Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Dank je! Hoop het ook, heb buikpijnen....nog niet zo vroeg gehad in cyclus...maja vorige cyclussen dus waarschijnlijk nooit een eisprong maar gewoon doorbraakbloedingen....pfft heb ik dat...

Vrijdag...ben benieuwd...het duurt maar lang hahaha

2. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik weet nog niet wanneer ik naar fa kan
    hij moet me nog terugbellen voor een afspraak
    vorige keer wilde hij dat ik er nog eens over na zou denken of ik toch niet nog clomid wilde nemen maar dan 100mg ipv 50mg

maar dat wil ik echt niet
    voor mij mag het nu een stapje verder gaan

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ja zuurtje, vind ik ook...blijven hangen is ook maar stilstaan...en je wilt een baby...geen mooie cyclus hihi...er moet wel iets productiefs uit komen!!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik en mannetje willen zo graag nog 1 kindje

wat mijn cyclus daarna doet kan mij niets schelen, maar nu wil ik verder

ondertussen zijn we al een jaar bezig

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    oh en voor gewicht kijk maar even bij mijn ff

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    zucht...ja hier ook...na de bevalling niet begonnen met anticonceptie...zo van we zien wel...komt het snel lekker leuk...maar niet dus...en nu duurt het maar en duurt het maar...

Snap het helemaal hoor! En ook al is het voor een derde...dat maakt geen verschil...je gezin is nog niet compleet voor jullie gevoel en je wilt het zooo graag.

Nu hopelijk werkt je FA mee en krijg je gewoon spuiten of iets anders....is verder alles wel goed behalve je eisprong?

Groetjes,
    Miranda

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    pff dat zijn er nog wel wat...hoog doel hoor! Waarom niet beginnen met bv 10 ofzo?

(niet dat ik ze niet kwijt moet hahaha...hier ook zoiets eraf..misschien nog wel meer...)

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ik hou hier thuis ook alles bij op papier en voor mezelf maak ik mijn doelen kleiner
    dit is het hoofddoel, of ik het ooit haal is nog een vraag maar ik doe mijn best

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    bij ybe waren mijn zwangerschapskilo's 5 dagen na de bevalling alweer helemaal weg + 10 kilo extra door de bv

nu plakken er nog steeds zwangerschapskilo's aan van ynse

zal al heel blij zijn als ik onder de 100kg zit (daar zit ik nu ver boven)
    ben zaterdag begonnen en die 1.6 kg is al minder op die paar dagen

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nou Zuurtje...applausje voro jezezel fhoor!! Ik vind het geweldig 1.6 kilo al...is toch netjes..op naar de rest wat je kleinere doel is!! En dan naar het volgende en het volgende en dan je einddoel hihihi

11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    mijn volgende doel is nog 4.6 kg verwijdert, maar dat zal ook wel lukken

12. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goeie avond!

@ miekje, nee ik voel mini boja nog niet. tenminste, heb denk ik 3x gevoeld, maar niet noemenswaardig dus. verbaast mij eigenlijk ook, want ik hou me hart vast wat voor druktemaker dit ook is. heb nu natuurlijk door al het 'gedoe' behoorlijk wat echo's gehad en op geen enkele echo lag ze stil! heb nu ook een angelsound aangeschaft (ook vanwege alle ellende, pfff) en als ik luister dan komt en gaat ze ook om de haverklap en hoor ik, denk ik, bewegingen. het lijkt dus echt of deze NOOIT slaapt! maar goed, dat bestaat niet, dus ik probeer mezelf wijs te maken dat het puur toeval is, maar geloof dat eigenlijk niet ha ha. nino is ook al niet de rustigste zeg maar...

@zuurtje en miranda, ik hoop dat het voor jullie snel raak is!

@all, is er weer een sprongetje gaande ofzo? nino is onhandelbaar! heeft vanavond nog een half uur voor de voordeur liggen huilen, schoppen, slaan, staan, vallen enz. enz. omdat ie niet naar huis wilde en weer naar buiten wilde... helemaal hysterisch! heeft hij nu dus wel vaker als iets hem niet naar de zin is of wat dan ook. luistert ook voor geen meter trouwens. als iets niet mag, blijft ie ermee doorgaan. bijvoorbeeld expres de hele vloer water geven met je drinken... als je het dan afpakt is meneer weer in alle staten. als ie het uiteindelijk weer terugkrijgt, kijkt ie je aan en doen expres weer hetzelfde! weet af en toe even niet meer wat ik ermee aan moet. herkent iemand dit, is dit weer een fase of is er iets anders aan de hand?

13. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    boja hier ook zo eentje die dat doet alleendat voor de deur liggen niet,maar as je zegt dat het niet mag gewoon nog effe 100x doen.en aangezien ik met me bekken zit is rustig blijven soms wel moeilijk

zuurtje succes

14. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    He Wenneke,

Ook weer een keer hier. Hoe gaat het met Niels en de zwangerschap?

Boja: hier herken ik dat ook hoor. Al luisterd Yannick soms wel. Als ik zeg doe de kast dicht als hij hem open heeft getrokken dan doet hij dat ook. Om hem vervolgens weer open te maken, dus echt schiet het niet op haha.
    Yannick is ook echt zo'n driftkikker. Als ie iets niet mag of iets lukt niet dan word hij echt kei kwaad en gaat dan boos liggen krijsen op de grond. Gooit zich voorover dan.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha boja wij noemen tim op het moment ook TERROR TIM !!
    en ook de hele avond hier die praktijken ...
    hij moet nu voor straf op de gang .. dat schijnt wel indruk te maken maar voor hoe lang ...
    ben ook gebroken dan na zo'n dag !
    op vakantie ging het top dus ik ga maar terug geloof ik

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    #58476 wenneke20, 7 jul 2009
    Laatst bewerkt: 7 jul 2009
    hey mama van jordy

jah toevallig dat keek hoe het was met pooh.

niels gaat alles goed alleen zoals net schreef soms echt onuitstaanbaar en alles 100x uitproberen.
    zwangerschap gaat goed,alleen constant blaasonsteking,zit al met me bekken en harde buiken.maar verder alles gezond en rond en een meid.

alleen druk aan verbouwen
    gr

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  18. Pearly

Pearly Fanatiek lid

11 sep 2006
    1.318
    0
    0
    Zuid-Limburg
    Hey meiden,

Heb jullie behoorlijk in de steek gelaten het afgelopen jaar....
    Hoe is het met de maart 2008 kindjes?

Hier gaat het uitstekend met Kyano.....een echte ondeugd is het geworden:p
    Zoals jullie aan de banner zien ben ik alweer 31 weekjes onderweg van nummer 2.
    We besloten toen Kyano 9 maanden was om er weer voor te gaan....zeker omdat het bij Kyano 2 jaar geduurd had en omdat mijn cyclussen weer behoorlijk waardeloos waren na de bevalling.
    En laat het dus de eerste ronde meteen raak zijn:$ ONGELOOFLIJK gewoon zo makkelijk kan het dus zijn.
    We verwachten ons meisje op 09-09-09

Kus Pearly

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Pearly: Gefeliciteerd. Mooie uitgerekende datum trouwens :)
    @Wenneke: Gefeliciteerd.

@Emma: hihi, terug op vakantie dan als Tim daar beter luistert :p
    @MamaVanJordy: Gaat het al wat beter met Yannick? Jeuk al wat minder?
    @zuurtje: hoop dat je snel een afspraak hebt bij de fa. Zo schiet het ook niet op hé.
    @Miekje: leuk dat je mini-miekje al kan voelen :). Beterschap voor Julen, die rottanden ook altijd :x. Pijn onderaan is wel beter bij mij, maar wel terug helder rode bloedingen :(. Ik snap er niets meer van. Ze hadden gezegd max. nog een weekje bloedingen en dat loopt morgen af. Afwachten alweer.

Hier geen driftkikkertje. Ik heb geen klagen :p. Over het algemeen luistert Jana erg goed. Wel harde ween-buien als haar iets verboden wordt, maar ja dat hoort er vast wel bij. Ik negeer ze bij zulke buien eerst en dan als ze wat gekalmeerd is, krijgt ze een dikke knuffel. Het negeren vind ik niet altijd gemakkelijk, maar het lijkt wel te werken. Zou moeten beter gaan vanaf ze kunnen praten... Er is dus hoop :D

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haaai hahaha.
    Ik heb er net een gekocht een suzuki, zwart 5 deurs!!! hahah.

Alles oke verder?
    Hier wel. Hihi Heb ik eindelijk de instelling goed dat ik bericht in mn inbox krijg bij nieuwe post, is het gewoon te lekker weer om op de compu te gaan:D

Oh ja uit het onderzoek voor Nora is niets uitgekomen maar de KA gaat wel uit van een allergie voor zuivel/lactose. We moeten nu naar een dietist met haar en de KA gaat verder kijken wat ze voor ons kan doen!

Knufff,
    Mili

Deel Deze Pagina