@Miekje: wat balen van je bloeddruk. Maar je moet wel goed voor jezelf zorgen, hoor! Als ik dat zo lees is het op je werk veel te druk voor een zwangere vrouw. Denk aan jezelf! Vandaag de 20-weken echo?? Geniet ervan!
@Pooh: hoe gaat het met je kies? Althans...de plek waar de kies zat? Hopelijk ben je nu van de ellende af nu hij eruit is. Knuff
Hey meiden! Boja is back from Texel! Was leuk, alleen balen van het k..weer. Heb alles bijgelezen, maar een weekje quoten lijkt me niet zo'n goed idee. Helaas laat mn geheugen me ook regelmatig in de steek, dus achteraf nog reageren is ook geen optie... Meegroeibedje is me wel bijgebleven. Zit er zelf namelijk al een hele tijd aan de denken om een meegroeibed voor Nino te kopen. Hij vindt het ook niks in dat spijlen bed. Heb alleen nog geen leuke gezien, ga ook maar ff ikea site afstruinen dan. Ik ga zo mn bed in, ben harstikke moe van mn weekje vakantie, kan wel weer vakantie gebruiken Nona, als je dit nog leest, fijne vakantie! Oja, Wicjuh, had je al van Nona gehoord dat Derek O. hier vorige week bij mij achter liep? Kon hem zo zien lopen vanuit mn keukenraam. Spijt dat ik hem niet binnengeroepen heb Slaap lekker alvast iedereen! (
Avond meiden, Niet veel bijgelezen, ben megamoe en heb t deze week ook nog druk gehad. Moet idd minder gaan werken nu, dus vanaf volgende week ga ik 14 uur werken, en geen slaapdiensten meer. Helaas is t qua regel dingen wel druk (nieuwe jongeren, behandelplannen schrijven, veel vakantie en ziek personeel). Maar goed, ik doe mijn best om t echt rustig aan te doen. Weet ook wel dat als ik t niet doe ik over 3 weken helemaal kan stoppen op advies van de VK.. (die weet idd hoe ik ben, lekker doorgaan.. ) @ Boja: Yeeaaahhhh Boja is back from Texel.. Wat fijn dat Nino t naar zijn zin heeft gehad, en idd klote van t weer. Meegroeibedje: Julen doet t nog prima in zijn ledikant dus we laten t zo.. Gaan wel bij de Ikea een 2e ledikant scoren. @ Nona: lekkerrrrrrrrrrrrrrrr vakantie.. Geniet ze meis!! En hoop op goed weer! Gaat Nonaman nu wel mee?? @ MJ: idd mijn werkplek is niet een plek waar rustig is, dat heb je in de jeugdhulpverlening bijna nergens.. Maar goed, probeer mijn best te doen. @ Foto's: zag er weer super leuke voorbij komen.. @ Naat: een piercing!! Wow!! Ik heb een jaartje of 3 geleden een navelpiercing laten zetten (in de tijd zonder striaie/hangende buik).. Stoer hoor, zo 1 in je wenkbrauw.. Hoop dat Justin er niet meer aankomt... @ Mili: goed man van jullie grote meid, dat ze zo goed slaapt in haar nieuwe bed (geldt natuurlijk voor alle kindjes die dat al doen!) @ Zuurtje: alvast gefeliciteerd met de verjaardag van Ybe! @ Redone: fijn dat jij en je meiden t zo tof hebben gehad gisteren.. @ Mgwc: he meis, hoest bij jou?? @ Mona: Hoest bij jou?? @ Wic: ja heb je Derek gemist lees ik.... Ach we gunnen Boja ook een blik op 'm natuurlijk... Hoest verder? @ DS: Joehoe.... Oja, ik zit nog te twijfelen tussen 2 doeken (ivm print erop). @ All: sorry meiden, heb even de energie niet om te reageren, alles te onthouden.. Dus niks persoonlijks naar jullie toe! Vandaag dus de 20 weken echo.. MiniMiekje is geslaagd! Moesten wel wat bewegen, op zij liggen etc om ervoor te zorgen dat ze goed ging liggen zodat het hartje ook goed bekeken kon worden. Maar toen ze dat na wat mislukte danspogingen van mij deed, was t allemaal prima te zien en was in orde. Verder is er heeel eventjes te zien geweest dat het ook een meisje is, das ook leuk een bevestiging! Verder ben ik nu mega moe dus ga lekker niks meer doen.. Kussss voor jullie
goed he! volgens bojaman was ie bij een zangeres die in de flat hier achter woont. misschien kreeg zij een reading ofzo? hij keek bojaman wel heel doordringend aan als ik bojaman moet geloven, dus wij vragen ons echt af nu wat ie gezien heeft!