Nou he? Domino is niets, maar dit was helemaal niets. Hadden ze het gered eigenlijk? Wij zijn gaan zappen.
hahah nee skeet een echt hotel **wink**wink** en nee niet gehaald..... 41 champignonnetjes..... tralalalalaaaaaa
haha dat kost dan 10 euro pp voor een ontbijtje en 40 euro een kamer maar dan 2 personen. Dus 60 euro's nou dat is toch een koopie ?
er zijn ook mensen die moeten werken! Hahah Nee had vanmorgen geen tijd...de tegelzetter was er en twas drukke en zoete inval hier van iedereen die ff wou komen kijken wat wij gekozen hadden van de buurt.... En toen moest ik werken en ben net thuis! Heb je me gemist aaaaaaaaaaahhh ikke jullie ook...tis t eerste wat ik doe hier ff bijlezen hahaha en als ik niet te moe ben ff reageren... Trouwens liep hier binnen en wat een putlucht zeg....dacht dat ik al die muffe zooi eruit had gegooid maar zie nog steeds champignonnen overal omhoog komen......Heeft er iemand soms iets lekkers ergens in een hoekje laten liggen wat lekker ligt te smeulen met deze warmte vandaag??? Hoe is het verder met iedereen? Morgen meeten! Leuk...wou dat ik meekon..maar weer werken....Als het nou een ander weekend was...whahaha 8) Groetejs, Miranda
druk druk druk jij dus! ja ander weekend.... kom gerust een bakkie doe hoor! de deur staat hier altijd open en heb dan geen sjampies in huis hoor! 45 champignonnetjes..... tralalalalaaaaaa
hihi...woon je een beetje in de buurt...want zal moeten komen lopen! Heb geen fiets meer he.... Ik wacht...ik wacht...ik wacht...totdat de politie mij vereerd met een ondertekend aangifte formulier...heb nu enkel een kopie van de digitale aangifte maar denk dat dat niet voldoende is.....staat toch geen handtekening onder van de politie....anders ff vragen binnenkort wil me verzekering opgeven en een nieuwe fiets halen!! Heeft mijn mutserigheid..en vergeetachtigheid ten tijde van fietsaanschaf nog nut gehad....had de fiets gekocht in april...en pas in oktober een verzekering aangeschaft.....dus als ik dat direct had gedaan 3 jaar terug had ik nu niets meer gekregen voor mijn fiets....nu volledige bedrag Groetjes, Miranda
Nu ik ga ervan tussen...wou eigenlijk ff snel bijlezen...en dat is nu gebeurd! Wou ook kijken of het nog zou lukken om kaartjes voor Muse te krijgen...vanmorgen lukte het me niet helaas...en had geen tijd om te blijven F5en....maar is uitverkocht helaas... Groetjes, Miranda
jaja...zit niet op hyves nu! Pfff niet te moeilijk doen he..ben al blij dat ik 1 ding aankan op het moment...net alllerlei moeilijke problemen op moeten lossen...met al die vervelende mensen erbij...zeur hier zeur daar...whahaha... Enneuh...das nie echt langs de deur...dus zullen we dat bakkie een andere keer doen hihihi.. welterusten!!