Goeiemorgen! Hier een beetje verdrietig. Vandaag de knoop doorgehakt dat ik vanaf nu ga afbouwen met borstvoeding (maandje eerder dan gepland) Bob is steeds minder tevreden en ik merk door de drukte met twee ukkies dat ik niet d epuf heb om telkens te kolven om de productie op te krikken. Snachts komt bob steeds sneller weer na 2,5 uur soms al en ik ben heel erg moe daardoor... Ik sta wel volledig achter mijn keuze...maar makkelijk was die keuze niet...bij sam heb ik 7 maanden gegeven en altijd ontzettend van genoten. Nu hebben we ook al bijna 2 maanden spruw en dat maakt het ook niet makkelijker... Fijne dag allemaal! Liefs Pooh
Goede morgen! @Emma en Boja: ik hoop dat het weer wat beter gaat vandaag. @Pooh: het is een moeilijke beslissing die je moet maken, maar wellicht is dit het beste voor Bob en voor jou. Ik hoop dat je binnenkort dan een beetje meer slaap krijgt 's nachts. Ik vond het bij Jana ook moeilijk om te stoppen na 3 maand, maar door het werk was het echt niet meer haalbaar. Altijd maar vechten om toch een beetje productie te halen, daar word je ook niet vrolijk van.
Beterschap meiden! Pooh, ik kan me voorstellen dat je er verdrietig van bent maar soms moet je doen wat het beste is op dit moment. knuf Hier weer vroeg wakker, ik ging rond half zes naar de wc en toen was Daniƫl ook wakker. Heb het nog proberen te rekken maar half zeven was het toch echt gebeurd. Meestal neem ik hem nog even in bed en doe de tv aan en dan struint hij mijn slaapkamer af haha. Ik ben alleen bang dat hij alweer last van zijn oren heeft. Pas nog naar de KNO arts geweest en dan word je weer afgescheept dat het deze keer waarschijnlijk een virus was. Nou als het nu weer zo is dan ga ik naar een ander ziekenhuis want ik word er niet goed van. Hij heeft pas al twee antibioticakuren achter elkaar gehad. Maar het is zo moeilijk om dan precies te weten waar het van komt. De achterste kiezen komen ook door en dan kunnen ze wel oorpijn krijgen (geen ontsteking) Maar goed elke keer als ik het nog dacht was het ook zo. Ben alleen het heen en weer geren tussen al die dokters even zat. Al vanaf het begin, de reflux toen altijd oorontstekingen. Ik denk dat ik sowieso nog naar een homeopaat ga want daar hoor ik ook wel eens positieve verhalen over. want altijd maar antibiotica ben ik niet zo'n voorstander van
Aaaah meidje!!! Lekker rustig aan doen dan en ik hoop dat je snel weer beter bent! Dikke knufffff, Mili
Haai Pooh, Ow wat jammer zeg als het daardoor niet zo wil als jij graag zou willen. Ik kan me wel voorstellen hoor dat het heel erg jammer is dat je niet meer kunt geven als je nog wel wilt. Maar helaas is soms niet anders. Ik heb Nora tm 14e mnd gevoed, vanaf 10 mnd in combi met flesvoeding. En toen opeens zei ze NEE tegen de borst echt letterlijk...vond ik ook zooo jammer. Maar goed, Sam en BoB hebben heel lang voeding gehad en dat heb je ze toch maar mooi weer meegegeven!!! TOP TOP TOP
Hey meiden. Hoe is het met jullie? Hier alles goed hoor.. Lekker een dagje vrij vandaag.., even wezen shoppen en vizite gehad en in de tuin gezeten. Met mijn jongens gaat het ook heel erg goed... De oudste mag volgende week voor het eerst naar de basisschool... jee wat word hij dan ineens groot zeg ... Is erg snel gegaan die 4 jaar. En met ons kleine kereltje gaat het ook super.. Loopt, rend en klimt overal op...Praten nog niet echt... maar we merken dat hij nu wel bepaalde klanken zegt waardoor we wel begrijpen wat hij ermee bedoeld en dat hij het aan het proberen is.... maar dat komt wel. Het is een mannetje die echt laat weten wat hij wel en niet wil...en die veel lacht om de gekke grappen van zijn broer... 's morgens als hij zijn broer ziet loopt hij eerst naar hem toe en spreid zijn armen en geeft zijn broer dan een dikke knuffel... zooo schattig Ons 3e wondertje doet het ook erg goed .. is lekker in beweging en mijn buik zie je al bewegen...op de 20 weken echo zag alles er goed uit en ons wondertje ligt keurig op schema. Wel een kleine dondersteen want hij/zij wilde niet echt meewerken om alles goed te kunnen bekijken.. 45 minuten hebben we er over gedaan om alles na te kunnen kijken. Zelfs wilde deze kleine deugniet niet laten zien wat hij/zij is ... dus wat het word is voor ons ook nog een verrassing. Wel was er een moment waarop de gyn het beeld stil zette en direct zei .... voor 70 %. (vertel het niet hoor vanwege meelezers) De oudste vind het allemaal helemaal gewedlig.. hij is er erg mee bezig. Vaak even voelen of vragen naar de baby... zelf weet hij al wat het is zegt hij Nou ik ga er weer even vandoor... wilde even vertellen hoe het met ons is..
hee mama's, Hier ook even weer een teken van leven van mij. Alles goed aan deze kant. Miss J heeft een tijd heel slecht gegeten en is echt afgevallen, maar heeft nog genoeg over. Misschien is ze ook wel in de lengte gegroeid, zodat ze slanker lijkt. Maar ze is nog steeds lekker mollig. Ze loopt en rent nu ook heel veel en ik had wel verwacht dat ze daarvan af zou vallen... Verder ben ik vandaag voor het eerst weer aan het werk geweest. We zijn nog niet officieel begonnen, maar ik ben samen met m'n nieuwe collegaatje even begonnen met voorbereiden. Ik zie de samenwerking gelukkig helemaal zitten! Nu de rest van de week nog even vakantie en volgende week weer hard aan het werk. Bleeeeh. Heb wel weer zin in de regelmaat, hoor.... Verder eigenlijk weinig nieuwtjes. Moet helaas te veel teruglezen om op iedereen te reageren.... Misschien een poging later vanavond. Dikke liefs MJ!!
Goedemiddag, Volgens mij zit iedereen met de kids in het zwembad. Zo rustig dat het hier is. @mj eet ze nu weer beter? leuke foto.
hey meiden pff wat een hitte tim slaapt nu ff maar daarna is het plonstijd zeg ! ik ben gelukkig weer beter .. en doe het maar rustig aan met dit weertje ! zwangere meiden doe ook lekker rustig he ! zag nog een leuke spam voorbij komen !! pooh dikke knuf voor jou maar je hebt weer super je best gedaan he ! zo en ik ga weer lekker ff niks doen als tim wakker is is het weer handjes vol he !
Ah wat een leuke foto Mary Jane! Lekker in het zwembadje. Ik ga het morgen in de tuin maar even opzetten, heb zo'n opblaasbaar geval. De bovenste ring was al lek gegaan (door de kat gedaan hihi). Maar daardoor kon hij er wel makkelijker in en uit stappen. Dan volgend jaar maar een nieuwe halen. Daniƫl had aan 1 oor inderdaad een onsteking, niet heel ernstig dus deze keer maar druppels gekregen. Ik denk dat hij vooral door die kiezen niet kan slapen. Momenteel is het maar 1x daags en dan maar 1,5 uur maximaal. Als je dan vanaf half zes wakker bent is dat laaaaaaang. Hij was vandaag al kwart over tien weer helemaal present tot dus net (kwart over zes, half zeven). Ik heb hem in bed gelegd en hij gaf geen kik meer. Wat ie doet als ie erg moe is is met alles gooien Ook al zeg ik nee meneer luistert niet. Ook in de wachtkamer bij de dokter was het leuk. Hij probeerde de blokjes van een ouder kind af te pakken en gooide met andere dingen. Ook wilde hij aan de tas zitten van een mevrouw. Het zweet stond me op de rug hihi. Hij is dan ook niet bozig, kijkt er zo bij van zo dat doe ik maar mooi even. Schreeuwen toen de dokter in zijn oren keek en toen de dokter klaar was zei hij daaaag. Meer zo van: en nu ga ik naar huis LOL. Af en toe moet ik zo om hem lachen. maar heb de handen er wel vol aan. Soms noem ik hem mijn kleine hooligan, of mr terror
goedemiddag iedereen hoe is het hier? Houden jullie en de kids het een beetje uit met het warme weer? Gelukkig slaapt Tessa wel goed met de warmte s'middags nog zo'n 2 a 3 uur.. Verder weinig nieuws hier.. Groetjes Monique
hee Nikkie, jouw verhaal komt me heel bekend voor! Zo ondeugend is Miss J ook, joh. Word er soms niet goed van. Qua slapen hier ook. Vanmorgen was ze al om tien voor 6 wakker! En ook echt klaarwakker. Staat ze in bed met de armpjes omhoog. Heb haar een paar x weer neer gelegd, maar ze ging niet weer slapen. En gisteravond lag ze pas om 20 uur op bed! 's Middags slaapt ze ook maar hooguit 1,5 uur. Zwaar vermoeiend soms. Je kunt zelf dan zo weinig beginnen. Gooien overal mee is hier ook favoriet. Niet luisteren, ook. Het waarschuwen met 'achter de deur' werkt hier wel. Ze weet precies wat dat is en dat ze dat niet wil. (1 minuut in de bijkeuken...) Maar wel zoooo grappig om te zien al die terror. En dan je gezicht maar in de plooi houden.....zoiets is in de wachtkamer toch ook veel leuker entertainment dan een lief kind dat stil zit??
whahaha wij noemen tim al lang terror tim !! die is erg lekker druk bezig met van alles .. niet om vervelend te zijn hoor .. maar lekker druk ! slapen gaat hier nog goed ook met het weer .. hij is nog luier dan hij al is en we gaan zo nog maar eens de BBQ terug aan gooien het is nog lekker weer hier .. al begint het wel te waaien fijne avond nog meiden en hopelijk spoelen we niet weg straks met zijn allen !! huggie
Goedemorgen!!! Hier een goede nacht gehad en niets van het noodweer gemerkt..nee duh want dat was er ook niet hahaha. Maar goed, blij dat het mee is gevallen. Fijne dag vandaag meiden, wij gaan vakantie vieren. Kom af en toe wel ff spieken hier, want we gaan niet weg namelijk. Groetjessss, Mili
Goede morgen! @Mili: Leuke vakantie! Geniet ervan. Vakantie is ook leuk als je niet weg gaat @Nikkie: zo zo, daar heb je je handen aan vol. Hoop dat het al wat beter is met de oorontsteking, das ook niet leuk elke keer opnieuw @MJ: wat een super lieve foto! Hier alles goed. Alleen ik heb last van een geklemde zenuw Dat geeft tintelingen in mijn arm. Ben maandag al naar de dokter geweest en medicatie gekregen (voor 2 weken). Het lijkt gelukkig de goede kant op te gaan. Morgen vrijgezellendag/avond van een goede vriendin. Het wordt vast heel gezellig
Alles goed met de kids? Hier heeft Alyssa 2 wankele stapjes los gezet...joepie!! Verder moet ik weer naar de fysio..mijn schouder is weer mis..kan zelfs de kleine niet optillen..stomme ontsteking... En qua beebnieuws...tsjah...deze ronde niets...wacht met afbrkene van cyclus omdat ik dan in de vakantie ongi zou zijn...dus ergens half oktober.......dat word mijn nieuwe NOD...hopelijk heeft de 150mg clomid wel effect.. Oh ja we gaan op vakantie....6 september naar menorca!! Groetjes, Miranda