Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Meid ik zou het echt niet weten.
    Op de site waar ik dit plaatje heb gevonden en waar ik de kubus op 1 of andere manier niet kon bestellen staat het merk ook niet.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    kan wel even voor je kijken als ik hier in de stad ben, maar misschien kan je aan die vrienden vragen of er een merknaam op staat...zoekt iets makkelijker hihi..

Heb je de site waar je die had gevonden?

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Allebei nog iets verkouden.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    En wat was je zoek term, wil ook wel speuren voor je.

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier gaat alles langzaamaan weer beter. Wij zijn sinds woensdagavond beide grieperig en verkouden. Samantha en ik hoesten en snotteren. Bij manlief is het op zijn oren geslagen, hij heeft oorpijn...

Donderdag en vrijdag was ik ziek thuis. Zaterdag bij de weekboodschappen was mijn stem ineens weg...

Samantha loopt steeds vaker aan de hand. Als het niet doorhebben dat ze wil lopen, kiest ze zelf een vinger uit en wil ze weg :).

6. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    @Nathalie: beterschap met Justin
    @Emma: is je autootje al gerepareerd. Lastig hé als ie kapot is.
    @DS: beterschap voor de hele familie. En dat van die vinger: komt me erg bekend voor :D Ondertussen loopt Jana wel alleen, das veel handiger :)
    @Miekje: leuk dat je eventjes dag komt zeggen vanuit Toronto! Hoe is het geweest?

Zaterdag het nieuws vertelt aan ouders en schoonouders :) Die waren erg blij. Nu nog de broer en zussen... Benieuwd of onze beide ouders zolang kunnen zwijgen... :D
    Gisteren met Jana naar de ezeltje (in de buurt) gaan kijken. Dat vond ze erg leuk en ook een beetje spannend als de ezel ineens dichterbij kwam :)

7. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Om 10.50 uur bij de huisarts zijn met Justin
    Ik hou jullie op de hoogte

8. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen

9. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    heb je die van bij thystoys.nl?
    Daar kan je normaal online bestellen toch?

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

hier de garage net gebeld en ze komen zsm langs ... dus we zijn aan het wachten !
    ik werd pas om 9 uur wakker.... schrok me rot ! gelijk tim maar ff wakker gemaakt en hij heeft lekker gegeten en is nu aan het spelen met zijn little people spul ! hij heeft erg veel (overgekocht voor een prikkie van een vriendin) en speelt er zoooooo leuk mee .. hahaha hele verhalen ..
    helaas gaat het met ons konijn sjaak ook ff wat minder .. we zijn bang dat de ontsteking in zijn kaak ook terug is en als het zo is is er niet veel meer aan te doen ... :(

divi ik zal eens kijken her en der of ik wat kan vinden ! leuk ding idd !
    en fijne dag ... leuk hoor een dinnetje langs ! en ook succes bij je mama die kan vast wel een dikke knuffel gebruiken ... hopelijk gaat het wat beter met allemaal...
    nathalie we duimen voor jullie meis .. nog 1.5 uurtje ... dikke super knuf meis kan me voorstellen dat het allemaal ff niet leuk is ! hopelijk kunnen ze je zo helpen
    Zuurtje heb je de uitlslag al binnen ?? hoop idd dat het je ei is ! en als het zo is ... klussen maar haha !
    Eekje wat leuk dat het zo super is ontvangen en idd zouden ze het nog ff voor hun kunnen houden haha ! is natuurlijk ook echt leuk nieuwtje !
    DS hey meissie ik wist niet dat je zo ziek was .. heb wel een paar keer gevraagd hoe het ging
    niet zo lekker dus ! gaat het nu weer beter ? en je meissie gaat nu snel he !
    MCGW hey meissie hoe is het met jou ? en je meissie
    Redone hoe is het met jezelf en met Bryan ? allebei weer wat beter ?
    Miekje meissie volgensmij zit jij lekker terug in het vliegtuis !! zo weer thuis bij je mannen ... zalig en natuuuuuuuuuuuuuurlijk willen wij allles weten en FOTO'S
    ben je niet ziekjes geweest ?
    BOJA hoe is het met jou en met nino ? is zijn gedrag al weer wat beter ?
    en hoe is het met jezelf ? niet ziekjes ?
    nona meissie hoe is het met de zolder ? en hoe gaat het met de t'shirt verkoop haha
    vandaag spannende dag he ! we duimen ook voor jou !

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    wij verkopen die shirts zelf niet hoor emma!

verder kwam ik even voorbij om te zeggen dat ik hier voorlopg niet zal zijn...

ik trek het allemaal niet meer,klinkt heel stom misschien,maar het ene na het andere "probleem/ding/hoeje'twiltnoemen" hoopt zich hier op.... van t weekend weer vanalles voor "de voeten gegooid gekregen" en ik red het allemaal niet meer om hier overal op te reageren enzo...

owjaa kan 5 juni pas bij de gyn terecht! :evil:

knuff

12. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Goedemorgen Allemaal:

Nona: Veel succes met alles en denk eerst aan jezelf dat is het belangrijkst en je mag hier altijd weer terug komen als je daar behoefte aan hebt.

Naat: Veel succes bij de hh.

Verder ben ik het eigenlijk allemaal weer vergeten sorry!
    Hier is alles goed na een druk weekend weer gewoon aan het werk.
    Mijn vriend is vanmorgen met Rens naar het cb geweest voor voorlopig zijn laatste prikjes en hij deed het goed zei me vriend(heb al gebeld natuurlijk) en hij weegt iets meer dan 10 kilo en is 80 cm.
    Verder eigenlijk weinig te melden vanaf hier.
    Wel willen we proberen om ons huis te gaan verkopen dus moet dadelijk even contact op nemen met een makelaar om ons huis te laten taxeren.
    Hoe is het verder met iedereen hier??

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ik neem geen afscheid hoor,meldde alleen dat ik VOORLOPIG niet weerkwam,maar fijn om te weten dat ik van jouw terug mag komen =D>

en ik vlieg weer verder..... :idea: ZOEFFFF :) :) :)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  15. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    @ Nona: Kwam misschien lullig over maar de bedoelingen waren goed.....

16. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Meiden bedankt voor de felicitaties!

Nona, knuff!

Naat, jij ook een knuff en een dikke kus voor Justin.

Wic, wat heeft faylinn toch een prachtige krullen!

Fijne dag vandaag allemaal!

17. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben weer terug.

De huisarts zag wel iets verbetering met afgelopen Vrijdag,maar nog niet wat ze graag had willen zien.

Uitgelegd van de dosering en het is door de huisarts goed nagekeken en hij werd dus echt ondergedosseerd nu.

Er is nu een nieuw recept uitgeschreven en hij krijgt nu 3 maal daags 5ml

Ik moest er wel rekening mee houden dat zijn stem nog een week of wat zal wegblijven
    Hoop dat het nu snel beter gaat.............

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Nathalie, krijgt justin antibioticum? 3 maal daags 5 ml? dat had Alyssa voor de oorontsteking ook....

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hij krijgt AB en Nystatine,hier staat niet het hele verhaal,er staat bij baby en dreumes een topic die ik gisteren heb geopenend

20. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ahh jeetje zeg! Ik hoop dat jullie snel opknappen.
    Hoe is het met je mannetje zijn oren?

Wat goed van Samantha zeg! =D>

Deel Deze Pagina