Och jee meis, kan me voorstellen dat je je rot bent geschrokken! Ben eerlijk gezegd een beetje blij dat dit dus meer mensen overkomt, want wij hadden laatst een soortgelijk verhaal bij mn ouders thuis. Stond Nino ook helemaal bovenaan de trap en kon daar niet verder omdat daar dus wel een hekje zat. Gelukkig 'riep' hij ons omdat ie niet verder kon. Moet er ook niet aan denken dat ie anders besloten had om maar weer naar beneden te klimmen, want dat lijkt me toch een stuk moeilijker... Wat op de bank klimmen betreft kan ik je ook de hand schudden. helaas heeft nino het 'op de rugleuning' klimmen inmiddels ook ontdekt en kruipt ie daar zelfs over heen of gaat op de rugleuning staan. Gelukkig staat de bank tegen de muur, maar als ie achterover valt... ben er al een paar keer net op tijd bij geweest! maar ja, we kunnen ze ook niet vastbinden he... of wel...
hmm ja bank klimmen doet Alyssa dus ook op de rug en de zijkanten...die zijn hoog! En staan vrij bij ons. Andere bank staat zelfs tegen de raam...moet er niet aan denken! Maar gelukkig klimt ze hier nog niet zelf op de bank...wel bij ons pap en ons mam...wij hebben een bank met losse kussens en die is net 10 cm hoger ofzo...En zo hoog kan haar beentje nog niet want dan krijgt ze zichzelf niet omhoog getrokken...pffff Ben er echt al bang voor als ze nog meer groeit hihihi. En Nino aan het roepen..nou ja dat is in ieders geval wel netjes van hem...ja als hij weer terug naar beneden was gegaan...brrrrrrrrr Alyssa wil altijd grote mensen manier naar beneden en gaat dan met haar kont tegen een tree staan...en stapt dan gewoon naar beneden...(nu nog aan de hand) ook al heb ik het haar voorgedaan...als ik haar dan op wil tillen whoooop laat ze zich dus gewoon voorover vallen.... We oefenen wel veel op de trap hoor, is goed voor haar moteriek die achterligt en eenzijdige ontwikkeling...aangeraden door fysio want als ik dan een beentje vasthoudt dan moet ze wel met links omhoog... Groetjes, Miranda
brrrr.... freaky he jesse doet t ook, kruipt de trap op en zo. Kruipt op de bank en staat erin te springen zonder dat ie zich vasthoudt. Hij kan geeneens deftig lopen, maar wel overal op...
haha Sabbe, hier ook! Kan idd nog geeneens lopen behalve aan 2 handen en overal langs....maar springen op de bank dat weer wel! En dan gaan die handen dus wel los!!! gekke kinderen....zien geen angst he...maar wij dus wel!!
hey meiden ja ik leef nog ben gisteren helaas weer ongi geworden zijn daarstraks een nieuwe bank gaan bestellen omdat er 2 van de 3 versleten zijn en er scheuren in de stof zitten heb ook een doomo seat gekocht voor de kids (voorlopig nog voor ynse omdat ze er in vastgemaakt wordt van sabbe niet gehoord dat ze bezig is en anders horen jullie het via mij of via haarzelf
heyyyyyyyyyyyyyyy meiden !! wij zijn (helaas) weer terug van vakantie en het was SUPER !!! echt geweldig ... wat een weer en wat een genot .. jammer dat je dan weer moet wassen en koken haha maar gelukkig nog 2 dagen lekker vrij ! en en en hoe is het hier heb ik nog wat gemist
owwwwwwwwwwwwww ik zag trouwens wel dat er twee meiden in de planning staan ! boja en miekje van harte wat leuk van elk straks een .... top hoor !
@ miekje : Jaaaaaa, hier ben ik! Gisteravond had ik een heel verhaal getikt... klik ik op de verzendknop : foutmelding! Daar werd ik zo sjaggi van dat ik weer weggeklikt heb, sorry. Hier gaat alles dokie! Drukdrukdruk. Druk met meitais, luiertaarten, andere kraamcadeautjes : kortom, druk met onze webshop, hihi. En dan Faylinn natuurlijk nog. En dat doet me eraan denken : ik ben weer weg! Ze moet nodig naar bed! Zal dr eens vangen als ze weer langs komt rennen zo..
Hier een zielige Yannick, heb de halve nacht opgezeten met hem omdat het mannetje zo'n last heeft van de jeuk van de waterpokken. En koorts erbij, 39,2 nu. Smeer hem in met dat spul van vsm tegen waterpokken en met talkpoeder. Hij zit echt helemaal onder. Zal binnenkort wel een foto plaatsen.
Goedemorgen meiden, @ Sabbe: dus nog niks.. Vandaag toch naar de Gyn?? spannend!! @Mgwc: zow he das schrikken, Alyssa de trappen op!! Gelukkig hebben we hier geen trappen in huis.. Maar idd bij mijn ouders, of ergens anders, ben ik daar alert op.. Ik heb nl ook een klauwterkabouter.. Bank, tafel, ons bed, wasmachine (ja past niet) overal op/onder/in... Wat raar dat het zoooo lang duurt met de verzekering. Ik kkon destijds gewoon een nieuwe fiets bestellen bij de fietsenmaker en hoefde niks te betalen, werd geregeld door de verzekering. @ Boja: Jaaaaaaaaaaa je hebt VAKANTIE!!!! Ik= JALOERS.. hahah Voel je de miniBoja al??? Ik voel miniMiekje af en toe eens schoppen.. Tijdens de echo vond de echoscopiste t vreemd dat ik haar nog niet vaker voelde, want ze was echt een druktemaakstertje (haha, wordt nog wat).. Maar nu ik erop let, voel ik haar idd af en toe eens schoppen... @ Emma: Jahhhhhhhhhhh ze is weer terug.. Jammer voor jou, leuk voor mij (hahahaha).. Hoest met je?/ lekker genoten?? Vast wel! Smaakte mijn pintje voor jou nog?? Moet haast wel natuurlijk! @ MvJ: ahhhh das sneu voor Yannick.. (en ook voor jou), dat ie zo'n last heeft.. Wat ook wel eens wil helpen (weet niet of je dat al hebt) is Calendulan emulsie (stinkt wel) maar werkt wel verkoelend. @ Heyyyy Wic; daar was je!! ja das ook vet naar, als je net lekker een lang verhaal hebt getypt en dan een errormelding.. grrr.. Hoest met Faylinn??? en met jou? Druk lees ik.. Had idd net ff een kijkje genomen op je site (wist ik veel dat dat echt van jou/jullie is) zie ik ineens Faylinn hahaha. dacht al... die komt me bekend voor!!.. @ Zuurtje: he meis, hoest bij jou, leuk nieuwe banken besteld.. Wanneer komen ze?? @ Eekje: hey, is t al een beetje beter hersteld down under?? Hoop t voor je! Mag nu wel eens afgelopen zijn.. Zo'n lange lijdensweg is niet nodig! Hoest met Jana?? @ All: hier gaat t redelijk met Julen, nog steeds koorts en niet lekker in zijn vel zitten.. Wederom vannacht wakker, maar niet zo lang als de vorige 2 nachten.. Denk echt dat t die rotkiezen zijn die m lastigvallen.. Ik moet vandaag werken, slaapdienst..
hey miekje hier gaat het wel, ben helaas ongi geworden 3 dagen geleden verder hebben we 1 nieuwe bank besteld die over 8 tot 12 weken geleverd wordt
hey zuurtje..bah ongi geworden?? had erover heen gelezen denk ik... Hoe nu verder? Miekje...hihi druktemakertje!! Leuk...ach ik heb een verzekering apart afgesloten...dus niet bij de winkel waar ik fiets heb gekocht dus zou het aankoopbedrag contant terug krijgen...misschien dat het daarom wat langer duurt? @hier...Alyssa eet weer als een boodwerker! Ze eet haar eigen eten...en joghurt...en dan ook als wij eten nog eens bij ons bietsen..en vaak ook veel! Ze eet eerder omdat ze direct krijgt als ze thuis komt uit KDV....en wij pas rond half 7 eten...dat is te laat voor haar.... Met andere woorden...bootwerker eten is gelijk aan sprongetje dat eraan komt!! Ik herken het onderhand wel.... Ze is ook zo jengelig...lukt er iets niet...kan ze ergens niet door...dan is het meteen ieeehheeuuuhhhwww en op de grond gaan liggen met haar hoofd op de vloer...en heel zielig met lipje omlaag kijken naar ons of we reageren...moet soms wel stiekem lachen.... Hebben jullie kindjes dat ook? Ik weet soms niet of ik moet reageren of niet...doe het daarom soms wel en pak haar op om haar te zetten of geven wat ze wil...en soms roep ik gewoon wat is er??? En dat is dan ook goed...vind het wel moeilijk hoor.. Groetjes, MIranda
miranda had het hier nog niet neergezet dat ik ongi ben geworden hoor heb me nu op mijn gewicht gestort, ben zaterdag met weight watchers terug begonnen na 2 jaar en dat gaat goed even wat afleiding van het zwanger worden ik heb bij de fa bericht ingesproken dat ik een afspraak wil fa begint de 22ste terug (is nu op vakantie)
ooh ja wil je veel afvallen dan? Of gewoon nog wat extra kilo's? De 22, dat is toch al redelijk snel...Hopelijk komt er iets uit...moest je nu dan niet gaan spuiten omdat je clomid niet echt meer werkte? Groetejs, Miranda