Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Owwwww :) OOOPPSSSS.
    Haha najaa ik krijg t allemaal niet meer mee hoor hahah. Er wordt zoveel gebept haha.

Met Nora gaat het wel goed hoor. Alleen na het ziekenhuisonderzoek is het slapen weer heel verschillend. Ene nacht gaat het mega slecht dan weer 4 dagen goed en dan weer is. Maar dat komt vanzelf wel weer goed.

Nora richt zich veel op mn buik, haha. Dan komt ze met babybodylotion aan, en zegt ze baby, en dan moet ze mn buik helemaal insmeren haha. En geeft ze er vervolgens een kusje op haha. Lief he?!

Met jou ook alles oke verder?:)

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Miekje : het is ook superhandig!
    Een rekbare is met zo'n kleintje echt heel fijn, ik zie het nu weer bij mijn schoonzus... dochter is nu een maand oud en ze heeft mijn rekbare van draagdoek.nl (bykay) te leen en een didymos gekocht.. dochterlief ligt steeds in de rekbare tot nu toe. Vindt ze echt prettiger. Ze heeft zelfs zelf een rekbare besteld, hihi.

3. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    In mijn onderschrift, een banner bijvoorbeeld!

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Miekje: gaat het een beetje met jou? Wanneer moet je je bloeddruk weer laten controleren? Hier gaat alles goed. Heel goed zelfs. Miss J is zoooo lief. Nu al een paar dagen eet en slaapt ze weer heel goed en kan ze heel lief spelen...daarvoor had ze zo'n hangerige periode en hing ze constant aan m'n been te jammeren. Zondag waren we bij m'n schoonouders op de camping en heeft ze 's middags zelfs 2 uur geslapen! Gisteren weer twee uur, helemaal geweldig. Echt genieten. Volgende week dus naar CP. Als je persee naar 1 bepaald park wilt in oktober kan je kiezen voor een last minute. Is 40% korting, toch? Als het je niet veel uit maakt, zou ik voor een mystery boeking gaan via bungalows.nl. Dan krijg je nog meer korting. Wij 580 euro korting! Maar dan weet je natuurlijk niet vantevoren naar welke van de 6 parken je gaat. Ben eerlijk gezegd wel blij dat we niet naar Zeeland gaan. Beetje ver rijden voor Miss J. Die is het altijd gauw zat in de auto! Dikke liefs, ook voor Julen! Hoe spreek je zijn naam uit eigenlijk? In gedachte heb ik dat allang bedacht, maar weet niet eens of het wel goed is!!

5. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @ALL: fijne dag vandaag!

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ohhhhhhhhhh wat liefff van Nora zeg...
    Julen springt en klauwtert voornamelijk graag op mijn buik 8).. Das een beetje een wildebrasje.. Hij heeft dan ook echt nog geen idee van een broertje of zusje.. Ach ja, dat merkt ie dan zo rond 9 dec wel he, haha..

Jammer dat t slapen weer wat minder gaat bij Nora, wel begrijpelijk na zo'n ziekenhuisonderzoek. Hoop dat ze snel beter slaapt!

Met mij alles ok. Ben vanaf deze week 50% aan t werk, en das wel ff wennen.. Rustig aan doen is makkelijk gezegd, maar om t ff te regelen is wel wat anders. Want ja kan wel minder gaan werken.. Julen is er nog, huishouden is er nog, Miekjeman moet straks (over een paar weken) mega veel weg..
    Dus niet dat je dan wel rustig bent.. Dus moet daar nog ff mijn weg in zien te vinden. Komt wel goed..

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

Kijk dat zijn leuke dingen om te horen.. Ook ik kan het dus wel, hahah, zie mezelf nl flink stuntelen met knopen.. Maar goed..
    Vind de Hoppediz met een print leuk en idd die van ByKay zijn ook erg mooi met print.. Jammer dat ik natuurlijk net een andere kleurensamenstelling wil, waardoor zo'n doek weer erg duur wordt vergeleken met de doeken die je als 'standaard' kunt bestellen..

8. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Fijne dag MJ en de rest natuurlijk ook..

Ik ga ff douchen, dan lekker stukje fietsen met Julentje naar een dinnetje om daar een bakkie koffie te doen..

Tot later!

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ MJ : dat is de plek van de banner? Heb je dat nog niet eerder gehad? Onder gebruikersinstellingen, en dan handtekening meen ik.

10. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Miekje
    Ja gisteren weer aan het werk gegaan.Was ook wel weer lekker.Het was een late dienst en die is rustiger als een dagdienst dus kon er lekker weer inkomen.Er is een vrouw naar een verpleehguis overgeplaatst en die was wel bewerkelijk qua zorg en dat scheelt dan ook wel dat ze weg is.Maar er zal binnenkort wel weer nieuwe bewoners bijkomen dus dan krijgen we het weer drukker.Nu nog maar even genieten van de rust.Nu kunnen we een beetje bij de mensen zitten en anders hebben we daar bijna geen tijd voor.
    Moet zeggen dat het met mijn voet goed ging gisteren.Heb een sportbandage om gehad en dat gaf stevigheid.
    Met bryan is alles goed.Hij heeft alleen wat rare zure poep met korreltjes en het blijkt dat hij 4 kiezen in een keer krijgt.Nou ja zijn we er ook gelijk van af hahaha,scheelt dat weer.Maar verder alles oke.Gisteren weer voor het eerst naar de creche gegaan na 3 weken vakantie.Was wel even brullen maar toen ik om half 3 belde lag hij lekker te slapen en was hij zo stil toen ik weg was.Gelukkig maar want vond het helemaal niet leuk dat hij zo huilde.

En jij rustiger aan doen dus?Groot gelijk die beeb is nu even belangrijk.
    Hoe gaat het verder met jouw en miekjeman en met Julen?

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag all :)

12. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Wic: thanks! Het is gelukt! Maak binnenkort een nieuwe banner. Heb pas Adobe Photoshop CS2 aangeschaft, maar ik kan er nog helemaal niet mee om gaan.....hihi

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Spamtime! ;)

Ik vond Faylinn net zo :

Bekijk bijlage 6466

Ze gierde het uit van het lachen, geweldig!
    Zou ze denken dat ze kleinduimpje is?
    :D

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Wic: geweldige foto!! Idd klein duimpje!

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

Ohhh wat een leuke foto!! Ik heb er ook zo 1 van Julen in de 'kisten' van papa.. Hahaha. Ff zoeken of ik m kan vinden en plaatsen..

Echt geweldige foto!!

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Bekijk bijlage 6504

Oke heeft ff geduurd, maar daar is die dan.. De mannelijke variant op de foto van Faylinn:D

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
  18. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Agossie wat een leuke foto's van die kleintjes in die veel te grote laarzen haha.

Hier gaat alles redelijk. Veel last van mijn buik en bekken. Moet het ook rustiger aan gaan doen nu in de 2 weken vakantie die ik heb anders toch maar de ziektewet in. Maar ja, zie maar eens te rusten met 2 ukkies. Lukt dus niet echt.

Yannick vind het geweldig om los te staan en kijkt dan trots om zich heen haha. Loopt nu inmiddels ook achter de blokkenkar. Vind ie ook gewledig en we zijn hem aan het leren trap te lopen. Gaat ook redelijk. Los lopen nog niet.

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    @Miekje: geweldige foto's ook!!

@mamavanjordy: super dat jullie er een meisje bij krijgen!! Doe je wel rustig aan??

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Haha, geweldig! :D

Deel Deze Pagina