar ben het eerlijk gezegd alweer kwijt..misschien komt het langzaam weer naar boven vandaag... Zit niet zo lekker in mn vel en weet niet zo goed waarom. Tis ff niet anders, maar heb gewoon weinig puf voor en zin in dingen. Wel net een laptop besteld! Ben benieuwd .... Fijne zondag meiden!
Komende week ga ik op iedereen reageren...hebben net de pc helemaal schoongemaakt en gelukkig doet hij het nu zonder uit te vallen! Fijn dat ik weer kan typen totdat de laptop komt! Maar nu moeten we zo naar mijn broertje in Antwerpen. Nog iets meer als een week en dan vliegen naar spanje! Whiiiii heb er zin in! Tot deze week en een fijne zondag allemaal!
Is iedereen hier ook zo aan het genieten van het lekkere weer? Super he?! ff een spammetje van gisteren: STATISCH HAAR en een spammetje van vanmorgen: IN DE SPEELTUIN ik haak weer af! Cya!
sow das nog s een aangename verassing! Alysha is al ondertussen ook al 2 dagen aan t draken door de tanden..... daar zijn tandje 9,10 ,11 en 2 kiezen aan het rellen!
Zeker een verrassing, geen last gehad. Maar goed we konden hem tegelijk met boventandjes zien toen. Tis linksboven. Rechtsboven zien we ook, maar moet nog doorbreken.
hey meiden ik ga bijlezen maar volgens mij ben ik niet lang bezig.Er zijn maar 4 pagina's geschreven het weekend
zo ben weer bij DS Samantha ook 5 tandjes.Bryan heeft ook 5 maar de zesde staat op springen. Mamanona Hoe is het bij jouw meis : Leuke foto's heb je weer Divi Gelukkig slaapt Demi weer 2 nachten door. Zuurtje Hoe gaat het met jouw meis en met de kids : Flientje Das lang geleden.Hoe is het bij jouw : Miekje Hoe gaat het bij jouw meis?Kan je al merken dat je zwanger bent of heb je nog geen kwaaltjes : Boja Zie Miekje Pooh Als ik je niet meer spreek veel plezier in Spanje. Sabbe Leuk hoor een weekendje weg.Heerlijk zeg.En dan de tas al weer pakken voor het ziekenhuis,wat gaat dat snel zeg. Wicjuh Balen meis dat je je zo voelt.Fijn dat je een nieuwe laptop hebt. Verder weet ik het niet meer.Sorry Hier een heel leuk weekend gehad.Zaterdag lekker gezwommen met de kids en 's avonds manlief opgehaald die kwam ook een nachtje en een dag.Bryan vond er niks aan in het zwembad en die heeft een uur gejammerd toen zijn we er maar uit gegaan.Maar het bleek dat hij niet lekker was want later op de dag werd hij warm(38,5 koorts)huielrig,overgegeven.Maar zijn zesde tand staat op springen en daar had hij last van.Van vrijdag op zaterdag heeft hij heel vaak gehuild 's nachts en van 4 uur tot half 6 wakker geweest.Doet hij anders nooit dus dit was even wennen.Maar de nacht van zaterdag op zondagis hij maar een keer wakker geweest en verder lekker geslapen.En vandaag harstikke vrolijk en zijn we 2 uur in het zwembad geweest en bryan heeft 2 uur lang in het water gespeeld.Toen we eruit gingen en hij zat in de wagen sliep hij gelijk.Vanavond nog even uit eten geweest en nu al een poosje thuis,de was draait alweer en de kids liggen lekker te slapen.
Redone: leuk dat niek ook nog een nachtje.dagje kwam... jammer dat bryan t eerst niet naar zn zin had,maar later gelukkig wel. heb je die dikke nog gezien?
Ja was ook leuk.Vond erg fijn dat mijn schoonvader vandaag wou melken 2x.Kon niek mooi gisteravond al komen ipv vandaag. En bryan ja dat was niet zo leuk eerst maar vandaag dubbel genieten. Enne ik heb meerdere dikke gezien.Heb de naam van dat kind niet gehoord heb er wel op gelet.Er zaten een dikke en een chagerijnig mens naast ons in het zwembad en toen moest ik daar aan denken wat jij zei.Sven gooide per ongeluk een bal die kant op en die raakte die vrouw nou die werd me opstandig.Ik zo nou ja zeg een beetje sjaggie en ben verder gaan zwemmen.