Het is hier maar vies bewolkt en vind het ninx niet lekker hoor! hier het filmpje was wel lekker wakker worden vanmorgen
@ds en hoe was je vakantie? @nona en pooh het was echt bagger weer niks moois aan te ontdekken hoor. Scheelt weer dat ik moest werken. Welterusten doeiiiii
Sorry, tis nog beetje druk. Hoezo van vakantie kom je bij . De vakantie was super!! We waren twaalf dagen naar Fuerteventura. Vlucht zowel heen als terug ging prima. Samantha heeft grotendeels geslapen. Het eiland is erg mooi, lijkt wel alsof je in een western terecht was gekomen. Helaas begint maandag het echte leven weer.
@ Daisy wat fijn dat de vakantie goed is geweest! Goeieavond allemaal!! Even spammen...bob is echt een kletskous geworden zo leuk weer!
Mogge meiden, Mooie foto's Pooh! Je straalt helemaal als je zo naar Sam kijkt!! hihi.. Oja, een praktijkondersteuner is hier in het gezondheidscentrum (waar dokter, tandarts, CB etc gevestigd zit) is iemand die alle mensen met asmatische klachten eens in de zoveel tijd ziet, longfunctiemetingen doet en evt medicatie aanbeveelt. Dus daar moest ik heen, heb test gedaan (is alleen zo'n blaastest hoor, niet een uitgebreide als in wat DS haar werk inhoudt) en daarna kon ik weer gaan. Na de bevalling gewoon weer een ontstekingsremmer gebruiken (ik gebruik nu niks omdat ik zwanger ben en t liever niet wil). Lekker DS je vakantie!! Jammer dat morgen t werken dan weer begint.. Goed dat Samantha de reis zo goed heeft geslapen! Hier schijnt t zonnetje nu lekker, daar gaan we vandaag nog maar even flink van genieten.... Fijne dag!
pooh: leuke foto's! wat lijken ze op elkaar zeg! miekje: lekker genoten van het lekkere weer?! vergeet je me trouwens niet even te mailen ?! ik ben weer blij, heb net hier via t forum 4 gratis toegangskaartjes voor slagharen gekregen... ben helemaal blij voor de kids! fijne avond!
oh slagharen leuk voor kleine kids! Zijn er vorige week geweest...met mijn 2 broers van 16 en 18 en ons meisje...ons meisje heeft een topdag gehad hahaha..maar de jongens verveelden zich af en toe nog al eens...gelukkig wel korte wachtrijen bij de attracties dus dat maakt al veel goed Veel plezier ermee!! Hier stapt Alyssa heel de kamer rond en echt helemaal vertrouwd...vind het alleen zelf nog wel eens moeilijk...wil haar optillen overal voor....en dan bedenk ik me...oh nee ze kan het goed zelf... hihi Groetjes, Miranda
heyyyyyyyyy allemaal wij zijn ook weer thuis van een zalige vakantie ! het ging super ... ook het vliegen en op vakantie zelf ook wat een makkelijk kind hebben we dan toch .. zelfs eten vondt hij gezellig zo met 3e was echt een genot en weer thuis is het weer druk druk ik heb snel gelezen ! maar wat zag ik weer super spammie's en boja hoe was het met de echo ? miekje nogmaals een dikke knuf wat een ellende .. hoop zo dat karatebeeb opa nog goed mag leren kennen pooh jij bent super bezig met afvallen en sorry maar het is weer op haha mijn geheugen lijkt nog in portugal te zijn blijven plakken dikke knuf voor all !!
Goede morgen! @DS en Emma: jullie hebben blijkbaar een hele leuke vakantie gehad! Super! Zo hoort het maar! @MamaNona: Wat goed zeg, gratis toegangskaarten voor de kids! Veel plezier. Wanneer gaan jullie?
Goeiemiddag allemaal! @ Eekje en sabbe hoe is het met jullie? @ Miekje gisteren was het idd super lekker weer! Hier lekker heel de tuin gedaan! Jullie ook nog wat gedaan? @ Emma welkom terug! En wat fijn dat het zo goed is gegaan! @ Mgwc super he dat rondlopen!! Hier vanmorgen 7,5 kg eraf met sonjabakker. Nu van 77 naar 69,5 in 7 weekjes. Nog 12,5 te gaan naar 57...ben benieuwd!
Avond meiden. EmmaL thnx lieffie..Wij hopen t ook.. DS: ja gaat goed, al voel ik me wel benauwder dan bij de zwangerschap van Julen. Komt misschien ook omdat de kleine meid zeker tot voor kort in stuit lag, geen idee hoe ze nu ligt, aangezien t een wildebrasje is.. Nona: meis, ik ga er dinsdagavond of woensdagochtend helemaal voor zitten, want volgens mij is er iets fout gegaan. Heb alleen zo snel nog niet kunnen ontdekken wat precies (lijkt erop alsof ik een ander rekeningnummer heb gebruikt en dus naar de verkeerde heb overgemaakt?? Ja handig maar niet heus!). Komt goed! Pooh: ja heerlijk genoten, en wat goed van je dat je al zoveel bent afgevallen! Wij, Miekjeman en ikke zijn gisteren ff snel naar de Ikea gegaan. Kast gehaald voor de kamer van de beeb en nog wat spulletjes voor haar en Julentje. Julen heeft heerlijk bij Omie en Opie genoten van t lekkere weer en de zandbak! MGWC: wat een knappe meid heb je toch! Hoest met jou? Al wat meer duidelijkheid in cyclus? Helpt de medicatie daar goed voor?? Lolly: Hoest met Fabian?? En met jou? Hier had ik laatst ook een Julen die met de zwarte potgrond bij Omie had gespeeld.. En hij heeft van de week de maizena gevonden en leeg gemaakt, zal eens kijken of ik daar een foto van kan plaatsen hier.. Boja: Meis, hoe was de echo? Of moet je nog.. Ben t ff kwijt wanneer.... daggg..
Goede morgen! @pooh: wat goed dat afvallen bij jou. Moet ik na de bevalling ook maar eens werk van maken , maar das nog wel heel ver . Hier alles goed hoor. Niet misselijk of zo, alleen sneller honger en ook sneller genoeg . Lekker handig, maar was bij Jana ook zo. Zondag met Jana gaan wandelen. Oma heeft haar een nieuw spelletje geleerd. 1,2, 3 en dan de lucht in zwieren. Vind ze heel leuk en nu telt ze zelf ook als ze de lucht in wil . Het klinkt dan als ééé, wééé, ieeee. Hihi super lief en grappig!
haai, Ff snel avnaf mn werk..nog tweeeee dagen inc deze en dan ben ik vrij!!! Haha steek jullie ff de ogen uit... Liefs en knuffff, Mili
goedemorgen milli nee hoor, ben sinds de zwangerschap van ynse niet meer aan het werk geweest lekker thuis bij mijn meid (en ybe als hij niet op school is) dadelijk maar eens bellen of ik vrijstelling kan krijgen van sollicitatie