hey meiden! heb alles teruggelezen, maar ga weer ff niet quoten. @ all, fijn te lezen het slaan en duwen dat mijn draakje doet bij de leeftijd hoort. het is inderdaad een erg temperamentvol kereltje ja! wat meegroeibedden betreft, ik zag bij ikea een bed van in totaal 39 euri. was niet echt mooi, maar ook weer te simpel om lelijk te zijn zeg maar. hij lijkt me alleen erg hoog. ga wel ff in het echie kijken twijfel ook over zo'n fout bed in de vorm van een auto. denk dat nino dat wel geweldig vindt, die is ineens helemaal in to auto's. @mili, spannend dat jullie tot de geboorte wachten welk merk beeb jullie krijgen. ikke niet hoor, veeeeel te nieuwsgierig haha. en ook praktisch gezien, heb bijna geen neutrale kleertjes enzo voor nino, dus kan nu lekker gaan sorteren en grootste gedeelte nieuw kopen. ook de babykamer gaan we een ander kleurtje geven dan. fijn weekend all!
helleuuuuuuuu pfff wat is het nog warm .. of komt dat omdat ik zo druk aan het poetsen ben .. ai ai ik zweet me rot ! maar ben bijna klaar vanavond naar feesttent met 30 man !! gezellig grote groep dus en morgen ... durf ik het te zeggen... weer een jaar ouder !! dus in de middag en avond visite ! eerst beetje uitslapen want we gaan logeren boja is misschien wel ideaal om in een niet te duur bed te proberen met nino is het niks ben je ook niet te veel geld kwijt en een leuke stikker ofzo erop en hoppa ! leuk bed ! autobed is cool ik heb er ook al voor gekeken maar tim de klauteraar laat ik maar mooi tussen de spijlen liggen Nathalie fijne vakantie wicjuh goedemiddag !! alles goed ? lolly hoe is het nu met fabian ? en waaaaaaaaaar blijven de vakantiefoto's !! miekje moe is idd ook teken van hogere bloeddruk maar kan ook echt van de warmte nu hoor en jaaaaaaaaaaa ik wil foto van die prachtige vlechten van je !! hoe is het met julen ? al weer beter ? meelanie haha wil ze dus niet in badje ! nou tim zit ook liever in een emmer dan in een van de inmiddels 3 badjes die er staan pfff gekkie's zijn het MJ ben je al weer terug ?? en hoe was je midweekje weg ? en foto'ssssssssssssssss
Haai, Oh jeeee...klinkt niet heel fijn zoals je het zegt... Hopelijk kun je snel weer lekker meebeppen knuffff, Mili
Klopt, we wilden het niet weten. We zien het wel haha. Met ons alles oke, heerlijk genoten van het niets doen. Enneh we hebben de wagen gekocht, niet een met zwenkwiel kwamen we daar achter maar ik ehb een meidje van 4 er in gehad samen met Nora en een meidje die een maand ouder was dan Nora samen met Nora en hij wil makkelijk draaien als je hem "opwipt"...of hoe leg ik dat uit haha. Zag er verder nog heel netjes uit, nestje voor de baby, regenhoes en 2 voetenzakken erbij. Dus prima, voor 75 euro. Met jou verder ook alles oke????En met grote Tim ook! Knufffff, mij
Hhaha ja nog ff wachten...maar ach de tijd gaat wel heel snel hoor. Lekker BBQ-en hoor haha. Ow gaaf vlechten! Touren et de motor, lekker. k hoop dat het weer beetje meezit Greeetsssss, mij
Ahha owww...oke. Nou ik hoop dat het allemaal goed uit zal pakken verder, en dat mocht er wat getrokken moeten worden dat ie dan zn tanden wel weer op de juiste plekken krijgt. Ziet er goed uit die camping!!! Geniet er van. groetjesssss
Haai, hahah ja hoort erbij hoor. Komt wel weer goed Ja wel spannend maar ach we weten het snel genoeg, en kleertjes vragen we anders gewoon als kraamcadeau mocht het een jochie zijn haha. Is ook gaaf zo'n auto-bed, maar ja of ie voor de langere duur kan??? Maar als je dat niets uit maakt is het wel heel gaaf zo'n bed. K weet niet wat die van Nora kostte eigenlijk. Was het meegroeibed van Leksvik serie. past mooi bij haar kamertje, vandaar Geen idee of ze hem leuk blijft vinden als ze ouder is, maar we kunnen hem altijd een andere kleur geven Knufff, Mili
Goeiemiddag allemaal!! @ MJ fijne vakantie gehad?? Jippie hier heeft Bob vanncht voor het eerst 6 uur tussen de voedingen gelaten!!
@ Emma: ooooooooooooooooooh ik schaam me zo...helemaal vergeten!! Maar als nog: Gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!!!
hey meiden, Het is mij vandaag helaas niet gelukt om bij te lezen. J had vandaag een beetje een shit-dag. Vannacht heel slecht geslapen en veel gehuild en vandaag ook huilbuien. Nu ligt ze wel heerlijk te slapen. Geen idee wat ze gehad heeft. Niet veel met de handjes in haar mondje. Wel veel ontlasting vandaag, maar niet heel dun. Hopelijk gaat het morgen allemaal beter! Hoe is het met iedereen hier? Onze vakantie was echt geweldig! J is zo lief geweest! Super goed geslapen en gegeten en het was heerlijk. Genoten! Tot gauw! xx MJ
Oeps Emma: alsnog van harte met je verjaardag. MJ: fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Was dus goed bevallen dat verassingsding in cp.
goeiemorgen!!! alles goed hier??? Hier gaat 't prima, alleen ben ik een beetje down Fijne dag all!! Grts xxx