Hey meiden, Vandaag naar de gynaecoloog geweest voor uitslag van de bloedtesten om te kijken of ik een eisprong heb.... progesteron 2,3...dus niet goed. Ach..werd ook 2 dagen na bloedtest ongi..dus zou kunnen zei de gynaecoloog...twas te laag voor een eisprong net geweest en te hoog voor helemaal geen reactie van eierstokken geloof ik.... Nu meteen echo gehad...geen ei...wel hoop blaasjes... Maarrrr zag er rustig uit volgens gynaecoloog...baarmoederslijmvlies was goed dik, kwam overeen met dat er al een eisprong was geweest dacht hij...en ik had dat ook al gedacht 2 dagen terug buikpijn en nu niet meer...(niet geklust, dus deze ronde niets) Nu moet ik maandag dus nogmaals bloedprikken voor progesteron waarde bepaling...om te kijken of gevoel goed was...en dan belt hij vrijdags terug om de uitslag door te geven en te bekijken wat verder nu moet gebeuren...dus over 12 dagen...geen ongi...geen ei...wel ongi...wel ei...en dan zitten die 14 dagen luteale fase ook meteen goed hihi...dat wilde hij ook nog weten... Dikke knuffel voor iedereen!! Groetjes, Miranda
goeieavond meiden mgwc wat een ingewikkeld gebeuren is het allemaal hoop dat je er zelf nog helemaal uit gaat komen. emma vandaag geen badje het was hier idd wel stralend weer maar er stond een vrij stevige wind en aangezien er geen plekje in de tuin is waar het windstil is, maar wel lekker op de fiets weggeweest. Redone wat waardeloos van je been hoop voor je dat de therapie niet al te pijnlijk is en dat het gauw over is en succes met bryan hier voor de rest niet veel te melden ga lekker van me vrije avondje genieten tot gauw
mona79 kleine meid heeft het sàvonds als ze naar bedje moet huilt ze steevast een paar minuten ze schrikt soms wel eens wakker in de nacht meestal zien we het van te voren wel aan komen want dan is ze die dag vrij druk geweest of heeft ze niet veel geslapen. Teveel meegemaakt en te weinig rust houden we nu rekening mee
hey meiden hier ben ik dan eindelijk fa: echo gehad en hij dacht dat ei al was gesprongen maar moest voor de zekerheid bloed laten onderzoeken resultaat eisprong nog niet geweest als ik terug ongi wordt dan moet ik terug gaan en wordt ik waarschijnlijk weer aan de clomid gezet, maar nu 100mg ipv 50mg fa wil dat er meer follikels rijpen dan 1 om de kans te vergroten hij wil het eerst zo nog eens 4x proberen en anders wordt het inseminatie of ivf van puregon heeft hij blijkbaar nog nooit gehoord want daar zei hij niets over zal het volgende keer nog maar eens vragen, moet er toch weer heen als ik ongi ben wilde zoveel vragen maar ben een beetje overdonderd door zijn manier van aanpakken met inseminatie/ ivf had ik nog geen rekening gehouden toch maar overleggen volgende keer of er niet nog een tussenoplossing is hij sprak ook nog over een vaginale zetpil om de innesteling te bevorderen misschien ook maar eens duidelijk maken dat ik er meer van afweet dan hij denkt dat ik weet (hij denkt dat ik het niet snap of niets er vanaf weet) sorry als het een beetje warrig is of als er iets dubbel instaat ben er nog niet helemaal bij __________________
Hey meelanie, Tessa huilt nooit als ze naar bed gaat en ze wordt idd wel vaker s'nachts een keertje wakker het ligt er aan soms wel en soms niet.. En ja klopt als je overdag wat drukker bent geweest dat ze het moeten verwerken enzo.. Maar voor mijn gevoel was er eigenlijk niets maar ja is niet te voorspellen Maakt ook niet uit daar zijn we ouders voor toch? ihihhih.. Wie weet had ze wel door dat ik moest werken je weet het niet.. Vanmiddag haalde ik haar uit bed en ineens weer koorts.. Tessa heeft eigenlijk nooit koorts ja vorige week maar dat kwam denk ik van de BMR.. Misschien nu weer kiezen? Best moeilijk vind ik dat hoor ben dan best snel bezorgd.. Verder drinkt en eet ze goed.. En is er niet vervelend van.. Ze kunnen het ook nog niet zeggen he dus het is altijd gissen.. Groetjes Monique
Jeetje zeg kan me voorstellen dat je er nog niet helemaal bij bent omdat ie ook praat over ivf en dat had je zelf niet verwacht dat ie daar mee kwam als ik je goed begrijp? Sterkte voor jullie En *knuff*
@Emma , Inderdaad nee is nee ...als je dat niet doet gaan ze steeds een stappie verder ..maar ja ..Ben benieuwd we moeten nog effe afwachten of manlief moet werken en als die vrij is dan gaan we .heb er wel zin hoor lijkt me voor Shania ook heel leuk . @mama1984 Gefeliciteerd !!!!!!!!!!! wat leuk joh .geniet er lekker van .
Hey sabbe ik zie dat je nog maar een kleine 3 weken hoeft! Jeetje wat gaat het snel.. Alles goed verder?
ja 't gaat snel hoor. Mijn gyn dacht dat ik de volgende afspraak mss niet haalde (dat is volgende week dinsdag), dus het is erg spannend. Maar volgens mij haal ik die wel hoor... Ze mag nog efkes blijven zitten al is het wel super lastig op deze moment...