Ja kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent en fijn dat je samen gaat! ff wachten nog en dan is het woensdag maar het kan je natuurlijk niet snel genoeg gaan..
Oeps maar goed heb je alvast veel plezier gewenst hahahah Bij deze veel plezier morgen! Fijn dat je buikpijn bijna weg is..
@ Ego : Faylinn loopt al een tijdje hele korte stukjes los (<1 meter) als ze een doel voor ogen heeft/had, dat is dus op zich niks nieuws, maar sinds vandaag loopt ze echt los! YEAH!
we hebben een druk weekend voor de boeg dus het is zo woensdag ik moet ook nog alles in orde maken voor zoontje donderdag op school er zijn namelijk veel kindjes tijdens de grote vakantie jarig (ybe ook) en de juf heeft nu een lijstje gemaakt op welke dag er een kindje gevierd wordt. ybe krijgt donderdag zijn feestdag op school ik ga zakjes maken met daarin een fruitsapje, een appel, een mini zakje snoepjes van haribo en een ballon dat zal toch wel goed zijn voor de kindjes vinden jullie niet
Ja dat moeten ze dan een beetje verspreiden hebben ze goed opgelost zo.. Wat een leuk idee van die zakjes en je doet er genoeg in! Leuk hoor..
hey meiden ! ik kom iedereen een fijne avond wensen en morgen weer reageren ! ik ben zoooo moe ! lange dag gewerkt en net klaar met alles .... morgen gaat tim op tijd naar opa en oma om te logeren heb ik lekker ff voor mezelf !! dus dikke knuf ! en tot morgen
@Zuurtje Het is inderdaad gauw woensdag.En je hebt een mooi zakje voor ybe zijn verjaardag hoor. @Wicjuh Toppie Faylinn @Emma Tot morgen meis. @meetinggirls Wat doen we zondag?Wel apeldoorn of zoeken we iets voor binnen bv ballorig hattem?En dan 11 uur afspreken?
redone ik durf apeldorn wel aan de onweer is al uit het weerbericht verdwenen en dat ene drupje regen dat gepland staat,daar durf ik het ook wel op te gokken
verder weet ik t ff nei,kom straks nog even langs,ik ging vanmorgen om 9.30 de deur uit en was er vanavond om 21:00 net weer,dus ff chillen!
wie zijn er nu dan eigenlijk nog over voor de meeting?? miekje redone & ik ? Sorry als ik iemand vergeet,maar in mijn drukke hoofd weet ik t verder even niet meer