wic ik heb een uitschuifbare foon maar weet niet of uitklapbaar handiger zou zijn, misschien wel als je hem vaak in een broekzak steekt ivm ontgrendelen toetsenbord. kan nogal eens gebeuren als de toetsen aan de buitenkant zijn en dan begin je zomaar iemand te bellen of smsjes te sturen zonder dat je het weet
Pooh: gefeliciteerd met jullie zoontje Bob. Fijn dat alles goed gaat. Mooi gewicht heeft hij hoor voor wat te vroeg geboren. Geniet ervan. Hoe plaatste je nu die foto's hier zoals jullie deden?
Ik heb zelf de xperia x1. Kan je uitschuiven als je gebruik wilt maken van toetsenbord, maar hoeft niet.. zit pennetje bij om via scherm een toetsenbordje te gebruiken..... heeeeeel leuke foon! Maar zit wel erg veel in, dat ik in het begin echt moest zoeken hoe ik moest bellen. Bekijk bijlage 911
@ mvj : paperclipje aanklikken, foto uploaden. Dan dat venster weer sluiten. Weer op paperclipje klikken en je foto die daar dan genoemd staat, aanklikken. Dan komt ie in je bericht te staan. @ naat : mooi! Leuk om te horen! (ehh, lezen)
En dan nog een als laatste om het af te leren haha. 20 weken echo van ons meissie. Bekijk bijlage 916
Wic: blijft idd prachtig om te zien die echo's. Ben nog helemaal in love iedere keer als ik ze bekijk haha. 16 juli hebben we een pretecho in 2, 3 en 4d. Ben benieuwd of we dan zien op wie ze lijkt. Ben dan rond de 25 weken. Hoe is het verder met jou? En met je kleine meid? Nou ja, echt klein zal ze niet meer zijn haha. Waren jullie ook bezig voor een wondertje? Tenminste ik zie je cyclus dagen eronder staan.
@ mvj : met Faylinn gaat alles goed. Ze zijn idd niet echt klein meer he? Hihi. En nee, wij zijn niet bezig voor tweede hoor.. wilde kijken of mn cyclus nog net zo regelmatig is als voor mn zwangerschap.
goeiemorgen trouwens!!! wat een mooie fotootjes dames!!! Ik ga zo ook even proberen Heb deze ochtend trouwens gedweild. Klinkt mss niet speciaal. Maar de voorbije 3 weken deed m'n mannetje dat omdat het niet ging. Nu ging het dus wel en nog een strijkje derna en nu ben ik lekker stikkapot Grts
Hihi wat een mooie foto's weer! Gelukkig kan het weer!! Oh Pooh en mannetje en kleine Sam, gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst Bob!! Groetjes, Miranda