Hallo allemaal, Mama nona, leuk die foto's en super dat ze los loopt! Miekje, jeetje heftig hoor, hopen dat het goed komt met je collega en zelf rustig aan doen he! Zo van al die zwangere verhalen krijg ik wel de kriebels hoor.... Hier is de koorts weg van Demi, maar sinds vanmiddag heeft ze rode vlekjes, ben benieuw hoe ze er morgen uitziet (misschien waterpokken) Zijn zo wie zo niet weg geweest, thuis allerhande klusjes gedaan, zijn we daar ook weer vanaf
Eeeey allemaal! Gisteren een superdag gehad! Een dagje Efteling Alleen Justin vond een hoop eng Vandaag vieren we Max zijn verjaardag. Hij is morgen jarig en word 7 alweer Mama is dat Pardoes? Bekijk bijlage 3614
hey, bedankt voor de felicitaties Ben sinds deze ochtend thuis met ons prachtig meisje Het was heel heftig allemaal, kan het nog niet helemaal bevatten. Om 6.15 opgestaan met buikpijn, naar de wc gegaan. Tien minuten later opnieuw buikpijn. Ik denk dat toen m'n water brak. Om 6.35 mijn eerste wee, die was direct heel hevig en lang, dus direct naar de kliniek vertrokken. Om 6.58 aangekomen en om 7.08 was Laissje daar. 3.980 en 52 cm en een prachtig meisje. Hier is ze dan Bekijk bijlage 3659 Ik kom later nog eens langs. Nu eerst alles op z'n plooitje, want het is hier hectisch thuis maar wel zaaaaalig om terug te zijn met nog een schatje bij Grts
Oh sabbe, wow! Gefeliciteerd meis...mooi meisje heb je er ff binnen een uurtje uitgepoept zeg....sooo he wat snel!
Ow Sabbe, wat een mooie meid hebben jullie op de wereld gezet. En idd een snelle en heftige bevalling. Hoe vinden de andere kids het? Zo nu ik dit popje zo zie heb ik ook zin om onze meid te zien haha. Nog een paar maandjes geduld. Donderdagavond mogen we alvast nog een keer spieken met de pretecho. Ben trouwens gisteren van de trap gevallen (3 treden) en heb mijn voet erg gekneusd. Doet behoorlijk zeer, maar de huisartsen post doet er niks aan. Moet rusten en evt. koelen en er iets verstevigings om heen doen.
Sabbe!! Wat een vreselijk mooi poppie zeg! Nog bedankt voor je sms en mooi egeboortekaartje!!! Alles is snel gegaan zeg!! Nou jullie hebben een mooi gezinnetje hoor!! Proficiat!
@ Sabbe, wat een plaatje zeg! Wat fijn dat het zo snel ging, maar kan me voorstellen dat je het niet kan bevatten! Geniet er lekker van!
@mama van jordy, sterkte met je voet! @nathalie, ik zou me ook rot schrikken als er ineens zo'n engerd naast me stond @nona, toppie van alysha!
Mama van Jordy,beterschap met je voet Voorzichtig aan doen hoor! Sabbe,wat een ongelooflijk mooi kindje zeg! Geniet er lekker van! Ik ga nog even spammen met Efteling foto's
Heel moe van alle indrukken op het park........al met al toch een dik half uur geslapen in de buggy Bekijk bijlage 3719