Hey dames daar was ik dus ook weer eens. Het gaat nog steeds niet zo lekker met mij. Aan de ene kant erg druk. Maar nog steeds trotse eigenaresse van vage klachten... (Laat dat trotse maar weg.. :x. Samantha is sinds gisteren verkouden. Ik hoop dat het vandaag al weer wat beter gaat.
@Boja: jee meid, das niet leuk al die bloedingen. Gelukkig wel alles ok met de beeb. Duim voor je dat het stolsel snel gaat verminderen zodat je echt kunt gaan genieten. @Nathalie: en hoe is je haar geworden? Tevreden? @Sabbe: de laatste loodjes en dan nog met dit warme weer. Succes, het kan nu toch echt niet zolang meer duren. @Allen: Jana heeft effectief een urineweg infectie, maar de antibiotica slaagt goed aan. Gisteren nog maar een klein beetje koorts (tot 38,6) dat is al beter dan de 40 graden van afgelopen 3 dagen Morgen laat ik een curetage doen. De bloedingen blijven maar aanhouden (al bijna 4 weken nu) en nog maar 1,5 weekje en we vertrekken op vakantie. Wil het graag allemaal achter de rug hebben en van de vakantie kunnen genieten.
Hallo! DS: wat lees ik? vage klachten? Ben je zwanger?? nou hier was ik dus ook weer even.... wederom druk.... en dan denk je dat tijd over hebt als je meissie naar de kleuterschool is! NIET DUS! jaa Jamilia was gisteren jarig... 4 jaar ! WHOEHOEIII Sabbe: het word spannend nu he.... was je met Laura,Jarne & Jesse optijd,te vroeg of te laat bevallen? voor de felicitatie op hyves,msn,sms en via de post.. meiden SUPER BEDANKT!! ik ga nog even weer wat doen.. heb de boodschapjes al binnen,Alysha ligt ff te slapen en dan over een uur mn meissie weer ophalen! xx
irritant he. ben je toch bij de december mama's gebleven? ik dacht dat je naar november ging haha. wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
dank je wel, lief van je! fijn dat de AB goed aanslaat bij Jana, hoop dat ze snel helemaal koortsvrij is! wat vervelend dat je alsnog een curretage moet laten doen, maar je hebt groot gelijk dat je het voor je vakantie achte de rug wilt hebben. hoop dat het meevalt vandaag!
telkens voor datum. Van twee weken tot twee dagen ervoor . Maar ik voel nu nog helemaal niks hoor... enneuh... Nog een happy B-day voor Jamilia. Vier al zeg, gaat snel. Vanaf nu worden ze echt groot hoor, merk ik ook aan Lauraatje...
DS: niet zwanger... ow.. hahaha kijk ik mis dus veel als ik niet hier ben *bloos* BOJA: jaaa Lonkes is druk.....nu even niet *angel* hoest met mn sloerie al post gehad of nog steeds niet? SABBE: nou toy toy toy ben benieuwd! en thnx! het gaat idd snel!