Gaat goed Pooh! Alleen onze Max momenteel ziek en aan de AB Ik krijg het ook niet bijgehouden allemaal Het is inderdaad druk met 4 kindertjes,maar wel heel gezellig. Straks even naar de kermis met ze
Ohja helemaal vergeten te zeggen...we zijn agfelopen donderdag op eindcontrole geweest met sams hoofdje (voor diegene die niet helemaal meer weten hoe of wat...sam heeft een grotere hoofdomtrek als gemiddeld, maar dat hebben ze bij mij ook gemeten. Maar bij sam groeide het telkens sneller dan de lijn) Nu weten we eindelijk wat er aan de hand is en waarom we al een jaar telkens weer naar het ziekenhuis moesten. Op de cho die we toen gemaakt hebben was wel wat extra vocht te zien tussen hersenen en schedel. meer als bij een gemiddeld persoon, maar niet schrikbarend. Nu eindelijk hadden we een hele goede kundige kinderarts en die heeft nu bij de eindcontrole goed uitgelegd wat er aan de hand is. Sam heeft benigne communicerende hydrocephalie...klinkt duur maar in het simpel uitgelegd bij iedereen stroomt er vocht tussen hersenen en schedel en dit wordt via drainage weggevoerd. Bij sam kun je het vergelijken zoals je macaroni afgiet en er komt wat in het putje....dan loopt het water minder goed weg en op een gegeven moment als de macaronis ook door het putje gaan ineens weer sneller. In breda zien ze dit maar 15 keer per jaar en is dus niet heel veel voorkomend. Maar gelukkig totaal onschuldig. Ze wilden ons nu met 1,5 jaar nog zien om te kijken naar zijn ontwikkeling en die is heel goed. Als er iets zou mankeren verder zou sam niet lopen enz... Hij zal altijd wel een iets grotere omtrek hebben, maar vanaf 2 stabiliseert dit en volgt hij de lijn van gewone kindjes...dit is erfelijk en achteraf blijkt dat ik dit wss ook heb gehad als ik naar de fotootjes van vroeger kijk. Tegen mijn moeder werd ook altijd gezegd dat mijn omtrek in de gaten gehouden moest worden... In het begin even schrikken toen het beestje een naam kreeg maar nu wel opgelucht dat we wteen wat het is en dat het onschuldig is...
hey pooh wat goed dat het nu zo lekker gaat met bob !! dat is toch extra genieten he en wat een prachtkids heb je toch !! echt superspammie's en wat super dat het nu eindelijk klaar is met sam en zijn hoofdje ! zie je wel niks aan de hand .. toppie hoor ! en miekje doe jij het nu eens rustig aan joh! toch nog werk mee naar huis .. hmmm en jahhhhhhhhhhhh ik en mannetje hebben lekker bankgehangen gister ! nathalie veel plezier op de kermis wij gaan na tim zijn middagmaf naar een verjaardag ! fijne dag all
Lieve Emma, Heb naar je geluisterd hoor! Heb niks gedaan voor t werk vandaag! Had gewoon de zin en puf niet. Naat: ja tis ff zoeken bij dat gebouw. Aardige vrouw is het he?! Leuk dat je je eerste neefje mag verwachten! Pooh: meis, doe lekker rustig aan. En snap best dat je het allemaal niet bij kan houden. Ben benieuwd hoe ik dat straks doe, of niet, haha.. Fijn om te weten dat er niks ernstigs aan de hand is met Sam en zijn hoofdje en dat t gewoon goed in de gaten wordt gehouden. Jammer dat ze dit pas nu vertellen en niet 1,5 jaar geleden... Heerlijke foto's!
Goedemorgen, @ pooh fijn dat het goed gaat met je 2 zonen. Leuke foto's hoor. Als je tijd heb kom je toch even aanwaaien mag altijd hoor @nathalie en hoe vonden ze de kermis? Zo ga nu m'n bedje in voor een paar uurtjes en dan om 12 uur Fabian weer ophalen. Iedereen een hele fijne dag!
Goede morgen iedereen! @pooh: leuke foto's. Goed dat je nu weet wat er met Sams hoofdje is en vooral dat het onschuldig is. Konden ze dat niet vroeger zeggen dan? @Nathalie: Leuk een neefje! En hoe was 't op de kermis? Zaterdag uitslag gekregen van de HCG test. 9008 ! Dat komt helemaal overeen met de zwangerschapsduur. Helemaal blij dus.
Das super goed nieuws Eekje! Fijn die hoge aantallen HCG!! Ja Emma, idd thnx, had t ff nodig.. En straks weer knuffel met Fabian! Zo, ik maak me op voor een ritje tandarts... mmmm Miekje is niet zo van de (tand)artsen.. Julen gaat ook mee, ben benieuwd of de tandarts ook nog ff naar zijn stralende gebitje gaat kijken.. Of dat Julen ff op de grote stoel mag.. hihi.. Oja, wij hebben 2 nieuwe inwoners hier... Vale en Jorge (voor de kenners: Rossi en Lorenzo van de MotoGP).. Het zijn........ VISJES... En Julen is er helemaal weg van! Goed, ik ga me zelf ff klaarmaken (tandenpoetsen en vest aandoen) en dan smeren wij m! Kusss en fijne dag allemaal!
@Miekje: succes bij de tandarts. Leuk hoor visjes. Staan ze een beetje veilig voor Julen? Wil vast eens ook met de visjes zwemmen
goedemorgen miekje dat doet me er aan denken dat ik nog steeds een afspraak moet maken bij de tandarts voor jaarlijkse controle
meende een afspraak te maken bij de tandarts voor jaarlijkse controle en nu is die met verlof maar even wachten dus
Zo Miekje is weer terug. Alles was goed. Tandarts zei: Ik zie aan je buik dat je zwanger bent, maar niet aan je tandvlees. Het bloedt niet meer dan anders, en het ziet er goed uit. ZO dat scheelt weer! Vaak hebben zwangere last van hun tandvlees/gebit, maar ik (tot nu toe) niet. Eekje: idd, de visjes staan hoog, anders had Julen ze er al uitgevist... (Had ie al geprobeerd bij de visjes van zijn neefje..) Zuurtje: ohh kijk eens aan, help ik je mooi op de vroege morgen. Maar goed, nu moet je wachten tot de tandarts weer terug van vakantie is. Mogge Sabbe
hahaha die julen vissen in een vissenkom ocharme die beestjes, wat een geluk dat ze bij jou hoog staan
hoihoi dames! sry dat ik niet zo veel meer langskwam... Nogal druk hè met vier koters en dan die verbouwingen en vakantie en zo... Nu is het weer wat rustiger. Twee schatjes op school, verbouwingen zo goed als af... 't Is hier ondertussen wel veel rustiger geworden eh... Wel jammer toch... Waar zit iedereen??? En hoe is 't met nona of heb ik dinges gemist??? Nog ff mijn knapperdje showen en dan ga ik weer... Grts Bekijk bijlage 13948
@miekje en moecht julen ook in de grote stoel? En visjes wat leuk he! Ik denk dat Fabian dat ook wel helemaal geweldig zou vinden. @sabbe leuk dat je even langs komt kan me goed voorstellen dat het uber druk is met 4 kids. Hoe staat het met de verbouwing? Jesse is echt een knapperd . Mooie ogen heeft ie!
tnx lolly, ja ik vind 'm ook ongelooflijk knap hoor. Is anders ook een superventje. Heeft maar één minpuntje mijn knapperd, ze zijn wss vergeten de navelstreng door te knippen bij de geboorte Manneke kan geen seconde zonder mama... Verbouwingen zijn bijna voorbij Binnen drie weken staat de nieuwe keuken er en dan kunnen we weer ademhalen... Hier komen dan trouwens ook visjes voor de kids, die zijn er gek op grts
Goede morgen! Leuk Sabbe een nieuwe keuken binnen 3 weken. Onze nieuwe keuken komt pas in november, maar toch ook al iets waar we naar uit kijken