wat een lieve schoonvader heb je dan nou is toch leuk opgelost voor jullie zo! wat een leuke foto's! check hier voor bekende koppies hier dus
goedemorgen redone mooie foto's en hier gaat alles goed hoor, ook met de kids nog een maandje en dan gaan wij naar cp
goeiemorgen allen!!! vandaag is het dan zover he... Jarne gaat naar school. Ze zijn er allebei schijnbaar heel klaar voor om (opnieuw) naar school te gaan grts
@ Wicjuh heel veel beterschap en hopelijk voel je je snel weer wat beter in je velletje! Extra dikke knuffel!! @ Mamanona en Redone super leuke fotootjes!! Ikke ook even spammen!! Wij op de kinderboerderij
Goedemorgen! We zijn weer terug van de zee. Jana heeft het helemaal naar haar zin gehad en wij ook! @Sabbe: Succes voor jou en Jarne. Ging het vlot aan de schoolpoort? Spannend hoor.
mooie foto's pooh hier ging het vlot hoor. Jarne was direct gaan spelen en keek niet meer om. Tandjes... Jesse heeft al maanden nr 9 en 10 die willen maar niet kunnen en sinds dit weekend staan ze er dan toch door. Hij heeft dus de vier middelste bovenaan, de vier middelste onderaan, en dan onderaan de voorlaatste tandjes links en rechts
Hier zes tandjes, die waren er vrij snel, maar nu blijft ze precies hangen Leuke foto's Pooh! Mooie buik ook zeg!!!!
POOH: nice pica's hoor... bolle Zuurtje: alvast heel veel fun @ CP voordat ik het vergeet SABBE: fijn dat Jarne t vanmorgen al zo goed deed,ben benieuwd na je "na schooltijd" verhaal! en wat leuk dat de rest van jesse zn tandjes in de wachtrij nu ook door zijn =D> EEKJE: fijn dat t zo aangenaam was aan zee tandjes: Alysha heeft er hier alweer een poos 8.... 4 onder 4 boven... precies in proportie
hey meiden wij zijn ook weer terug ! weekeind was erg gezellig helaas had ik alleen TE erge boofdpijn kom net van de dokter af en heb een zware voorhoofdholtontsteking ... heb AB en moet echt ff rust houden... zelfs lezen of tv kijken is te veel nu dus ik zal ff wat minder langs komen dikke knuf ...