Denken jullie dat het kwaad kan om naar een musical te gaan tijdens een zwangerschap? Zal wel niet zeker?
ff voordat ik naar huis ga vanf t werk.. Lilya: als je al niet naar musicals kan, dan wordt dat volgende week wat bij de SBK in Assen en helemaal straks in juni tijdens de TT... Redone: mooie foto's! Fijn dat je mannetje nog een dag kon komen! Nona: leuke foto's. Boja: hoe was t bij de KNO arts?? Emma: Beterschap meid, hoop dat je er snel vanaf bent Eekje: wat fijn dat t zo lekker was aan zee Zuurtje: hello! Pooh: mooie kinderboerderij foto's! En jaaaaaa, daar was een heel mooi plaatje met een heel mooie buik erop! Sabbe: wat fijn dat jullie beide aan de eerste schooldag toe waren! En nu ga ik naar de bus, naar huis! Kus
Nee hoor kan geen kwaad. Ik ben met 23 weken ook nog gewoon naar een concert geweest al kon ik niet zo lang staan (terwijl ik nog geen echt dikke buik had) Over de tandjes: hier ook vier onder en vier boven. En al twee paar kiezen (boven en onder) En het derde komt nu door. Volgens mij de achterste. HEt ging hier als een speer. Met zes maanden kreeg hij zijn eerste twee beneden. Toen een tijd niets tot 8 of 9 maand en vanaf toen gaat het door. Ook niks aan hoor. Hij heeft er af en toe flink last van. Nu dus van die kiezen. Ik zit net te denken. Hoeveel paar kiezen krijgen ze eigenlijk? Drie? Ik kan amper in zijn mondje kijken (mag er niet aankomen) Volgens mij moet hij alleen dan nog 1 paar kiezen en de bovenste hoektanden? Zal morgen toch eens goed tellen. Ik weet het niet eens precies Dit omdat zijn mond meestal als een bankschroef dichtgaat als ik er in wil kijken. Tandenpoetsen was een paar dagen ook not done Vandaag was hij erg aan het omdraken. Vanaf half elf tot half zeven niet geslapen. Dan is de middag laaaaang Ik ga binnenkort nog wel 1x naar de osteopaat Redone: wat een mooie foto's zeg van je ventje. Het is wel een klein boefje zeker? Hij ziet er ontdeugend uit. Pooh: wat een mooie buik heb je meid! En wat een schatje je kereltje MamaNona: ach wat een scheet, wat zit ze daar lief. Is ze altijd zo braaf hihi?
Echt zo'n klote dag vandaag Moest naar de kinderarts toe met Justin en de kinderarts wilde graag dat ik met Justin ging bloedprikken. Ik moest toch al van de KNO arts dus alles kon in 1 keer. Het bloed prikken ging vreselijk mis! Wat een monsters van trutten daar! 1 keer mislukte,en kijk naar zijn arm..... Allemaal bloedvaatjes gesprongen Het jochie heeft gegild!!!!!!!! Uiteindelijk hebben ze nog 2 buisjes uit een ader uit zijn hand gehaald. Echt vreselijk
En vergeten: hoe was de eerste schooldag? Wel even slikken zeker, maar een heuse mijlpaal! Ben ook benieuwd hoe het bij de kno arts was Boja Ik lees het hier wel weer. Vind het wel leuk hier af en toe weer mee te kletsen over de kids. Daniël helpt me nu vaak met de was . Dan zeg ik kom we gaan de wasmachine aandoen en dat vindt hij erg interessant. Hij "helpt" me dan ook door er dingen in te stoppen. En is reuzetrots als ik hem dan prijs. Leuk hoor als ze ook al lopen. Ik zeg bijv.pak je jas maar en dan gaat hij naar de kapstok. Zoveel ze al begrijpen! Verder kletst hij veel maar veel nog echt in zijn eigen taaltje.
Kan helemaal geen kwaad hoor! Ben ik ook gewoon heen geweest en naar een soort van concert enzo. Hihihi Nora vond de muziek wel leuk, en nu nog als we het draaien gaat ze lachen
@ Emma: beterschap meid!!!! HIer alles oke. Alleeen mega mega moe haha. Najaa is voor een goed doel. K ga nu bankhangen! Knufff, Mili
nikki hij is zeker ondeugend nathalie jeetje wat een pesterij weer voor justin.Wanneer krijg je de uitslag : Pooh Wat een mooie buik.En mooie foto's Sabbe Fijn dat de eerste schooldag goed ging All Nou vandaag heeft bryan voor het eerst geen eten willen hebben.Vanmiddag al geen brood op de creche en vanavond ook geen macaroni zelfs geen toetje.Wel zijn fles pap.
[quote="redone nathalie jeetje wat een pesterij weer voor justin.Wanneer krijg je de uitslag : .[/quote] 7 Mei,dan moet ik weer naar de KNO,er zaten ook wat buisjes bij voor de kinderarts,maar heb er verders geen afspraak over gemaakt. Moet in Juli weer voor controle bij de Kinderarts terug komen.
emma hey meis een leuk weekend gehad dus en jammer van je hoofdpijn.Hoop dat door de ab dat je je gauw weer beter voelt.
bedankt meis !! en moe hoort er nog ff bij he ! .. en idd het beste doel wat er is !! ga maar lekker bankhangen
thanks meis !! hoop ik ook van de AB want dit is niets zo en ow ow wil Bryan niet eten .... misschien een kiesje onderweg ... las dat hij op vakantie snachts ook wat had gespookt ! en hebben jullie het leuk gehad ?
arm kereltje !! bah wat sneu hoop dat hij er geen last meer van heeft en dat eindelijk na de AB eens alles goed mag gaan