Dank je pooh..maar dit ei is er nog neit haha..moet nog ff afwachten..donderdag weer een echo om te kijken of er iets groeit.. Hoe is het met je mannen?
Hier nog even een melkreactie. Miss J krijgt 's ochtends bij het ontbijt en 's middags bij de lunch warme, halfvolle melk uit een fles. 's Avonds voor het slapen krijgt ze wat roosvicee uit een tuitbeker. Vandaag voor het eerst uit een gewoon bekertje gedronken, want dan kan ze eigenlijk heel goed als ik help. Maar dat is veel lastiger dan zo'n tuit waar ze alle kanten mee op kan zwaaien.....
@ Mgcw: dat geluidjes maken tijdens het eten doet J ook, hoor! En kusjes geven vind ze helemaal super. Ze geeft ook graag kusjes aan dieren enzo in boekjes. Soms wil ze een kusje geven en maakt ze van afstand al een kus geluidje en tuit ze haar lipjes. Soooooo cute....
Hihi MJ...lief he! Hier zijn het ook kushandjes die ze geeft...handje tegen haar mondje en dan hmmmmak zegt ze...en dan handje wegwuiven...wist eerst niet wat ze bedoelde...dacht dat ze zich verstopte ofzoiets...totdat ik de hmmmak herkende hihi dat doe ik ook als ze in bedje ligt en ik de kamer uit ga...dan doe ik mijn hand op mijn mond en zwaai een kus naar haar en zeg slaap lekker meisje...hihihi Groetejs, Miranda
mijn kind geeft ook lebbers mond open,mond dicht,met de hand en SMWAH komt erbij uit ook doet ze de hond na ( kleine kuttelikker) doe ze dr mond open en rolt met dr tong in en uit.... hahah geen gezicht....!!!
Hahaha...nou ja....... Nog zoiets leuks, pas zat Alyssa op de tafel...ze liet een scheetje...ze keek heel verbaasd naar mij..ik zei nou ja toch laat je zomaar een scheet! En toen keek ze naar haar buik (of in die regio) En prrrt weer een scheetje!! Ze moest zo hard lachen dat ze achterover viel...en bijna van de tafel rolde... hehehe...
hahaha ge-wel-dig! die van mij klimt gewoon op tafel om koekjes te jatten! heb je laatst die foto gezien??
ooh wat lijkt ze al groot zo zeg! Kan niet wachten...totdat Alyssa echt los gaat lopen!!! Ze loopt al wel kleine stukjes aan 1 hand!!! En overal langs op...en staan doet ze als je haar loslaat heel eventjes los...soms ook zelf als ze ergens tegenaan staat laat ze eventjes los en staat gewoon stil..maar lopen nog niet........ druif is bang om te vallen hihihi strekt meteen haar handjes naar voren en gaat op de knieen zitten...en kruipt verder!
ja ik vind het ook geweldig hoor,ze deed een tijd terug alleen lopen,toen van de ene op de andere dag niet meer en toen wel weer.... gek kind hoor.... je moet gewoon een x heir komen met alyssa,kan ze zien hoe alysha het doet....
Bekijk bijlage 3907 FF lief spammetje van toen het zo warm was....lekker buiten in onze nieuwe tuin hihi..
@ Boja : hier ook een onderdeel van het naarbedgaan-ritueel, die avondfles Ze krijgt nog een volle, had het er toevallig net van t weekend over dat me m misschien moeten gaan minderen. Ik heb wel echt het idee dat ze m graag wil. Zoals gezegd : onderdeel van bedgaan-ritueel Overigens loopt het CB hier al te zeuren vanaf leeftijd van 11 maanden dat ie eraf moet. Zeikerds. Zeggen ze dat ik bij het ontbijt (broodje, melk) moet kijken of ze yoghurt erbij wil, zodat ze wel aan dr zuivel komt als ze de avondfles niet meer krijgt. Tssss.. Voorlopig laat ik m nog niet vallen als Faylinn m gewoon wil hebben. Mogge trouwens! Leuke pica's kwamen voorbij! @ redone : je was @ cp denk ik? (weet niet meer, sorry). Welk park was het?