Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Miekje jaaaaaaaaaaaaaaaaa mooie buifotootjes met een mooie buik!!:)

@ Boja ik duim dat alles meevalt met het niertje!!

@ Nona hoooooooooooooooooooooooooi:)

@ Zuurtje gelukkig heeft Ynse geen koorts meer!

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    @ Miekje NICE BUIK!!

@ Pooh
    Stroooooo 8)

5. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    hello

6. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Nona lol

@ Sabbe goeiemiddag!

Ik ben eens benieuwd naar hoe al jullie kindjes eten? Zijn er echt al veel die zelf met een bestekje eten of geven jullie ze ook zelf het avondeten.
    Makkelijk eetbare stukjes zoals gebakken aardappeltjes laat ik hem zelf proberen te eten. maar dan is het meestal met handjes enniet met een vorkje ofzo. Fruit gaat al wel redelijk met vorkje, maar handjes zijn favoriet...

7. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    Jesse wil absoluut niet meer 'gevoed' worden. Hij eet dus alles zelf met lepel, vork en HANDEN :) Hij probeert altijd eerst met vorkje en lepeltje en lukt het niet, dan gebruikt hij zijn handjes. Ik vind het super om te zien hoor! Ben zo fier op hem :)

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Hello 2 you 2 Sabbe! :D

@ Pooh: Alysha eet al heel lang zelf met een vorkje of lepeltje,al voor dat ze 1 was.... Ze krijgt gewoon haar bordje/bakje met eten als we aan tafel gaan net als wij,ik prak het meestal wel allemaal een beetje grof door elkaar,maar dat gaat prima hoor!

Verder hier frustratie! Mañana ging zwemmen met 3 vriendinnen en Jamilia,zijn ze een half uurtje ongeveer in het water,worden ze eruit gestuurd,omdat Mañana niet op Jamilia mag passen.... Mag vanaf 18+....... Als ze dat nou gelijk bij de kassa zeggen.... Zowel Mañana als Jamilia in tranen.... en 3 vriendinnen totaal over de zeik.... Jamilia is nu weer thuis en Mañana is terug zwemmen,vind t zo zielig voor die meiden! Mañana doet op vakantie al 2 jaar met d'r zusje zwemmen en voor diegene die Mañana kent,die weet dat ze dr zusje niet laat verzuipen!

Maargoed regels zijn regels.....

Jamilia was wel blij toen ze thuis kwam! Jamilia spaart GoGo's & Divi had Gogo's gepost! THNX WIJFFIE!

Fijne Dag allemaal!

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
  10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
  11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
  12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
  13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    en nu ga ik me met de lasagne bemoeien,anders komt ie niet op tijd in de oven!!!

**zwaai**

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    en nog eentje van Mañana @ het dorpsfeest hier,tijdens optredens van Jan Smit & Ilse de Lange e.d.

Bekijk bijlage 17084

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    #59475 Pooh69, 23 sep 2009
    Laatst bewerkt: 23 sep 2009
    @ Sabbe en nona ik zie dat hier nog niet goed komen met bv spaghetti of andere sauzige dingen. Zit bij jullie niet alles onder dan? Hoe begin je met zoiets? Volgens mij zal ik bij een tweede ook wel sneller en makkelijker erin zijn;)

@ Nona weer leuke fotootjes!! Leuk weer om te zien!:)

16. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    ja pooh, laura zou dat in de tijd ook ni gemogen hebben. Maar nu met jesse, die krijgt een grote slab om en een handdoek en tja, de vloer onder zijn stoel die moet vaak schoongemaakt worden...

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Jaaaa dáár was ik alwéér! :p

Wat het eten betreft.... Het smeert wel eens ja,maar zoals spaghetti bijv. dat snijd ik in stukjes en dan met een lepeltje laten eten... een paar hapjes helpen en hoppa! Helpen heb ik hier niet gedaan,was gelijk al van zelluf doen en dan niet teveel saus natuurlijk he en ik ben niet zo van de slabjes enzo,want die ligt eerder in het eten dan dat er eten op geknoeid is :D :D

Jamilia at ook al alleen toen ze 1 was.....

even een gouwe ouwe :)
    Bekijk bijlage 17143

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
  19. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Hey meiden!

Heeee nonaaaaaaaaaa! Leuk dat je weer ff langs komt wieberen ;)
    Leuke pica's! Die negerzoen, whahaha.
    Balen van dat zwemmen :(

@ eten : Faylinn eet al een tijdje zelf. Gaat nog niet vlekkeloos ;) maar heel goed met lepeltje, soms vorkje. En tatjes met de handjes natuurlijk, lekker dippen in de saus haha.
    We zijn trouwens ook al vroeg begonnen met gewoon lepeltje geven bij dr hapje, omdat ze ook niet meer gevoerd wilde worden..dan at ze niet. Zelluf doen, dan wel. ;)

@ miekje : mooie buik meis!

@ Boja : spannend, echo. Maar goede instelling, dan kan het alleen maar meevallen toch?
    Waar blijft jouw buikfoto :p

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hey,

Ik kwam ook weer eens aanwaaien ;)
    Ik heb super leuke foto's voorbij zien komen! Mooie kinderen en een mooi buikje :)

Deel Deze Pagina