Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lolly oh sorry dan heb ik je verkeerd op de lijst gezet! Maar ik zag je banner en toen dacht ik dat!

@ Sabbe gekke hormonen altijd he...wij vrouwen toch...*zucht*;)

Goeiemorgen allemaal

Ondanks de koorts bij bob en sam hebben we een goede nacht gehad. Ze hebben wel allebei een paracetamol gehad.

Fijne dag allemaal!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hoef je geen sorry voor te zeggen hoor. Kan me voorstellen dat je dat dacht :p
    En Sam en Bob nu allebie koorts? Zijn ze er onder echt ziek?

Vandaag Fabian aangemeld bij de psz. Volgens mijn schoonzus was het veranderd dat ze nu met 2 jaar erna toe mogen. Maar dat gelde maar voor een paar vestigingen. En dus net niet waar Fabian naar toe gaat. Wel 1 voordeel ik had nu nog alle keus qua dagen. Wij gaan voor de mandag en woensdag ochtend. Als alles goed gaat mag Fabian na de zomervakantie naar de psz.

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey meiden,

hoe is het met de kids?

Hier is een nieuwtje!! Alyssa loopt los! En staat zelf vanuit het niets op en loopt dan aan, zoooooooo lief!! Ze is nog wel wat bang om te vallen en valt nog wel veel....maar gaat steeds beter!!

Groetjes,
    Miranda

4. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goed zo alyssa!!!

5. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haaizwaai

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ sabbe goeiemiddag!

@ Zuurtje zwaai!!!!!!!!!

@ Lolly spannend he psz! En ze zij allebei flink verkouden en wat hangerig...vandaag alleen nog bij bob koorts.

@ Mgwc hoera voor alyssa!!:)

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hee goed zo alyssa!!

8. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!

Hier gelukkig weer een goede nacht gehad...koorts is gelukkig weg bij allebei.

Fijn weekend allemaal!

9. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Klusmaartmama's
    Zuurtje
    Mgwc

Zwangere Maart-Mama's
    Sarina 2e kindje
    Mili 2e kindje
    Lilya 2e kindje
    Miekje1982 2e kindje
    Boja 2e kindje
    Eekje 2e kindje
    Natasja 2e kindje
    Maranka 2e kindje
    Mama1984 3e kindje
    Mamavanjordy 3e kindje

Bevallen Maart-Mama's
    Bianca84 - 24 Jaar - Friesland - 30 April 2009 Bevallen van 2e kindje - Fardau Amarins
    Pooh69 - 33 jaar - Noord Brabant - 18 juni 2009bevallen van 2e kindje - Bob
    Sabbe - ? - Belgie - 8 juli 2009 bevallen van 4e kindje - Laiss
    Vlinder - ? - ? - 3 september 2009 bevallen van 2e kindje - Mika

Mama's met een engeltje*
    Natasja - Dec 2008

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @pooh fijn dat ze allebei weer koortsvrij zijn.

Fijn weekend allemaal!!!

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mensen wat een rust bij de maartmama's (waar ik me zelf ook schuldig aan maak ;)).
    Ik lees wel altijd ff, maar veel is er niet te lezen tegenwoordig ...zijn we allemaal zo druk?
    Ik heb de afgelopen 2 weken vakantie gehad, de eerste week zijn we een weekje naar Oostenrijk gegaan. Faylinn heeft het op de heenrit geweldig gedaan. 17.00 uur vertrokken, 18.30 bij een mcdonalds gegeten. Daarna de auto weer in en ze heeft heerlijk liggen slapen. Werd wakker als we gingen tanken, en zat lief te vallen.
    Terugweg ging iets minder goed en heeft ze een paar keer wat zitten jammeren, maar we mogen echt niet klagen!
    Deze week thuis de buitenboel geverfd en lekker thuis geweest. Vanaf woensdag mag ik weer aan de gang..bleehh, geen zin!

Maarre... wordt het verder nog wat hier, of bloeden we dood?

Fijne avond meiden!

12. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen!

Ik wou nog even laten weten dat de echo bij de gyn goed was!
    Ik ben nu uitgerekend voor begin mei!

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meidden

ik lees ook wel mee maar ben een beetje druk
    vorige week ybe ziek en nu is ynse ziek

ook met opruimen bezig van de kelder en vandaag komt onze nieuwe bank

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    eekje fijn dat alles goed was

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @zuurtje: beterschap voor Ynse! Ybe weer helemaal genezen? Leuk een nieuwe bank. Veel plezier (?) met het opruimen van de kelder!

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ybe is weer genezen, hij had een griepje te pakken (er waren vorige week 8 zieken in zijn klas vertelde de juf dus hij was niet de enigste

voor ynse heb ik de ha gebeld, het is nu wachten tot hij is geweest zodat ik weet wat ze heeft
    ze heeft weer een aantal symptomen die ze vorig jaar had toen ze het rsv virus had
    daarom ben ik nu zo vlug bij haar met de arts te bellen (normaal wacht ik altijd een 3tal dagen maar nu niet, ze is gisteren pas ziek beginnen worden)

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    plezier met kelder opruimen hebben we wel, er komen nu een aantal dingen naar boven die ik gemist heb of die nodig zijn voor de opvang

18. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge meiden,

Wic: zooooo daar was je weer.. Ik is hier ook niet veel hoor.. Ben druk met zwanger zijn, hihi.. En met Julentje natuurlijk! Miekjeman is veel weg voor zijn werk.
    Heerlijke vakantie gehad?? Nu nog ff genieten voordat je woensdag weer aan t werk moet..

Eekje: Jaaaaaaaaaaaaa wat goed meis dat je echo goed was.. Een mei kindje!! Leuk!!!!!! Ben echt super blij voor je!

Pooh: fijn dat de kids weer beter zijn!

Zuurtje: Beterschap met de kleine meid. Fijn dat de bank er is!

Wij gaan zo ff naar de 'praktijkondersteuner' voor mij. Kreeg een oproep. Is ivm astma. Dus goed gaan we daar ff heen.

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Ja najaa lopen deed Nora ook al heel lang he? ruim voor haar eerste verjaardag liep ze al. Dus ze is gewoon vlot. We zullen wel zien donderdag...

Wat goed van de bloeddruk zeg!!1 Houden zo!!! Ach ja het heeft nog ruimte genoeg om te draaien hihi komt vast goed.
    Ik moet vrijdag weer naar de VK. Ben benieuwd!

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Haha ja gaat dat snel he? al weer 30 weken. Kijk er zelf ook svanaop hoe snel het gaat.

Ja we zien wel met de gastouder. Ik baal er enorm van en ga hen donderdag ook de waarheid zeggen. Grrr..maar goed niet over opwinden verder.

Ach gur verkouden, das wel sneu vind ik altijd als ze koorts hebben enzo. En kapotte billen is helemaal drame met verschonen en isnmeren. 3 mnd al weer gaat ecth snel!!!!!
    Hey joh goed trouwens van het afvallen. Ik hoop dat ik je ook daarin kan volgen na de bevalling ;)

Deel Deze Pagina