Dus nu ff afwachten op de uitslag.. niets aan.. Maar ja ze hebben het in iedergeval weg gehaald.. Leuke foto's hoor nona! Toppie..
sabbe pb sturen kan je door op iemands avater te klikken en dan krijg je een ander schermbeeld en onder de naam staat bericht versturen, daar op klikken kan je kiezen voor pb vergeet wel niet het onderwerp in te vullen maar dat zal je wel zien als je het vergeet
Had ik die foto met mij en mn dochter hier niet gezet? Kan je ongeveer zien hoe t zit... en Faylinn is ruim 10 kilo en dat zit prima! Even zoeken naar die foto ... Bekijk bijlage 956 gevonden!
ooh zit dat zooo, had ze wel gezien met een pop erin..maar die met faylinn had ik overheen gekeken denk ik.... En maak je ze ook voor anderen hihi. Heb wel een draagzak, maar die is tot 12 kilo en ze zakt er nu iedere keer doorheen...de klitteband houdt haar niet meer....zit nog wel een riempje onder maar dan hangt ze zo laag bij mij dat ik bijna niet meer kan rechtop lopen...zoek dus iets anders! En heb al gekeken voor rug dragers...maar die vind ik niet zo leuk, heb ook zo een zijdrager gezien.......hier geloof ik ook iemand klopt dat? Hoe werkt dat en hoe zit dat? Groetjes, Miranda
@ Miranda : de mei tai kan je op zowel je buik, je rug en je heup gebruiken. Op youtube.com zoeken naar mei tai, dan krijg je filmpjes met verschillende knoopinstructies. Ze zeggen dat de mei tai tot de peutertijd of zelfs langer gebruikt kan worden. Misschien dat uiteindelijk rugdragen wat fijner wordt met meer gewicht, maar dat gok ik hoor... de ervaring heb ik (nog) niet. @ Naat : daar issie weer Je hebt daar de schouderbanden best los zitten... vindt Justin dat fijner? Of jij?
hey meiden goedenavond ! hier weer gewerkt vandaag en tim opgehaald en net alles opgeruimd en nu ff achter de comp ! heb nog veel aan pooh gedacht met haar nieuwe manneke bob !! wat een genot ! volgensmij gaat het hier dus kriebelen ssssssssstttttttttttttt he ! wel veel last van mijn rug auw auw tim heeft woensdag paartje mogen rijden op mijn rug en dat was niet zo slim haha ! dikke knuff voor all ik ga verhuizen naar de bank want ik ben bekkie af ! morgen ben ik er weer en echt weer SUPER pica's gezien
hihi zit wat te googlen op mei tai...is idd makkelijk! Denk dat ik er ook eens naar ga kijken waar ik er een kan kopen...vind 80 euro die ik op internet heb gevonden wel wat duur....helaas bne ik niet handig met naaien....van stof dan.... Groetjes, MIranda