Leuk meiden dat jullie het zo gezellig hebben gehad vanmiddag! Miekje ook, die was ff in dromenland, hahaha. Ff bijgeslapen samen met Julentje.. Divi: ik zal binnenkort wat haartjes opsturen naar Demi.. Jemig wat een plek zeg.. Hoop dat dat snel weggaat, maar dat zal wel niet aangezien je t al ff hebt.. Hoop dat de medicijnen werken!!
divi,wat een nare bultjes zeg! en succes vrijdag! let me know zag leuke picas met leuke kids hahahaha verder heb ik wel gelezen,maar niet opgeslagen :x kvind het trouwens maar een vreemd forum met rare smileys enzo LOL kga me maar s met t avondeten bemoeien... oven aandoen voor t voorverwarmen enzo.... Mèn!! ben ik me weer druk mee hihihihi
@ miekje : http://i41.tinypic.com/2yw7drt.jpg als je deze link in je handtekening zet, heeft ie weer de normale(re) afmetingen ...
@ Nona : goed bezig. Avondeten. Ga ik ook zo doen. Eerst even pakketje op de post doen, staat er ook al de hele dag te wachten. Maar eerst Faylinn dr rozijntjes laten opeten (jaja, inmiddels weer wakker).
hey meiden leuke foto's zag ik voorbijkomen. @Divi Jeetje meis wat zal dat jeuken lijkt mij.Met mijn voetje gaat het iets beter.Vanmorgen naar een vrouw geweest en die heeft mijn voeten ed opgemeten en nu krijg ik zooltjes om ook de pees te ontlasten.
nahjah! wil ik ff testen zzeg ik test,krijg ik de melding dat ik minimaal 10 karakters moet invoeren... tsss
Ja Jamilia heeft bedacht wat we gingen eten dus ja Alysha heeft zowaar in de auto ff geslapen,sliep bij de schaapjes daar al hahaha hoezo moe! anyway ze ligt er nu weer in.... lekker ff chillen voor t avondeten!
Zag weer heel leuke fotootjes voorbij komen @Divi: Jee meid al die uitslag. Ik hoop dat het zalfje goed werkt. Beterschap met je been. Dat klinkt pijnlijk, ik hoop dat ze er met de echo uitkomen en je snel kunnen helpen.
misschien even vergroten bij tinypic? zag dat wic een link aan miekje gaf van tinypic... je kan t altijd proberen!