@Mili: Fijn dat er uit het onderzoek niets gevonden is. Hopelijk beterschap via een aangepast dieet dan. Wanneer mag je gaan bij de dietiste? Of ben je al geweest (en heeft al wat resultaat)?
Net bij de kinderarts geweest voor controle. Alles was goed,alleen maakt de kinderarts zich zorgen om zijn gewicht Hij woog 9800 gram en volgens zijn berekening moest hij ongeveer 11 kilo zijn bij zijn lengte. Justin eet gewoon heel goed,maar is heel aktief en bewegelijk. Hij verbrand gewoon heel snel en heeft mijn bouw. Moest over een half jaar terug komen om toch dat gewicht weer in de gaten te houden.
*BUDDYNIEUWS* Eventjes dit bericht want ons gezin is nu in evenwicht.Laiss is geboren op 08.07.2009 om 07.08u. groetjes Jan, Sabrina, Laura, Jarne en Jesse en de kleine Laiss natuurlijk *EINDE BUDDYNIEUWS* Sabbe gefeliciteerd met jullie dochter Laiss
Gefeleiciteeerd Sabbe!! Mooie naam hoor!! Is nog snel gegaan dan...ze had toch vandaag afspraak met gyn of gisteren?
hoeraaaaaaaaaa sabbe van harte met jullie dochter !! en zuurtje je bent een schatje om het ff door te geven !
hey meis wat een goed nieuws !! van harte met je zwangerschap... en wat super dat het zo goed gaat met kyano !! ook een lekker boefje dus en je mag allllllllltijd langs komen he !
hey meis hoe is het met jou ? hoe voel je jezelf ? ik las dat je toch nog een curretage hebt gehad .. dikke knuf ! dat is echt niet fijn ! en ik negeer het gedruig bij de buien ook hoor .. en erna idd dikke knuf ! maar soms..............
Ik heb vandaag de brief van de verzekering gehad...mag een nieuwe fiets gaan uitzoeken en de rekening opsturen...leuk...euhm nee niet echt...kan dat geld echt niet voorschieten...hoe snel ze ook werken...bah bah.. Ach dan ff mijn paps lief aankijken, misschien kan die het wel even voorschieten en later terugkrijgen.... HJeb er wel zin in....nieuwe fiets...weer fietsen met ALyssa!!! Groetjes, Miranda
gelukkig dat ze toch denken dat ze weten wat het is bij je meissie ! en hopelijk kan de dietist je helpen ! en balen voor mij haha maar op zich ben ik nog gek op mijn auto hoor haha ! wil alleen airco ....... en dat mis ik in deze !
ach jeeeee maken ze je daar om bang .. tssss tim weegt veel minder dan justin maar goed ook zo'n bezige bij ! hoe is het met je man zijn nieuwe baan ? bevalt het ? heb ik ff gemist ivm mijn vakantie !
jahoeeeeeeeeeeeee dat is toppie nieuws !! idd onhandig van het voorschieten ! maar ook hier is mijn fiets nu helemaal klaar voor de ritjes en ook ik heb er zin in
Hallo, Sabbe gefeliciteerd met je dochter! @iedereen die zwanger wil worden en bij wie t niet lukt of misgaat: Veel sterkte! @allen: Hier ook een eigenwijze tante die op dr knietjes op de grond gaat liggen als er iets niet naar d'r zin gaat. Sta je in de weg, dan duwt ze je gewoon weg.... Maar nu is ze zielig: 39,5 koorts. Hebben lang weekend en zouden naar mn zus in Meppel gaan voor een mini vakantie, maar ja dat wordt misschien niks. Weet niet waar de koorts van komt, ze eet weinig en slaapt veel, verder niks bijzonders aan de hand (de plekjes in dr mond waar kiesjes moeten komen zijn wel erg dik, maar ja dat zijn ze al een tijdje, dus weet niet of het daarmee te maken heeft). Weten jullie misschien iets, heerst er wat, of denken jullie toch aan kiesjes? Groetjes Carolien
Grrr een paar dagen geen internet doordat mijn nieuwe laptop vast gelopen was...nu weer opgelost! Vanaf nu ben ik er weer! Knuffel Pooh @ Sabbe gefeliciteerd met jullie meisje!! @ alle meiden die weer zwanger zijn gefeliciteerd!!!!!!