Ja he, ben benieuwd hoe Julen gaat reageren als ie andere kiddies dat ziet doen.. Hihi, Nora is er echt mee bezig zo te lezen. Nou dan is t zeker een goed idee om te starten toch! Hier alles ok. Energie heb ik alleen niet, voel me hoogzwanger met mijn 27 weken.. Deze week meer 'mindere' dan 'goede' dagen helaas.. Maar goed, let op mezelf. Dinsdag weer naar de VK en dan zullen we ook de bloeddruk weer weten. Oja. Het UWV had gisteren gebeld en belt niet nog een keer, haha.. Hij heeft eindelijk begrepen dat die bloeddruk echt niet zakken gaat..Als mijn situatie nou veranderd dan moet ik dat wel doorgeven, maar goed dat zien we dan wel weer..
@boja heo is het nu met nino? Is hij weer een beetje opgeknapt? Nee we zijn niet bezig voor een tweede kindje Ik ben in april gestopt met de pil omdat ik daar misselijk vanwerd en hoofdpijn van kreeg. Maar nu is mijn cyclus nog een beetje van slag. Ik heb mijn gemiddelde cyclus aan gehouden zo kan ik een beetje bijhouden wanneer ik ongi moet worden. Vandaar. @natahlie leuke foto hoor. en ja het is hier erg rustig. Jammer Gisteren bruiloft gehad de hele dag. Was erg gezellig maar wat gaat zo'n dag hard he! Vanmorgen hebben we een nieuwe bed besteld. Een boxspring. Ik hoop dat ie snel binnen is het kon 8-10 weken duren maar het kon ook met 6 weken al binnen zijn. We wachten wel af.
Nino vrijdag even naar de huisarts geweest. Bleek toch dat hij oorontsteking had, maar het was alweer bijna over. Toch oordruppels gekregen, maar hij is niet meer zieligjes zeg maar Ah, had ik het verkeerd geinterpreteerd dat je je cyclus in je banner hebt staan
Kan me voorstellen hoor dat het anders interpreteerd. Maak niet uit hoor Fijn dat nino er weer een beetje boven op is. eekje 4,5 dagen werken pfff jeetje wat veel zeg. Wel aan je zelf denken en aan het kleintje in je buik he! Ik heb net de peuterspeelzaal op gebeld om Fabian op te geven. Vrijdag mogen we voor een gesprekje komen. Met ongeveer 2 jaar mag hij dan ECHT komen. Wat worden ze groot he
Haai, Ik herken het, hier ook hoogzwanger gevoel en meer minne dagen dan goeie. vooral echt een gebrek aan energie, maar ja nog ff volhouden. Tsja wij gaan 1 okt echt starten, ook al komt in nov de kleine, en kun je dan een terugval krijgen in eventuele zindelijkheid..we zien wel....als het niet (meer) wil geen probleem komt vanzelf. T weekend 3x op potje gepoept in luier haha. Alleen onze gastouder wil niet meewerken die doet niet aan potjes/zindelijkheidstraining , dus we moeten nu een andere vinden. het gastouderbureau gaat voor ons zoeken en Nora blijft tm 1 okt dus bij deze gastouder. Baal er zooo van :x ze is daar zo gewend en dan moeten we weer opnieuw Najaa we zien wel. Jij wel rustig aan blijven doen he ivm je bloeddruk enzo!! Knuff, Mili
' Gelukkig gaat het weer beter!!!! Wel zielig zeg een oorontsteking...kunnen ze zoo last van hebben. Nora heeft het niet gehad nog gelukkig Alles met jou wel oke ook? Of merk je t ook dat het nu zwaarder aan het worden is?
Jeetje wat balen zeg dat je een nieuwe gastouder moet zoeken. Maar die gastouder weet toch van te voren ook dat die kindjes een zindelijk moeten worden? Beetje vreemd van haar dat ze daar niet aan mee wil werken.
Jeetje, peuterspeelzaal alweer, dat klinkt inderdaad al heel groot ha ha. Ik dacht dat pas vanaf 2,5 jaar was, maar misschien verschilt dat ook nog per psz?
Wat stom zeg, hoe doet die gastouder dat dan met wat oudere kindjes? Moeten die zelfs als ze weet ik hoe oud zijn nog een luier om??? En inderdaad sneu voor Nora dat ze dan weer ergens anders moet wennen.
Haha, de reden dat je dit bericht hebt gewijzigd Zou helaas willen zeggen dat ik het nu pas wat zwaarder ga vinden, maar moet zeggen dat het tot nu toe helemaal geen feest is nog. Er is echt elke keer wel iets waar ik last van heb. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, geen spijt. Ben er nog steeds hartstikke blij mee natuurlijk. Heb nu alleen weer last van mn rug en voel dat echt nu achter de pc zit. Op mn werk ook al de hele dag achter de pc gezeten, dus ik ga ook maar afsluiten. Hoe is het met jou verder?
Goeieavond!! Afgelopen week naar de efteling geweest!! Was echt genieten! Kleine spam Zwangeren kunnen jullie het nog volhouden? Ik had ook vanaf 28 weken het gevoel hoogzwanger te zijn...komt bij mij misschien ook doordat mijn "draagtijd" maar 36 weken is...maar sowieso met een tweede vond ik dat wel zwaarder ondanks de makkelijke zwangerschap.
Wat een leuke foto weer pooh! @boja hier mogen de kleintjes met 2 jaar naar de psz. Was altijd wel 2,5 jaar btw. Ik weet niet of ze ook een wachtlijst hebben want ik wil Fabian wel graag op een ochtend naar de psz doen i.v.m het slaapje 's middags. Maar dat zal ik vrijdag wel horen. Welterusten lady's en tot morgen.
Goede morgen! @lolly: leuk peuterspeelzaal! Dat klinkt al heel groot! Normaal werk ik trouwens 5 dagen, dus deze week een half dagje verlof om naar de gyn te gaan Na de geboorte zou ik 4/5 gaan werken. Tegen dan gaat Jana ook al bijna naar school, dus wel handig als ik dan woensdag thuis kan zijn. @Boja: Wat goed dat Nino alweer wat beter is. Zielig hoor alweer een oorontsteking. @pooh: wat leuk, de efteling! Heb ik zelf ook wel leuke herinneringen aan Mooi pretpark en sprookjesbos voor de kleintjes. @Mili: Wat lastig dat jullie nu moeten veranderen van gastouder. Zijn er geen oudere kindjes dan?
Hier is het ook zwaarder hoor. Nog 6 tot 8 weekjes ongeveer. Heb veel last van mijn bekken, regelmatig harde buiken en mijn banden voel ik ook heel erg. Zit nu ook in de ziektewet. Ging niet meer. Heb nu iedere keer het gevoel dat er iets tussen mijn benen hangt, laag zeg maar. Niet prettig. Waggel ook als een eendje haha. Straks weer naar de vk toe. Met Yannick gaat alles verder goed. Lopen gaat nu ook prima, hoewel hij nog af en toe op zijn kont voorbij schijft haha. Hij krijgt alleen wel steeds meer last van de exceem helaas. Maar de oudste is er ook bekend mee dus heb al zalf.
Middag all! Pooh, da's een superlieve foto zwangere dames die zich hoogzwanger voelen, ik ken het... Succes met de laatste loodjes en kijk al uit naar baby-nieuws Hier gaat alles prima. Laissje heeft wat ritme gevonden, Jesse mijn superlieve knuffelbeer heeft praten ontdekt, leert elke dag massa's woordjes, ongelooflijk. En de twee oudsten zijn lekker naar schooltje en genieten ervan Grts