whahahaha gelukt!! Ohh komt vast goed meiden met de foto's nu!! Hier dus Miekjeman tijdens zijn diplomering.. Lachen in DT is niet zijn sterkste kant.. haha
aaah miekje...wat lief!! Fysio zegt hier dat Alyssa waarschijnlijk over een maandje kan lopen!! ze doet het kei goed!!
Bekijk bijlage 879 Hahaha Miranda, nee lachen is er niet bij.. Achteraf lukte t wel.. Niet op mij letten hoor haha..
Lukt me alleen niet om mijn eigen afbeeldingen van de pc (dus niet die al wel in photobucket staan) te uploaden... grrr grrr
Hey meiden @Emma en Meelanie Hier gaat het op dit moment niet echt goed met mijn voet.Heb gisteravond te lang gestaan denk ik en vanavond heb ik ook een poos gestaan op het voetbalveld omdat de kids aan het voetballen waren. Met Bryan gaat het weer de goede kant op.Gistermiddag naar de ha geweest ivm hoge koorts en loopoor maar hij heeft dus weer een fikse ooronsteking.En jullie raden het al denk ik hij heeft weer een kuur gekregen en oordruppels voor loopoor. @Pooh Succes meis.Hoop dat de kleine er inmiddels al is. En weer eerder he?Las even op juli mama's vandaag. @Miranda en Nathalie en zuurtje Leuke foto's meiden
Ohh Redone, zie je dus nog meer gemist.. Sorry meis, hier is t ff gekkehuis.. Maar jeetje dus nog niet goed met je voet! En Bryan alweer last van zijn oren.. Man o man ook bij jullie houdt t niet op... Knuffel!
redone, bah...last van je voet...moet ook wel rustig doen he! Oh en bryan weer loopoor...gossie...zielig! Ik ben er weer vantussen meiden.. Leuke foto's!! Hihi..weer wat geleerd he Groetjes, Miranda