Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Toppie van Tim dat hij is aangekomen.Wat fijn dat er morgen iemand komt van het cb.Kan je even rustig zitten en alles uitleggen en hoe je je voelt en wat je denkt.Lijkt me prettiger thuis dan op het cb eerlijk gezegd.
    Succes morgen meis.
    Morgen word het mooi weer.Nu maar van genieten,volgende week moet ik 6 dagen werken ben alleen donderdag vrij.

2. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Meelanie
    Fijn dat ze weer wat opknapt.Is altijd vervelend als ze ergens last van hebben.

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hi you all!!

ik lees bij

BRB

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    even een teken van leven
    mannetje is 2 weken vrij dus zal er even wat minder zijn

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey mj

en slaap lekker allemaal

6. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Emma: wat een mooie foto's van die knappe mannen op je hyves!!

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hey zuurtje,

geniet van je mannetje thuis!!

8. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Pooh: wat een mooie foto van Bob! Ik vind ook wel dat hij op z'n grote broer lijkt!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Zuurtje, MJ....

emma, fijn dat tim weer wat eet...zouden ze nu morgen komen kijken thuis?

Groetjes,
    Miranda

10. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Redone: geniet nog ff van je laatste weekje vakantie! Ga je nog iets leuks doen?

11. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @meelanie: fijn dat het zo goed gaat met je kindje. Hopelijk zijn de oortjes gauw weer 'klaar'!

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Emma: wat fijn dat Tim iets aangekomen is! Fijn dat ze morgen op huisbezoek komen en rustig de tijd voor je nemen. Kan je rustig alles vertellen en uitleggen! Moet die mevrouw Tim maar eens serieus toe gaan spreken! Hi hi. xx

13. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Beccaatje: dat is idd een grote vent! Qua gewicht gaat Miss J ook wel die kant op. Ze is alleen wel korter. Klein propje is ze. Qua lopen enzo was ze niet zo snel, maar praten kan ze goed. Ze weet echt al heel veel woordjes. Niet iedereen kan ze verstaan natuurlijk, maar ik wel. Papa, mama, bal, auto, motor, eten, hoera, blij, baby, banaan, appel, uit, bad, fiets, opa, oma enzovoort....:D

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0

Thanks,ja ik ga donderdag met de meiden naar Rotterdam.Ze willen graag de musical zien van High school.En voor de rest kijken we nog wel even.

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Oh wat leuk! Lijkt me geweldig zeg! Toffe mama dat je ze daar mee naar toe neemt!

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Jeetje ze kan al veel woorden.Bryan zegt papa,mama,vlieg,boe,koetje,poes,vis,hoera.Dat was het geloof ik haha

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    oh Zeggen jullie kindjes ook woorden die alleen jij verstaat hahaha..

Alyssa praat als brugman...maar duidelijk niet echt...ze zegt vaak dingen die ik dan 'begrijp' zonder dat ze het echt zegt...een verzin of klankwoordje...

Ik herhaal het dan en zeg het correct en dan kijkt ze me aan en zegt het na! Echt liehieeef is dat...

Groetjes,
    Miranda

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Goeiemorgen meiden!

@ Emma : wat goed van Tim! Fijn zeg, dat ze vandaag langs komen en willen helpen, super!

@ Beccaatje : ik zag je weer langskomen! Leuk!

@ woordjes : Faylinn praat heel veel, veel ervan is dr eigen taaltje ;) maar ook allerlei woordjes : papa, mama, hai, baby, op, happen, auto, uit, woopie (hihi, woord van mn man) ... nog een paar maar kan ik nu even niet opkomen.

Wat ben ik weinig hier he?! Drukdrukdruk. Kom vaak wel ff bijlezen, maar neem geen tijd even lekker mee te babbelen.

Fijne dinsdag!

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge,

@ Emma: heerlijke foto's van onze stoere mannen! Enne wat goed dat mijn vriendje is aangekomen en door de 9 kilo grens heen is! Hoop dat t CB wat handige tips heeft voor je vandaag! Ik sms je later! Gisteren was mega, mega druk op t werk, dus kon je helaas niet toen ff sms-en! Sorry!

@ MJ: wat gezellig dat jij hier ook weer vaker te vinden bent!

@ Redonë: ohh leuk, met je meiden naar de musical.. Wat zijn ze dan alweer groot zeg, dat je dat soort dingen met ze kunt doen! Hoest met je voet/knie?? Gaat nog niet echt lekker toch? Heb je een fijne vakantie gehad??

@ Mgwc: Hier soms wat duidelijke woorden: oma,opa,papa, hey,ja, handje, auto, Elbo(=elmo).. maar vooral surinaams (hahaha) nee hoor grapje, vooral Julentaal!

@ Meelanie: hoop dat na de AB de oortjes helemaal weer in orde zijn! Fijn dat verder alles goed gaat.

@ Zuurtje: lekker je mannetje 2 weken vrij. Geniet ervan! Hoest verder met jou?

@ Pooh: Hoest met je, zeker nu manlief weer aan t werk is? Wat een mooie foto van Bob met knuffel!

@ Sabbe: wat een heerlijk popje dat heerlijk ligt te slapen zeg!

@ Nona, Divi, Mona, Wic, DS, Naat, Mili etc etc etc: Joehoe hallo.....hoest met jullie??

@ Boja: Hoop dat alles goed gaat op vakantie!

@ All: zo naar de VK toe, mijn mams gaat gezellig mee. Miekjeman is werken.
    Ik = megadruk op t werk. Dus best vermoeiend op t moment (2 zieken, 1 vakantieganger, 1 collega draait morgen haar laatste dienst voordat ze uitdienst treed) dus 3 vaste leiding over waarvan ik de meeste ervaring heb en waar dus t meeste werk op neer komt...

Vrijdag de 20 weken echo... spannend!

Goed ik ga me zo ff douchen/aankleden/ontbijten etc..
    Laat jullie later weten hoe t bij de VK was...

Liefs

Deel Deze Pagina