Bij de uitgang stond een koets met 2 Friezen. Michelle en Jamie(paarden freaken)moesten even aaien Bekijk bijlage 3728
Goeiemorgen!! @ Sabbe meid super gefeliciteerd met jullie prinsesje!! Wat een mooie naam! @ Nathalie super mooie fotootjes!! Ik wil in augustus ook naar de efteling met sam en bob @ Boja jou banner schiet ook al op zeg! Leuk hoor! Vanaf morgen gaat mannetje weer werken...spannend hoor!
Mogge, @ Sabbe: wat een mooie meid!!! Heerlijk van gaan genieten! En jeetje wat een snelle bevalling! Je hebt t nu iig achter de rug en kan lekker ongestoord genieten van je kinderen! @ Naat: Wat een leuke foto's!! Hahaha, nog best veel berichten op 1 pagina?? Ik vond t al veel minder dan bij de vorige lay-out van t forum, hihi.. Hoest verder met je? @ MvJ: Jeetje, gevallen van de trap.. Doe je rustig aan met je pootje.. @ MamaNona: Jij ook al van die leuke foto's!! Leuk he, kan ik mooi toch de 15e!!! @ Cornelia: Gelukkig is de koorts bij Demi weg.. En ben je er al achter wat de bultjes zijn?? Misschien wel -trek-een-nummertje- zoveelste ziekte?? @ Zuurtje: lees maar lekker mee.. @ All: Met mijn collega gaat t wonder boven wonder beter. Het schijnt een scheurtje te zijn aan de bovenkant van de vliezen, dus niet op een centrale plek! Dit scheurtje schijnt weer te helen op t moment, want ze verliest bijna tot geen vruchtwater meer. Ze mag nu dan ook thuis onder verplichte bedrust verder wachten... Wat een opluchting zeg... Hoop echt dat de kleine man van haar nog goed lang in haar buik mag blijven zwemmen! Hij maakte t prima, en er was nog voldoende vruchtwater.. Met mij alles goed, vandaag maar eens thuis schoonmaken/opruimen..
helleuuuuuuuuuuu meiden !! hier alles goed ! lekker druk druk met werk tim en huishouden ! tim heeft er een tand bij .. en ik ga zo lekker de zomervakantie boeken !! we gaan naar portugal !! nu al zin in !! maar nog wachten tot sept hoor ! sabbe wat een prachtige dochter ! pooh succes morgen met je twee mannen thuis .. en bij paniek ben ik er zo hoor nona goeeeeeeeeeeeedemiddag ondertussen al nathalie wat een super leuke foto's ! leuke dag geweest zo te zien zuurtje gaat het niet goed meis ? heb ik iets gemist ? knuffffff redone volgensmij ben jij weer thuis hoe was je week weg boja meis hoe is het met je ? en lekker vakantie aan het vieren miekje hoe is het met mijn boevenvriend en met jezelf ! wat goed voor je collega ! en hoe voel jij jezelf
dag lieve collega-maart2008-mama's, Ik kom ook eindelijk weer eens om het hoekje kijken. In het dagelijks leven heb ik helaas niet genoeg tijd om van dit forum te genieten. Heel soms kijk ik even om het hoekje, maar nu wil ik ook even wat typen. Ik lees namelijk dat Pooh en Sabbe een kindje hebben gekregen! Van harte gefeliciteerd! Heb de foto van Sabbe gezien, wat een prachtig meisje! Zijn er al meer mama's bevallen? En nog nieuwe zwangeren? Hier nog geen van beiden....Ik hoop dat alles goed met jullie gaat. Wat een leuke foto's zag ik op de vorige bladzijde! Omdat ik nu zomervakantie heb, kom ik zeker vaker kletsen. Dat mag toch wel (weer)? liefs Mary Jane en Jadyn
MJ: welkom back. Lekker dametje heb je hihi. Had ze pasta gegeten hihi? Ik wist niet of je het nog meegekregen had dat ik zwanger was? Nu alweer 24,5 week en we krijgen er een meisje bij. Mmmm mijn geheugen laat me ff in de steek wie er nog meer zwanger zijn. Maar dat weten de rest van de meiden hier vast wel.
Hier nog 2 foto's van ons spikkelmonstertje (waterpokken), het ziet er nu al veel beter uit gelukkig. Bekijk bijlage 3832
hey lieve meiden wij zijn er ook weer van een weekje limburg. We hebben een heerlijke week gehad.We hebben ons prima vermaakt en vonden het jammer dat we vanmorgen weer naar huis gingen. Bekijk bijlage 3834
Middag dames! Hier gaat alles prima. Ons meisje is een rustig schatje De andere kindjes reageren heel goed 8) Ow ja, tijdens mijn ziekenhuisverblijf is Jesse echt hevig aan 't stappen geslaan. Hij is zooo fier en ik ook Grts
Ha mamavanjordyenyannick (toch?). Op de foto had ze een broodje met chocoladepasta gegeten. Zelluf welteverstaan...haha. Wat super dat jij ook weer zwanger bent! Over de helft alweer! Uitgerekend in oktober dan? Of november? Twee vriendinnetjes van mij zijn ongeveer even ver. Leuk joh, dat jullie er een meisje bij krijgen! xx MJ