ja je kan mij dan een sms sturen en dan geef ik het hier door bij de mama's (moet je wel even zeggen bij wie, weet niet of je nog ergens meeschrijft die op de hoogte mogen gebracht worden) zal zo een pb sturen met mijn nr en dan kan je mij jou nr geven om in mijn gsm te zetten
bedankt! Ik laat jou dan iets weten als het zover is En natuurlijk mag je het dan hier laten weten en bij de juli 2009-mama's. Grts
hihi leuk hoor buddies! Gaat idd hart hoor sabbe! En dit was je laatste kindje had ik begrepen? Ohhh heb een vraagje...jij zit ook op dat andere forum...waar ik je van kende jaaaren terug...zwanger worden ofzo..zou ik daar de link van mogen....onze pc boven had die link in favorieten...maaar die doet het niet meer! Groetjes, Miranda
Ik moet heel wat terug lezen maar ga m'n best doen om overal op te reageren! Hey Emma, Nou Tessa nog niet koorts vrij dus vanochtend ff huisarts gebeld en mocht ook gelijk komen hij denkt een virus haar trommelvliezen en keel waren heel iets rood dus nu neusspray gebruiken.. Ben benieuwd.. Ze is verder goed te spreken dus dat is wel fijn.. Hoe is het met Tim?
Nou Tessa ook niet hoor doet precies hetzelfde als Ynse.. Tessa is ook met haar 4 kiezen bezig.. Hopelijk gaat het met Ybe snel beter met eten.. Fijn dat ie wel wordt onderzocht.. Sterkte..
hey Miekje je bent weer druk druk denk je ook een beetje aan je zelf? En ja je moet het allemaal weer geregeld hebben met oppas etc.. Julen nog een beetje geslapen vannacht?