Mogge! Leuke pica's nona! Mooie foto Apie! @ Miranda : wat goed van Alyssa! Ja...dat ie wegrijdt, dat gaat ze wel doorkrijgen @ zuurtje : schrikken! Gelukkig hebben jullie goed gereageerd en is het weer goed.. moet er ook niet aan denken dat mee te maken. @ Divi : traag he? Ik vind het dus ook nix zo .. @ Samantha : Jeej! Go Samantha! (en nu even aan Faylinn laten zien dat het niet eng is ...alhoewel ...dan ren ik er nog meer achteraan ...) @ EGO : Ik heb mn eigengemaakte MEI TAI af! Jippie! Nu nog testen met Faylinn, én ik ga er nog 1 maken, hahaha. Foto volgt ongetwijfeld. Viel me trouwens onwijs mee, dat zelf maken. Ga de volgende ook iets aanpassen denk ik, ik weet nu hoe of wat. Lekker nog vrij vandaag, Faylinn zit @ kdv, ik moet wat aan de poets maar ook een beetje time-for-me. Dat wordt karten, stof scoren en naaien Fijne dag all!
zo meiden ik heb net gebeld met de ha voor het resultaat van nog eens prikken op progesteron en het is nog te laag vorige keer 1 en nu 5.4 moet minstens 10 zijn dat wordt dus op naar de volgende ronde
@ Nona : niet gehad. Wel goed nieuws! Meteen maar ff showen : Vinden jullie het wat? In mn volgende ga ik stofjes afwisselen. Ik moest eerst weten hoe het in elkaar steekt door he een keer te doen he?
@ melding: .... @ draagdoek: leuk model,stofje moet ik eerst in t eggie zien denk ik, vond t t nogal saaie kleurtjes
Haha, hij is niet zo knal nee. Maar dat wilde ik ook niet, zeker niet voor mn eerste poging. Saai... sja ... ik noem het liever rustig.
hey meiden !! zou er hoop zijn op een beter ZWP !! zou het echt !! zelfs ik heb er een beetje de brui aan gegeven hier ... het is geen doen maar goed we houden vol ! en vandaag gewerkt en ik ga zo lekker bankjehangen en morgen ga ik een bakkie doen bij een dinnetje ! hoop dat ik de weg kan vinden met Redone haar tom tom !
Yoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee We zijn weer online! EINDELIJK! haha Ow ja meiden, als je niet meer in kan loggen moet je ff hierheen gaan naar deze topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/148058-problemen-inloggen.html Ik ga eens ff speuren hier op die site, kom zo terug! xxx
@Wicjuh, He he eindelijk haha Heb al tig keer gekeken vandaag of die site het al deed.... Hoe is het meid? En met Faylinn?