Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    jaaaaaaaah hier ging het ook weer mis met een nectarine vanavond hmm ik zal ook eens een vorkje gaan proberen
    is hij niet zo goed mee maar goed dat kan hij dan gaan leren he
    en ow ow gelukkig heeft je meissie nu weer wel goed geslapen .. hopelijk houdt ze het zo weer vol !!
    en top dat je niet misselijk bent

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Bekijk bijlage 12753 ok nog een voor de fans

zo en dat is ff genoeg anders blijf ik aan de gang

maar wat zijn ze al groot he !

over 2 dagen is hij al ANDERHALF JAAR:$

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sabbe wat een leuke foto van jullie kids :)
    @nathalie1973 ah wat zielig van Max hopelijk heeft
    hij er nu niet zoveel last meer van.
    @mgwc wat lekker he dat alyssa weer heeft door geslapen.
    En gefeliciteerd met jullie trouwdag.

Hier gaat alles goed. Eigenlijk niet zoveel nieuwtjes te melden. Ga zo lekker op tijd naar m'n bedje morgen weer vroeg op om te werken. En dan lekker 3 dagen vrij joepppie

Hier nog even een foto van de vakantie.

Bekijk bijlage 12761

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    hey lieve meiden
    hier even snel een teken van leven van mij. ben al dagen niet online geweest want ben nog steeds ziek.

eekje wat een geweldig nieuws! van harte meis!

knuf voor iedereen

5. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Boja: Beterschap
    @Emma & Lolly: Leuke foto's :)

6. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dag meiden,

Wat een super foto's Sabbe, Lolly en Emma!
    Heerlijke ventjes! En een leuke dochter!

Over vorkje: Julen eet vaak met een vork zijn broodje smorgens en smiddags... Nou ja, dat houdt in. Julen heeft in zijn ene hand een vorkje en in zijn andere hand een stukje brood. Soms prikt ie een broodje met t vorkje en doet dit dan netjes in zijn mond.. Maar eraf halen en dan met je handen doen is zijn voorkeur..

Zo, vorige week schoongemaakt. Man o man het zijn uiteindelijk gewoon 2 dagen geworden voor dit kleine appartement.. Vrijdags ging Julen nl naar mijn tante.. Ware t niet dat mijn autosleutel nog bij mijn ouders lag en Miekjeman de zijne had meegenomen (hij ging op de motor).. Dus gelukkig was mijn papa thuis en had wel tijd om t langs te brengen (tis toch 35 km heen en dan 35 terug).. De schat van een papa..
    Dus met wat vertraging Julen gebracht naar mijn tante..
    Wat schoongemaakt en toen savonds naar de Makro met mijn zus en mams.. Daar wasmiddel en wasverzachter ingeslagen. Ook een leuke rok voor als ik bevallen ben..(was maar 5.95 incl BTW)..Nou die laat je niet hangen dan..

Aangezien Miekjeman sjesus vroeg op moest (rond 3 uur snachts) en pas rond 20uur thuis was, hadden we overlegd en mocht Julen bij mijn tante slapen. Dus zaterdags samen boodschappen gedaan, Miekjeman Julen halen en ik nog ff verder met schoonmaken. Mijn mams kwam ook gezellig (kreeg nl nog visite) en die hielp me even met de was (wat een schatten van ouders heb ik toch..)

Goed, zondag was ik gesloopt, hahaha, lijk wel een oude oma zeg..had direct last van ischaes, kon niet veel meer...
    Nu gaat t weer goed, af en toe een zenuwsteek, maar goed.. Gisteren nog geen energie, maar vandaag lijkt t beter te gaan..

Oja, Miekje en Miekjeman zitten in een wat 'onrustig' vaarwater... In de zin van, we wachten op berichten over een trip naar t buitenland voor Miekjeman.. Die moet volgend jaar aug gaan plaatsvinden. Het officiele bericht tot nu toe is dat de aanvraag binnen is gekomen bij de compagnie (leuk he 'defensietaal')..
    Maar goed, nu moet nog duidelijk worden hoeveel mensen en wie er dan naartoe moeten.. Miekjeman staat helaas wel bovenaan de lijst. Omdat t feb 2007 was toen hij terug kwam van zijn laatste missie..
    Goed, we wachten nu dus af. Maar we moesten er al wel sterk rekening mee houden..
    Verder is Miekjeman veel weg. Deze week is ie gewoon op de kazerne, volgende week weer steun verlenen (gaan we kijken of ie niet ergens een kamer kan krijgen op een kazerne, want alleen thuis slapen en snachts wegmoeten is geen doen) en de week erop zit ie in duitsland..

Zo, dat was t nieuws weer vanuit huize Miekje
    Best een ego bericht dus...

Eekje: hoe voel je je.. Lekker zwanger??? Ohh vind t super voor je

MGWC: ik DUIM voor jou!!

Zuurtje: hoest bij jou? ook duimen we voor jou!

Boja: dikke beterschapsknuffel

Pooh: hoest met de mannen?? Gaat snel he...

Naat: en zijn t K swissjes geworden voor Max??
    Ik ga vandaag op pad voor Julen.
    Had toch zijn eerste schoenen gekocht, nog niet zo lang geleden..Past ie ze niet meer (weg 65 euro...)... Hij heeft nu alleen nog maar sandalen.. Maar geen dichte schoenen meer. Dus ga voor een paar sportschoentjes kijken.. Aangezien papa en mama ook Kswiss dragen, ga ik ff kijken voor Julen...

Ja ja worden ze allemaal al snel weer 1,5 jaar!!! Man o Man wat vliegt de tijd!

Zo en nu ga ik stoppen, want er komt een dinnetje een bakkie doen!

Fijne dag!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

alle zieken beterschap

miekje ik ben nog steeds op zoek naar mijn ei

afvallen gaat goed

vandaag is ybe weer naar school, zijn eerste dag in de 2de kleuterklas

gisteren nieuwe schoenen gekocht voor de kids (kregen er zomaar 2 rugzakjes en 2 paar turnpantoffeltjes gratis bij -> van die witte)
    ybe in maatje 26 en ynse ging zomaar van maatje 18 ineens naar maatje 20.
    maatje 19 slaat ze dus maar meteen over

8. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Miekje: Doe je het wel een beetje rustig aan? :D Geniet maar van je bezoek vandaag nu het huisje weer in orde is.
    Ik voel me niet echt zwanger. Heb eigenlijk nergens meer last van :), hopelijk blijft dat zo :p

@zuurtje: leuk dat het afvallen goed gaat. Super van je! Leuk al die extraatjes bij de nieuwe schoenen ;) Hier heeft Jana nieuwe sloefjes in maatje 22, 21 ook overgeslagen anders kan ik volgende maand weer nieuw kopen. Moet wel zeggen dat de maat erg afhankelijk is van het merk. Sandaaltjes zijn in maat 20 ;)

9. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Jep ik doe t rustig aan, probeer t zoveel mogelijk!
    Maar volgens mij lukt t wel aardig (de ene dag beter dan de ander).

Zuurtje: hoop dat je snel je ei vindt! Wat leuk dat Ybe alweer naar school gaat!

Zo, meneertje heeft nieuwe schoentjes... Jawel, na een zoektocht hebben we ook K Swiss gevonden voor meneertje, dus ik is helemaal blij. Had de hoop al opgegeven, maar gelukkig gevonden bij de laatste sportwinkel hier in t centrum.
    Papa is straks vast ook erg blij...
    Tis maatje 23,5 (K Swiss maten), maatje 22 komt daarvoor, maar dat zat echt wat krap..

Goed, ga starten met koken..

Daggg

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    heyyyyyyyyyy miekje wat leuk die K swiss schoentjes !
    en wat een lekker grote voeten al haha ! tim had 22 maar die worden ook al krapjes volgensmij
    en DOE JIJ EENS RUSTIG AAN !! meissie toch twee dagen zo lopen poetsen pfff
    en wat shit van M en zijn mogelijke oproep maar kan hij wel dan want hij had toch ook last van zijn enkels of knieen wat was het ook alweer
    en wat heb je gegeten ??

zuurtje wat knap en goed van je dat het zo lukt met afvallen !
    kanjer dat je bent
    en wouw wat een lief maatje schoenen haha ! gelijk door naar 20 nog wel !!
    en hoe was ybe zijn eerste dag weer gegaan ?

boja meissie dikke beterschapsknuffel !!
    dat is echt niet normaal meer hoor dat je al zo lang ziekjes bent
    als ik iets voor je kan betekenen hoor ik het graag .. al is het maar een luisterend oortje he !

eekje geloof je het allemaal al lekker ?
    en krijg je nog een extra echo ? om je gerust te stellen !!

lolly wat een leuke foto ook ! wat worden ze al groot he !
    en owwww jij bent nu lekker 3 dagen vrij !
    zalig hoor

zo en nu ga ik lekker bankhangen
    mannetje is niet thuis die is naar tv opname van iets met een vriend van hem en ik ben net thuis uit mijn werk

11. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Zijn geen K swiss geworden,konden nergens slagen.
    Uiteindelijk heeft hij stoere Nike's uitgezocht.

Zo Miek maat 23 al?
    Justin heeft ook K swiss maar dan maat 22 en die zijn nog wat te groot.

Max heeft gelukkig geen pijn meer,alleen nog wat van de wond genezing.

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ybe zijn eerste schooldag was weer geslaagd

hij vind zijn juf liever dan die van vorig jaar
    en natuurlijk was hij ook weer blij om zijn vriendjes en vriendinnetjes terug te zien

13. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @zuurtje: super van Ybe. Altijd leuk als ze met plezier naar school gaan :)
    @Miekje: zo maat 23,5 ! Dat zijn al grote voetjes :p
    @Emma: de eerste echo is op 18 september, dus ik moet nog 2,5 week geduld hebben. Nou ja, vroeger kunnen ze toch niet echt iets zijn. Ik mag best wel vroeg komen (pas 7,5w dan) normaal is het tussen 8-9w bij ons. Dus daar ben ik wel blij om :)

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

15. madeliefs

madeliefs Actief lid

3 jun 2008
    359
    0
    0
    goeiemorgen...
    een heeeeel enkele keer lees ik nog wat met jullie mee...maar waar halen jullie toch de tijd vandaan om zoveel met elkaar te kletsen...?? *jaloers jaloers*...
    Maar...heb weer alle redenen om de komende tijd weer wat meer op ZP te neuzen...nummer 4 is onderweg; joepie!!! :):):)

@Eekje: ik zag je al bij de mei-mama's ;) Van harte!

16. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @Madeliefs: wat leuk, we zijn ongeveer even ver! Jij ook: gefeliciteerd!

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemiddag

hey madelief wat leuk gefeliciteerd.

@zuurtje fijn dat ybe's eerste schooldag na de vakantie goed verlopen is.

Vorige week Fabian z'n voeten laten opmeten hij heeft nu maat 21. Ik heb maar maat 22 gehaald zijn iets aan te groot maar maat 21 was weer aan de kleine kant.

Net voor me zelf een winterjas gekocht paars met zwart erg leuk al zeg ik het zelf. Moet eigenlijk nog kleren voor een bruiloft die we volgende week hebben maar ik kan echt niets leuk vinden ....zucht.

18. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ Eekje en Madeliefs: Van harte!!!!!

@ Eekje: nu ga ik duimen en bidden dat het goed blijft gaan!!!

@ all: Hier alles redelijk oke, nog lekker van vakantie aan het genieten. BI wordt wel erger en ik heb veel last van harde buiken. Vrijdag weer naar VK toe, toch maar ff vragen....

Met Nora alles oke gelukkig.

Liefs voor allemaal!!!!

Mili

19. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

@Lolly: vervelend hé als je geen leuke kleren kan vinden en dringend iets 'moet' hebben. Heb ik ook vaak voor. Ik vind het dan ook verschrikkelijk om te gaan winkelen. Hoop dat je toch snel iets leuks vind!
    @Milli: Bedankt ;) Lastig dat BI erger wordt én dan ook nog last van harde buiken. Beterschap! Zeker vragen VK hoor, ik hoop voor je dat ze toch ergens iets weet om het te verbeteren. Gelukkig met Nora wel alles goed.

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ach ja is wel lastig maar ja het zat er in dat ik er last van zou krijgen, van de BI. Ik hoop alleen niet dat ik zoveel last krijg van harde buiken die over gaan in weeen..had ik met Nora vanaf week 36 namelijk. Dus dat is mn angst een beetje....snappie?

Voel jij je verder wel goed enzo?:)

Deel Deze Pagina