@Sabbe: Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Laiss. Geniet van jullie voltallig gezinnetje @Carolien: Normaal kan een hoge koorts niet van de tandjes zijn. Jana had onlangs ook hoge koorts (over de 40). Dachten ook eerst aan tandje (ze krijgt 4 hoektanden momenteel), maar uiteindelijk bleek het een blaasontsteking. Misschien kan je gewoon even langs de HA als de koorts vandaag aanhoud. Dan weet je vast wat meer voor je op weekend vertrekt. @Nathalie: fijn dat alles ok was bij de KA. En het gewicht, tja als ze veel bewegen en goed eten dan zit het toch gewoon goed. Niet te veel zorgen maken hoor.
@ Sabbe: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!! @ Boja: hier ook een Julen die soms niet te handhaven lijkt.. Kastjes open doen, en dan weer dicht (als ik geluk heb) en dan met dezelfde noodgang weer open.. (en dit natuurlijk niet stoppen). Tegenwoordig gaat meneertje krijsen als ie zijn zin niet krijgt...... @ Emma: heyyyyyyyyyyyyyyyy lieffie!!! Wat een heerlijke foto's van de vakantie!! Heb echt zitten genieten toen ik ze bekeek.. Nu weer werken??? Tim is dus ook aan de Terror, hahaha... @ Redone en Nona: meiden hoest op vakantie?? Lekker aan t genieten, wel wat jammer van t weer (de vele buien dan).. Geniet nog even flink voordat de auto's weer huiswaarts keren.. @ Eekje: wat heerlijk dat Jana lekker d'r gangetje gaat.. En ja, misschien komt deze tijd bij Jana ook nog wel... Ben je iig vast voorbereidt door onze verhalen..haha Hoop dat t gedoe nu snel over is, mag ook wel eens! @ Pooh: ahh das weer jammer, een nieuwe laptop die dan niet werkt. Gelukkig nu wel! Hoest met je mannen?? @ Wic: en Faylinn nog gevangen?? haha, vast wel.. Hoest verder met jou?? Nog steeds lekker druk?? @ Mgwc: fijn dat de verzekering nu eindelijk iets van zich heeft laten horen, jammer dat je t eerst zelf moet voorschieten.. Is ook niet klantvriendelijk!!! @ Mama1984: hey volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd... Dus alsnog: gefeliciteerd met je zwangerschap. @ Zuurtje: aha, dus 1 bank gekocht.. Leuk!! Hoest verder met jou? Succes met afvallen! @ All: Hier alles goed. Julen flink aan t uitproberen, maar das al ff zo.. Verder druk op t werk. Veel te doen, met helaas niet een compleet team (ach ja, ik werk er nu 5 jaar en heb welgeteld een half jaar met een compleet team gewerkt)... Van t weekend mag ik weer, een slaapdienst. Met mij verder prima, spuug niet meer en de rest is bekend. Ga zo met een dinnetje naar Ballorig met Julen en zijn vriendje. Vanavond ga ik ook nog naar een dinnetje toe.. Liefs Miekje
Even ego, Yannick loopt nu echt goed een stuk of 10 a 15 pasjes aan 2 handjes en hij vind het zo leuk haha. Ook liep hij gisteren zelf een paar pasjes op zij aan de tafel. Wel met behulp van mama die met een autotje bezig was van de ene kant naar de andere kant en Yannick wilde die hebben haha. Dus toen liep hij aan de tafel.
hey, Goed zo Yannick! Miekje veel plezier bij Ballorig het is er echt weer voor.. Het regent hier echt hard bah bah. Julen dus flink aan het uitproberen Nou hier ook hoor als haar iets niet lukt dan word ze boos en gillen.. Ik las hier al dat het weer een periode kon zijn nou daar gaan we maar vanuit.. hahhah Tessa zegt dus op het moment veel nee. En alles doen wat niet mag.
Hey Mona, Thnx.. Hier schijnt nu even t zonnetje.. Gisteren was t hier alleen maar (stort)regenen.. Tessa is dus ook lekker op de uitprobeer toer.. Hoop idd dat t een fase is, Julen doet al een tijdje uitproberen en t gaat zeg maar van kwaad tot erger, haha.. Ach ja, het zal er wel allemaal bij horen.. Hier idd ook veel 'nee'.. Julen heeft alleen t mooie antwoord: 'die'.. dan wilt ie t dus toch hebben/pakken etc.. Helaas voor hem is mama consequent... hihi
haha ja Tessa kent het woord die ook maar al te goed en als het niet mag gaat het ook heel hard en schreeuwend MAMA DIE DIE
Hoi allemaal! Hier gaat alles goed! Wel erg druk met 2 ukkies met 16 maanden v erschil. Juist nu komt er bij Sam ook een dikke kies door. Afgelopen week had hij zo'n grote spuitluier hiervan dat ht gewoon langs zijn korte broek en benen op de grond liep...en net op dat moment was bob aan het huilen omdat hij honger had en de visite stond bijna voor de deur...tja als er iets is komt alles tegelijk! maar ik vind het ook super genieten! Bob komt snachts nog steeds netjes om de 3 - 3,5 uur en na de voeding slaapt hij lekker. Overdag zit er ook steeds vaker 4 uur tussen de voedingen. Echt genieten! Zijn vingertje is aan het genezen. Nog een paar dagen antibiotica. Ik zal blij zijn als hij daar van af is en geen diarree meer zal hebben! We hebben sinds gisteren wel allebei spruw (was bij sam ook) en nu hebben we daar een schimmelzalfje voor. Mannetje is nog tot en met maandag thuis. Ben benieuwd hoe het zal gaan alleen. Volgende week lekker op pad met de duotandem topmark! Als we nu samen lopen heb ik voor sam de lichtgewicht topmark buggy en voor Bob de quinny buzz...in die bak heeft hij net wat meer ruimte... Volgende week vrijdag voor het eerst naar het CB. Ik ben benieuwd hoeveel bob is aangekomen en hoe lang hij nu precies is! Verder ben ik nog maar 1 kg verwijderd van mijn startgewicht...dat was bij sam wel anders...gek hoor! Maar ik wil er nog wel 10 kg af, dus na de borstvoeding straks rustig aan sonja bakkeren. Verder voel ik me heel erg fit en nog steeds alsof ik niet bevallen ben. Natuurlijk heb ik ook wel wallen van de nachtvoedingen! Iedereen een fijne dag!! Knuffel en liefs Pooh69 Vanaf nu wil ik ook eindelijk eens echt meer gaan reageren! Nog even een spam in bad!
Pooh: wat fijn dat het zo goed gaat bij jullie. Het alleen zijn zal idd wel even wennen zijn weer, maar voor je het weet heb je een ritme (dat hoop ik tenminste van harte haha). Het is even zoeken en kijken wat het beste werkt. En tja, Sam moet ook leren dat hij even moet wachten. Maar komt goed. Zielig hoor die kiesjes. En wat een mooie foto zeg. Hij kijkt echt helder uit zijn oogjes. Is Bob een totaal ander kindje als Sam of merk je overeenkomsten? Balen van die spruw. Hopelijk zijn jullie er snel vanaf. Miekje: veel plezier bij ballorig.
Hey meiden, Fijn te lezen dat de driftbuien waarschijnlijk gewoon met de leeftijd te maken hebben! Sabbe, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Verder ben ik het even kwijt. Later!
@ miekje : hoi! Ja, nog steeds druk, hihi. Lijkt wel steeds drukker te worden. ; Vandaag lange dag gewerkt, van 8 tot 8, en via een ander topic waar ik vast klant ben , lopen de bestellingen voor mei tais binnen, hihi. Leukleukleuk ! @ mvj : wat goed van Yannick! Weltrusten meiden. Ik tol zowat om van de slaap. Tot morgen ofzo!
Hoi meiden, Net terug van een extra controle bij het cb. Dit vanwege dat de ontwikkeling van Yannick (motoriek) wat achter bleef. Nou dat heeft hij nu helemaal ingehaald haha. Hij woog 9 kilo en 700 gram en was 79,5 cm lang. Oja, hij staat nu sinds gisteren ook af en toe los en probeerd te lopen aan 1 handje. Maar dat gaat nog een beetje wankel hihi. De wijkverpleegkundige dacht ook wel dat hij binnen nu en 1,5 maand zou lopen. Nou we wachten af.
@MamaVanJ: Wat super goed van Yannick dat hij dat allemaal in gehaald heeft! @Wicjuh: lange dag had jij! Leuk dat de bestellingen blijven binnen komen
Haai allemaal, Fijn om te horen dat het bij jullie goed gaat. Wel jammer Pooh dat alles dan net ff tegelijk komt he? maar ja das meestal zo he? Wel genieten zeker zo die twee ukkies. Ik kan ook niet wachten hoor tot onze uk er is!!! @ all qua driftbuien en NEEE roepen, haha dat kan Nora ook errug goed hoor Ze zit hier best wel vaal op de gang hoor hihi maar dan is ze alleen aan t kletsen dus of het veel indruk maakt? Dikke kus, Mili en Nora en ?????
Ja echt heel raar om te merken dat het echt twee hele verschillende zijn!! Bob is heel actief en alert en al super sterk Ik hoef zijn hoofdje al vaak niet meer te ondersteunen (doe ik natuurlijk wel) Echt heel raar. Bob is ook veel sneller ongeduldig enz... Hoe is het met jou zwangerschap!! @ Miekje hoe was ballorig? Lijkt me leuk om ook een keer met sam naar zoiets te gaan!
Gefeliciteerd met een dochter!!! Hier ook driftbuien en baldadig en stout gedrag!! Echte peuter/dreumespuberteit... @ Miekje jullie ook nog gefeliciteerd met een meisje!!
Pooh: hier gaat het met de zwangerschap wel goed hoor. Van de week bloedverlies gehad en dat was wel ff schrikken. Waarschijnlijk hebben manlief en ik te intensief geknuffeld haha. Herkende het niet van de andere 2 zwangerschappen. Gelukkig mocht ik meteen even langs komen bij de vk. Als ik mijn werk rustig verdeel heb ik niet zo veel last van mijn bekken gelukkig. Maar vandaag waren de kids weer wat vervelend en wat meer moeten tillen enzo dus dat merk ik nu wel helaas. Maar komt goed haha. Heb wel veel last van mijn buik, denk van eht groeien. Vervelend gevoel. Herken het ook wat je zegt dat ze zo verschillend kunnen zijn. Hier ook Yannick is een totaal ander kind dan Jordy. Vanaf het begin al.
heyyyyyyyyyyyy meiden !! hier twee dagen gewerkt en nu ook durk bezig ... ai ai hoe kan ik ineens elke dag tijd tekort komen zeg morgen kom ik op mijn gemak weer langs ... dikke knuf voor all !