emma knufff voor jouw!! *ik kijk even streng* Tim,vriendje van me... nu moet je eens goed luisteren! Als jij camera's zwemles wilt geven en zonnebrand op de grond wilt smeren vind ik allemaal prima,kan ik heel goed om lachen,mits je het niet te vaak doet natuurlijk! Maar dat je nu weer niets doet eten,dat vind Tante Nona niet leuk van je! Slaap jij er maar eens eventjes over en ik wil dat je vanmiddag, of nouja morgen mag ook, wel weer goed gaat eten.... Anders krijg je ruzie met me hoor! dikke knuff Nona * lacht weer*
@Emma' Heb een berichtje voor je achtergelaten op hyves. @Lolly en Becaatje Hallo leuk om weer wat van jullie te horen.Hier gaat alles oke. @DS He meis fijn dat je er weer bent.Hoop dat het de goede kant op gaat met je klachten. Hoe gaat het met Samantha?
hey meiden sabbe kijk eens in je onderschrift, daar staat dat Laiss geboren is op 07.08.2009 lijkt wel of alle verloren mama's terug komen leuk emma nee je hebt niets gemist hoor, ben gewoon minder op zsp lees wel alles mee maar reageer niet meer zo vaak
@Mamanona Das minder dat je je niet zo lekker voelt @Zuurtje Staat wel goed hoor de geboortedatum Waarom reageer je niet meer zo vaak dan? @All Kom er net achter dat Bryan 2 kiezen tegelijk krijgt.Aan de linkerkant een onder en een boven.Vandaar de nachtelijke uren wakker liggen en huilen.Hoop dat ze er gauw door zijn.
ik richt me nu vooral even op mijn gewicht, huishouden, feestje volgende zaterdag en op de grote opruim hier zodat ik binnenkort (ik hoop dit jaar nog) terug kan beginnen werken (als ik niet zwanger ben tegen dan, anders zal het pas veel later zijn )
thanks lieve meiden ! jullie knuffels doen me echt goed ! haha daarom zijn jullie ook al zo lang mijn vriendinnetjes .. ik wacht het maar af maar wat wel nieuw is is dat tim TV kijkt ! en dus ook eens een half uur stil zit ! hij vindt bumba helemaal TE gek !
Hoi Redone, Dat is hier nu dus ook, de kiezen. Een kies is inmiddels door. De tweede plek is nu rood en gezwollen met een wit puntje. Dus ze is weer erg hangerig, jammerig enzo. En dan heeft ze nog twee bulten. Arm kind heeft het er druk mee.
hallo meiden fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat of de goede kant opgaat. Mj leuk dat je weer terug bent en leuk om der weer op de foto`s gezien te hebben. Emma begrijp dat je emo wordt als hij niet wilt eten kan er zelf ook niet echt goed tegen als ze de hele dag geen hap wil nemen of kleine porties die geenees noemenswaardig zijn. Hoop dat het snel over is en kom op he Sabbe mooie foto hoor van je dochter hoe gaat het zo met het drukke gezinnetje Boja hier ook nog steeds een avondfles dan is het nog echt een babytje in je armen lekker kroelen in der haartjes en langzaam indutten. Nathalie leuke foto`s hoor van de efteling waren de wachtrijen een beetje kort of moest je lang wachten voordat je ergens in mocht. Mamanona ook hier een klimmer op banken stoelen tafels maak niet uit als je er maar op kan klauteren en al los lopen goed hoor hier gaat het elke steeds een stukje verder komt vanzelf. Miekje ben blij dat alles goed gaat met de kleine miekje en hier gewoon halfvolle melk Sorry voor degene waar ik niet op gereageerd heb maar hoop dat het bij jullie ook goed gaat. Vrijdag terug naar de huisarts kleine pop kreeg vorige last van een oorontstekening en weer hoesten en snotteren ze is gewoon super vatbaar als er maar een kindje hoest of verkouden is dan neemt zij het gelijk over. Had iemand nu hier met de kleine de amandelen eruit laten halen en was dat nou niet door de oorontstekingen/ verkoudheden en zie je er verbetering in volgens mij was het bryan ik weet het alleen niet meer zeker. Nou meiden morgen een dagje werken en het wordt super weer hoop dat vele van jullie lekker vrij zijn en van het mooie weer mogen genieten fijne avond
@redone das pittig twee kiezen tegelijk. Hopelijk zijn ze snel door. @meelanie vervelnd dat dat je kleintje ziek is. Heeft ze er veel last van.
Hoi meiden, Phoe ben ik blij dat Yannick die periode met tandjes/kiezen al achter de rug heeft weer. Hij hoeft alleen die laatste 4 kiezen nog, maar die komen pas later meestal. Germ mannetje had met 13 maanden de rest al. Yannick kan af en toe zo driftig reageren, gooit zich dan gewoon op de grond. Herken dat helemaal niet van Jordy. Maar mijn moeder zei dat ik dat vroeger ook deed, dus van een vreemde heeft hij het niet haha. Maar wel vermoeiend hoor. Emma: dikke knuf voor jou. Meelanie: vervelend dat je meissie ziek is. Beterschap.
Hey meiden, aaah, lieve emma toch! kan me voorstellen dat je er weer helemaal emo van bent het kan inderdaad door tandjes komen of heeft hij daar niet zo'n last van? nino heeft bijna alles al, maar nu komen de onder hoektanden door en daar heeft ie toch echt wel last van en at de laatste dagen ook veel slechter daardoor. helaas lijkt het erop dat mr t helemaal niets eet, maar ik hoop toch stiekem dat het met de tandjes te maken heeft. heeeeeeele dikke knuf voor jou! enne... bumba is Nino ook groot fan van! erg jammer dat bumba maar 5 minuten duurt hihi miekje, hier halfvolle melk. heb in het begin ook volle gegeven omdat ie het voor zn gewicht makkelijk hebben kon en dat toch beter leek te drinken. ben toen toch overgegaan op halfvol en dat gaat ook goed. koud moet ie het niet, maar warm uit de fles wel. daisy, ook hier voor jou nog even een dikke knuf redone, fijn dat bryan beter heeft geslapen! meelanie, kleine van een vriendin van mij heeft ook vorige week de neusamandelen laten verwijderen. die had ook zo vaak last van oortjes en verkoudheid. niet alle kno artsen reageren echter hetzelfde. nino heeft er ook veel last van gehad en hem wilde ze toch niet helpen. ligt er volgens mij dus net aan wie je treft. hoop dat het snel beter gaat. verder ben ik het even kwijt....