hey meiden ik heb erg gggggggggrrrrrrrr op de site !! ik heb er gewoon 2,5 dag niet op kunnen komen ... echt triest dit zeg ! maar goed we zijn er weer ... hier is het ook druk druk druk vandaag heb ik lekker op anne mogen passen en zijn we ff boodschappen gaan doen .. gister gewerkt de hele dag ! gister is venter met sjaak naar de dierenarts geweest het gaat niet zo lekker met on konijntje dus is ff afwachten maar hij heeft ab en hopelijk knapt hij weer op zo redone ik zag dat ze jou nog steeds aan het pesten zijn bij de fysio ! en fijne dag vandaag bij de dierentuin ! leuk hoor ! en werk ze morgen Sabbe ai ai ze zitten weer in een sprong he ! maar vervelend dat je moe bent maar wel te begrijpen he ! Mamanona meis dikke knuf !! hoe is het ? en moooooooooooie pica's !! ga je zelf nog iets doen ? en dan eens iets leuks ? wij gaan morgen bbq bij mijn ouders doen en verder lekker niks bijzonders Divi de foto's zijn weg maar ik had ze al gezien ! wat een knapperd he die mop van jou ! en leuk dat ze zelf zo lekker bezig kan zijn ! is ze al beetje zenuwachtig ? tim wel hoor ! en hij is weer mooi geknipt voor de ontmoeting haha ! Zuurtje spannend van je mannetje en zijn werk maar dat zou ik echt zoooooooo niet pikken ik zou ze echt aangeven bij de politie dat is geen grapje meer joh ! en bijna op vakantie he ! Eekje veel plezier vanavond ! leuk leuk een feestje ! ! en lekker uitslapen Nathalie hoe is het bij jullie ? en met Justin ! Miekje ik ga zo ff foto's kijken op hyves maar hoe is het met je en vertel vertel eens over je vakantie ! was het super gaaf ? en gelukkig zijn jullie al weer bijgeknuffeld Nikkie nou kan me wel voorstellen dat je savonds moe bent dat heb ik ook ! kan alleeen de meiden niet missen hier hihi en fijne dag morgen DS hoe is het bij jullie ? iedereen weer beter ? en loopt kleine S al ? Boja meissie alles wel goed daar ? tja ik loop je ook elke keer maar mis hier he ! hoe is het met mijn knapper vriendje ? al weer uit zijn sprong pooh meis wat gaat het nu snel allemaal he ! en wat lekker dat je al zo snel verloft hebt ! tjeeee wat ben je een bofkontje ! zo en ben ik iemand vergeten dan sorry
ff snel,ga ff aar buiten met Miss M. mega stuiterballen en dan komt er zo nog een logé maar wij gaan morgen hier heen
hey dat ziet er leuk uit !! nou veel plezier dan he .. en wel een beeeeeetje uitkijken ! en hoe was het mega stuiterballen haha
ja dat is ook leuk! jaa we zullen uitkijken,meneer de agent is ook daar,dus ow ow ow als we niet uitkijken! ja ze hebben een grote stuiterbal,20 cm doorsnee ofzo,errug funny! was leuk,ik kom nu net pas binnen we hebben het met een boel buurtkinderen gedaan
Mamanona Verkeerspark is ook erg leuk.Sven is daar voor een paar weken geleden voor het eerst heengeweest en vond het geweldig. Ben je trouwens niet eens zo ver bij ons vandaan.
Hey meiden! Sorry hoor, tijd nix geplaatst volgens mij maar ik word zoooooo gek van dat trage gedoe hier, dat als ik eenmaal bijgelezen ben, ik het ook helemaal zat ben. De errors slaan me om de oren s avonds. Bah. Goed, even een teken van leven maar. We zijn dinsdag weer naar het CB geweest. Faylinn heeft nog geen prikken gehad omdat ze niet helemaal lekker in dr vel zat, dus ik heb ze even vooruit geschoven...kan de prikken nu gewoon op een inloopspreekuur halen. Cijfertjes : 10.080 en 74,5 cm... wederom met ingetrokken nek want ze vindt dat meten maar nix. Verder loopt ze elke dag wel een paar stapjes los, maar alleen als ze een doel voor ogen heeft (mama, papa, bank,etc) waar ze dan tegenaan kan lopen, haha. Dit doet ze al wel een anderhalve, twee weken. Zo leuk! En ze klimt de laatste tijd ook echt overal op! Doodeng af en toe Dr favorietje klimplekje is geloof ik dr zandbak (zo'n dubbelgeklapte schelp) als ie dicht zit. @ Naat : fijn dat het beter gaat! @ Nona : veel plezier! @ rest : sorry, vergeten. Ik hoop op betere tijden met een sneller forum. Fijne dag vandaag allemaal!
Was nog vergeten te vertellen . Mijn moeder haar belafspraak is inmiddels al geweest. En de uitslag....... alles is goed met haar hart en longen!!! Ben zo blij . Ze moet nog wel eind juni (afspraak van eind mei is verplaatst, dus gelukkig had ze die belafspraak.. ) nog EEN keer komen, ter afsluiting ofzoiets.
Hai allemaal, Hier even kort een berichtje van mij. Een heerlijk weekend center parcs gehad. heerlijk gezwommen met Nora. Gister met haar naar de dierentuin geweest, was ook echt genieten. Dinsdag naar de VK geweest en lig keurig op schema, frummel was druk aan het zwaaien en bewegen. Alles bij jullie ook oke? @ Redone: k heb je gister nog gezien geloof ik in Emmen kan dat? Liefs, mij
hoi hoi,ja ik was in de dierentuin.|Heb jouw niet gezien. \Dus een leuk weekend gehad en gisteren de dierentuin Hoe vond Nora de beesten : En toppie dat het met het frummeltje goed gaat.
***EGO*** Ze loopt los, Samantha loopt los!!! En loopt het hele huis rond!!! \/ *** einde EGO *** We kwamen het meisje tegen waarmee ik toen in het ziekenhuis lag. Ze scheelt een dag met Samantha, en loopt al een tijdje los. Kennelijk dacht Samantha dat kan ik ook .
goede avond meiden we zijn terug van een gezellige dag alleen heel erg geschrokken vanmiddag zusje heeft een schommel in haar tuin staan. 1 van haar stiefkindjes was aan het schommelen (heel hard en hoog) en is tegen zoontje zijn hoofd terecht gekomen zoontje komt binnestrompelen en loopt overal tegen aan en valt neer tegen de grond gelukkig is mannetje verpleegkundige en heb ik er ook een beetje verstand van zoontje zijn hoofd lang gekoeld (eerst met iets uit de diepvries en naderhand met een koude natte handdoek) zoontje had veel last van hoofdpijn maar verder niets mannetje heeft hem toen in de buggy gelegd (kan plat) en ik heb hem toen met zijn benen omhoog gelegd. hij is zo een tijdje blijven liggen en heeft geslapen na een tijdje wordt zoontje heel vrolijk wakker en zegt "ik heeft goed geslaapt" ik vraag naar zijn hoofdpijn maar die was weg, temperatuur genomen maar koorts had hij niet gelukkig is alles goed afgelopen dit hoef ik echt nooit meer mee te maken
Om een beetje mijn gedachten te verzetten heb ik vandaag mijn camera maar weer eens ter hand genomen en Shania mocht weer modelletje spelen .Wat vinden jullie . Voor de rest erg druk hier veel werken weinig verdienen .enz enz .
Gooo samantha!!! joepieeee, zien lopen doet lopen hihi. Zuurtje toch, wow wat een schrik. Gelukkig is nu alles weer goed....eng hoor! Apie, wow mooie foto!! Hier...alles goed! Alyssa loopt langs de tafel! En gaat zelf staan aan de bank, in de box en op haar speelgoed....ook de rijauto hihi...en die rijdt dus weg...boem...zo op der snoet...beteuterd gezicht en kijkt ze mij boos aan omdat ik in de buurt zat...ze dacht zeker dat ik dat deed whahahahaha...maar toen ik haar oppakte kreeg ik wel een lekkere natte zoen...dus dat was snel weer goed. Verder...tsjah...niet zoveel....hoe is het hier dan meiden? Groetjes, Miranda
Nouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu heb ik op iedereen gereageerd vanaf mijn laatste bericht knalt die site er weer uit. Sorry meiden maar ik ben er nu echt ff klaar mee met deze site.... Vind het nu echt niet meer leuk! Zo verschrikkelijk langzaam. Heb je zowat een pagina aan reacties voor iedereen, ja jammer................ Dus Divi is er klaar mee! Sorry hoor meiden! Dan maar snel een korte reactie. Hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed hoor! Ook met Demi. Ze had gister ff een offday, maar vandaag was ze weer hartstikke vrolijk! Ik ben weer weg. Tot snel meiden liefs
zag ik hier even snel voorbij komen dat Samantha loopt \/,Faylinn die stapt \/ een Gewonde Ybe,die weer op de been is **knuff** en fotomodel Shania **smelt** en een aantal zeurende mensen over een trage site! HELEMAAL MEE EENS! tis BAGGER! (sorry als ik iemand vergeet) wij hebben een leuke dag gehad zie spammetjes