even snel en potje nnutteloze info die ik met jullie wou delen Ik doe mee aan een prijsvraag van Scapino, waarmee je een trip naar Disneyland Parijs inclusief busreis en hotel voor 4 personen kunt winnen! Leuk als jij ook meedoet. Dan kunnen wij met twee gezinnen naar Disneyland Parijs gaan! Als jij wint, dan win ik namelijk ook! Klik op de link (als je niet op de link kan klikken, kopieer de link en plak ´m in je adresbalk) Win een trip naar Disneyland Parijs!! en doe ook mee!
Jeetje Naat wat een verhaal zeg ..gadver ..blerffff . Hier voor de rest alles goed .De week is weer door midden en we hebben bijna weekend .En als het goed is dan gaan we zondag met de kids gezellie naar Blijdorp .Heb er wel zin in eigenlijk . Met Vinnie ben er ik er ooit al eens geweest .maar die was toen nog een ukkie denk dat dat al gauw een jaartje of 6 terug is hahahaha . en nu is hij al weer een veels te grote puber met de baard in de keel .Met Shania gaat ook alles goed ..ze is echt af en toe een hooligan hoor ..zucht .maar ja soms vind ik het moeilijk om boos op haar te worden want dan doet ze iets stouts en kijkt er echt zo bij van ; IK !?? stout ..welneeeeeeeeeeeeeeee joh ...en zie dan maar eens je gezicht in de plooi te houden maar goed het moet he . nou dat was het wel weer hier vanuut ut zeeuwse landschap .
hey meiden hier al weer naar de tandarts geweest en alles is ok !! top want brr ik ben echt bang van dat gedoe ! niet van de tandarts zelf dat is echt een kanjer ! en snel nog naar prenatal gereden voor schoentjes voor tim we hebben nog naar 1 fatsoenlijk paar en nu dus weer 3 haha ! tim slaapt en zo ga ik naar een vriendin lekker een bakkie doen en knuffelen met de kleine van haar die inmiddels ook al weer 3 mnd is
redone meis wat een ellende !! wat erg van je been .. dat ze dat niet eerder gezien hebben en arme bryan .. weer last van zijn oor.. ik hoopte dat het NOOIT meer zou gebeuren
haha nou die terror die ken ik ook dus ! en vindt het idd moeilijk om te straffen .. zo kwaad bedoelen ze het volgensmij nog niet maarja nee is nee he ! en leuk leuk naar blijdorp ! ben ik ook pas 1x geweest zelf en ben dol op dierentuinen
hey meis wat super van je meissie en haar zwemmen !! die zal vandaag ook wel lekker in het badje liggen dan met dit zalig weertje !
hey meis vandaag weer aan het werk dus ! wat een drukte .. morgen lekker vrij ! en wat ga je vrijdag doen dan ? en ik duim met je mee dat m niet weg hoeft ! en heo voel je jezelf nu ?
hey meis gelukkig gaat het weer beter met tessa .. rotprikken ! bah maar ze zijn er nu ff vanaf he ! en schilderen was kei leuk erg veel troep maar foto's komen na papadag .. kan ik nu niet op de laptop zetten
divi meis hoe is het met jou ?? weer aan het werk he ! bah bah bah boja meis kom nog eens gezellig langs ? hoe is het met jullie ??
Fijn dat ze nu weten wat het precies is hopen dat het met de pijn meevalt met de shochwave therapie maar goed als het helpt heb je de pijn er ook wel voor over toch.. ( hopelijk niet veel pijn anders vraag je jezelf ook af of het wel goed is ) Arme Bryan * knuff * hopelijk knapt ie snel op..
Ooooooowww bah tandarts ik vind het ook helemaal niets! hihih tandarts kanjer dat maakt het mss een heeeeeeeeeel klein beetje minder eng Tim kan weer stappen op z'n mooie nieuwe schoenen! Knuffel ze met de kleine van je vriendin
ja ben blij dat het weer beter gaat.. Alleen van de week hadden we een keer dat ze na een uurtje sávonds wakker werd en echt heel hard moest huilen een droom denk ik want ik pakte haar want ze was niet stil te krijgen en toen sloeg ze haar armpjes helemaal om m'n nek en ging ze tegen me aan liggen.. Was wel zielig hoor.. Maar goed daarna heeft ze weer lekker geslapen en de nachten daarna ging weer goed gelukkig.. T'was wel een lekker momentje zo tegen me aan want dat willen ze niet altijd meer Ja de foto's kun je er niet op zetten hahah anders geen verassing meer.. Ik zie ze vast nog wel en dus lekker veel troep gehad maar wel super leuk dus!! Top!