Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    He jakkes!!!!! Das ff schrikken zeg!!! Hopen dan maar dat alles goed komt enzo. ja zielig is dat als ze pijn hebben je kunt ze ook nog niet alles uitleggen en zelf kunnen ze dat ook niet en dan voel je je soms knap machteloos als ze zoveel pijn hebben enzo.

Kus en beterschap voor Sam en top voor Bob :D

2. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen!!!

emma,

hier alles prima hoor.

Al heb ik het momenteel wel erg moeilijk met het feit dat Laiss ons laatste spruitje is. Begrijpen wie begrijpen kan ;)

Maar verder gaat alles super ;)

Grts

3. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ik zie dat Pooh en Sabbe al bevallen zijn! Van harte meiden, wat gaat de tijd toch snel!
    Ik vind het nog steeds jammer dat ik hier nooit meer kom, ik zeg elke keer ik zal het proberen maar ja je weet hoe het gaat.
    Hier een kleine handenbinder. dus de tijd die over is gaat in het huishouden etc. Misschien straks als het wat slechter weer is. Nu ook veel buiten.
    Met Daniël gaat het op zich wel goed. Hij heeft toch nog twee keer oorontsteking gehad de afgelopen maanden. De laatste keer een dubbele. Bah!
    Maar goed voor buisjes komt hij nog niet in aanmerking omdat ze de laatste keer dachten dat het toch viraal was.
    Mijn huisarts en KNO-arts verschilden van mening.
    Vorige week donderdag en vrijdag had hij tegen de 40 graden koorts en dat was schrikken.
    Donderdag nog op de HAP geweest want hij werd helemaal suf, reageerde amper en wilde niet eten (en drinken!) En het was ook nog eens zowat 30 graden buiten.
    Thuis hem twee waterijsjes gevoerd en toen leek hij toch wat op te knappen.
    Ik denk in combinatie met de warmte ofzo, dat het tegen uitdroging aanzat.
    Vrijdags wilde hij nog bijna niks drinken. Als het zaterdag nog zo was moest hij mogelijk naar het ziekenhuis.
    Maar gelukkig het tij was gekeerd en zaterdags haalde hij het goed in en begon ook weer te eten!
    Maar die koorts was dus twee weken na de kuur van de dubbele oorontsteking. Toch bleek 1 oor nog rood te zijn dus hij kreeg weer antibiotica.
    Maar volgens de KNO-arts kwam de koorts daar niet van maar van een virus. Mijn huisarts zei dus later dat dat niet kon, zulke hoge koorts van een virus, dan moest er ergens anders wat aan de hand zijn.
    Mocht het weer voorkomen dan laat ik hem goed onderzoeken. Want hij heeft wel eens vaker van die vreemde dingen gehad.
    Ben blij dat ie weer opgeknapt is!
    Echt want zo had ik hem nog nooit meegemaakt.
    Qua slapen overdag is hij wat aan het omprutsen. Hij sliep eigenlijk altijd nog twee keer (sowieso s ochtends een keer) maar s middags is het steeds meer een gedoe.
    Moe is hij wel maar slapen ho maar soms of na een lange tijd pas in slaap vallen tegen vieren ofzo.
    Ik zal binnenkort proberen om het naar 1 slaapje te rekken maar nu houdt hij dat gewoon nog niet vol.
    Hij is ook zo druk dus zal het wel nodig hebben!
    S avonds ligt hij meestal 19.00 a 19.30 uur in bed. De laatste week is ie weer wat aan het omprutsen.
    En van de een op andere dag hoeft hij geen melk meer, geen fles. Hij weigert. Eerst dacht ik dat het kwam omdat hij ziek was maar nu nog steeds niet.
    Hij krijgt de achterste kiezen ook.
    Maar nee diksap it is. En af en toe wat yoghi.
    Gelukkig neemt hij wel wat yoghurt.
    Maar goed wel balen want in de melk zitten wel alle voedingsstoffen. Ik gaf nog opvolgmelk voor zijn reflux. En wilde groeimelk van Nutrilon gaan geven.
    Maar hij hoeft niks meer wat maar op melk lijkt (of ernaar smaakt :x)

Nou meiden ik hoop toch af en toe hier nog eens te komen. Hoor er natuurlijk niet echt meer bij haha maar zal mijn best doen.
    Ik vind het zo'n raar idee. het is alweer twee jaar geleden dat we hier schreven (nou ja op bevallinglijstforum dan) over de zwangerschap. Hoop dat ik het ooit nog eens mag meemaken

liefs Nikkie

4. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oh ja las over dat slaan. Met ruim 17 maanden maanden heb je de laatste sprong en dat hoort er wel bij. Ze raken nogal gefrustreerd.
    Wat Daniël nogal veel doet is met zijn speelgoed gooien. Niet eens uit boosheid maar als hij in de box nog even speelt gooit hij het eruit. Van boven op de overloop gooit hij alles naar beneden (ook mijn spullen als ik niet oplet :x)
    Hij zit trouwens nog steeds overal aan wat niet mag, erg frustrerend soms.
    Maar zo leuk dat ik hem nu steeds beter kan begrijpen. Welke dvd hij er in wil, dat hij een koekje wil (wijzend naar de kast en koeke zeggen)
    Als we richting het park fietsen zegt hij pauw pauw

Verder praat hij ontzettend veel maar dat lijkt meer russisch of chinees LOL

5. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    even testen of mijn banner het alweer doet check

6. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Oh ja en twee is nee... nou anderhalf is ook al nee hihi. Welkom in de voorfase van de peuterpuberteit :p

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb het idee dat een groot bed hier wel zou werken.
    Maar goed, wij hebben dan ook van die losse bedhekjes.

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Helemaal mee eens ;) Is eigenlijk altijd al zo geweest, maar nu kunnen ze het ook zeggen :D

Nikkie, heb je de peutergroeimelk ook geprobeerd? Daar zit een vanille smaakje in.

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey,

Hoe is het hier? Probeer wel mee te lezen hoor maar van schrijven komt niet zoveel.. Maar wilde wel ff hooooooooooiiii zeggen hahha..

Liefs Monique

10. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Ja thanks die had ik ook al geprobeerd. Rook inderdaad een stuk lekkerder dan de Nutrilon A.R. maar meneer blieft het niet. Warm of koud maakt niet uit.
    Dus ik wacht nu even een tijdje
    (de bus is na opening 4 weken houdbaar hehehe :p)
    Ook pap wilde hij er niet van.
    Hij lust er geen pap van (ben een beetje melig :D)

Het slapen overdag wil even niet zo goed. Moe is hij wel maar slapen ho maar. Ik denk dat hij bijna naar 1x wil gaan, maar hij houdt het eigenlijk niet vol. Nu de hele middag van 12.15 tot 18.15 wakker. Nou dan valt hij bijna om van de slaap en wil ook niet veel meer.

Fijne avond allemaal. Het is hier niet meer zo druk als anders zeker of is iedereen nog met vakantie...
    Daniel was overdag altijd al veel wakker dus ik ben het wel gewend. De dag dat hij ging lopen was een zegening hihi.
    Inmiddels loopt hij alweer een paar maandjes, nu is het soms gewoon rennen. Nou ja voor zover die korte pootjes hem dragen kunnen, soms gaat hij zo hard dat hij valt hihi

11. Nikkie

Nikkie Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.561
    0
    0
    Eekje, zie dat je een MK hebt gehad, wat naar meid! Met hoeveel weken (als je het kwijt wilt) hug van mij

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @meelanie hey super dat lianna los loopt. Goed man!

@eekje wat een goed nieuws dat alles schoon is.

@boja was het die uitzending met birgit lewis? Waar derke door jou achtertuin liep?

@pooh auww wat moet dat een naar gezicht zijn geweest. Hoe gaat het nu met Sam?

@mona hoi terug

@nikki wij zijn naar 1 slaapje gegaan door Fabian 's morgens op te houden. Normaal sliep hij 's ochtend goed maar 's middags dan weer voor geen meter. Hier heeft het goed gewerkt. Hij slaapt nu 's middags van 12.30 tot 15.30

@milli,zuurtje, nona en de rest dikke knuffel :)

13. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    middag all

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

hier even heel erg ego

ynse loopt steeds meer en meer stapjes los

gisteren bij schoonouders had ze er veel lol in en bleef maar stapjes zetten

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @zuurtje hey wat goed van ynse ze krijgt de smaak te pakken.

Fabian heeft nog steeds last van diarree van al dag 7!
    Ik heb gisteren de dr. gebeld en we moesten zijn ontlasting opvangen om op kweek te zetten.
    Nu kunnen we volgende week vrijdag pas bellen voor de uitslag!!!
    Als hij dit weekend nog last heeft van diarree dan ga ik denk ik maar eens naar de dokterpost met hem.

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    lolly let goed op dat hij niet uitdroogt
    en als het al dag 7 is zou ik zeker een arts raadplegen

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hij eet en drinkt wel redelijk goed. En hij heeft ook nog wel plas luiers. Maar hij is sinds gisteren wel meer moe en hij huilt meer.

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ah, de laatste sprong! daar had ik nog niet aangedacht. hoop dat die snel over is dan!

Wat vervelend dat daniel zo ziek is geweest zeg en irritant dat kno en huisarts niet op een lijn zitten :(

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Inderdaad! Hier wordt standaard nee geschud, maakt bijna niet eens meer uit waar het over gaat haha (tenzij je elmo song op youtube aanzet, dan is alles weer goed ;))

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hoooooooooooooooiiiii ;)

Deel Deze Pagina