Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
  2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hihi..
    Toen meneertje de kamer binnenliep (woonkamer) moest ik heeeeeeeeeeeeel hard lachen... Heb meteen de fotocamera gepakt en ben de witte (voet)sporen gaan volgen..
    Naar zijn slaapkamer.. Ik gebruikte de maizena als talkpoeder, maar aangezien Julen niet veel kapotte billetjes heeft, was t pak nog vol...:$
    Met het resultaat, hele kamertje wit..:D

Ga er nu vandoor heb een teamuitje.. Geen idee wat we gaan doen..

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemiddag meiden!

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam

maizena als talkpoeder?? is dat normaal ha ha?

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Voor de geinteresseerden: gisteren echo gehad. Placenta ligt niet meer voor de uitgang, dus kan op normale manier bevallen. Nierbekkens zijn helaas nog steeds te wijd, maar de echoscopiste vond het een 'milde' verwijding. Ze verwacht dat operatie niet nodig zal zijn en dat ze er overheen zal groeien, maar dat ze wel na de bevalling preventief aan de antibiotica moet. Over 6 weken nog een laatste echo voor de zekerheid. Verder lag de beeb helemaal op schema qua groei en had ze lange benen. Nou dat kan slechter voor een meiske toch ;)

@miekje, was vanochtend met mn nicht mee naar de echo en er was een kloppend hartje!!! ze is pas 7 weken dus het kan nog alle kanten op maar voor zover zag het er goed uit. hopelijk dus niet een tweede miskraam voor haar :)

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    waarom doet mijn banner het niet?? *&%^&^$%&^*&^

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb je er een van een andere site? Geloof dat er ergens vermeld stond dat dat kwam omdat ze iets hebben moeten resetten...bannertje eventjes opnieuw aanmaken en uploaden in je handtekening en dan zou eht weer moeten werken.

Maizena open op de kamer...hmmm Julentje heeft grijpgrage handjes begrijp ik....maar euhm...ik heb hier niets op grijphoogte staan....want alle laden en kast deurtjes zijn al gemangeld door die vingertjes hihihi

Groetjes,
    Miranda

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    owwwwww wat een geweldige foto's !! de troep opruimen is voor jou ff minder geweest natuurlijk maar haha wat een plaatje...

en boja wat super dat er alleen een AB nodig is !! maar moet je dan ook in het zh blijven na de bevalling of mag je dat thuis geven ? en wouw nu al van die mooie benen als haar mama dus !
    en wat super voor je nichtje !!

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey mcgw wat zie ik nu staan moet je vandaag beginnen met de pil .. ik zal het wel gemist hebben met mijn vakantie maar ben je al 3 weken ongi ........... pfff

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ieeeeeeeeee wat eng !!

hou je deur maar goed op slot jij !!

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeieavond!!

@ Emma al weer ene beetje gewend hier in het koude kikkerlandje? Wij willen fotootjes zien!:D

@ Boja gelukkig hoeven ze wss niet te opereren en kan het met ab!;) Hopelijk valt alles mee!

@ Mgwc pfff het zit je echt niet mee...heb een beetje je verhaal gelezen en duim voor je dat het nu eens raak zal zijn...extra knuffel voor jou!;)

@ Miekje pfffffffff wat een schoonmaak heb jij gehad, maar ik zou ook helemaal dubbel liggen als ik het zou zien.;)

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @miekje whaaaaaaaaa jeetje wat zag zijn kamertje eruit zeg. Niet normaal maar ook wel weer lachen.

@boja fijn dat de echo goed was en de placenta er niet meer voor lag.

Dit bed hebben we besteld. vrijdag komt het behang binnen en dan kunnen we aan de slag met plakken.
    Morgen even naar de markt nieuwe hoeslakens kopen.
    Bekijk bijlage 18957

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Lolly ik krijg al slaap als ik jullie bed zie! mooi en lekke bed hoor....

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Op de maart mama's hyves wordt er gevraagd of er in december een meeting komt? Hier nog meiden die het leuk vinden?

15. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @lolly: mooi bed hoor. Goede vooruitzichten.

@Boja: goed dat je nu normaal kan gaan bevallen en dat er geen operatie nodig zal zijn.

@Mgwc: 3 weken ongesteld :$ Jee, meid hoop dat je snel weer een normale cyclus mag hebben (of dat het gewoon raak is :D)

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge,

Ja was een leuke schoonmaak idd.
    Hier staat normaal zijn bakje met zwitsalspul en dus de maizena op de vensterbank, maar omdat meneertje daar bijkan, zette ik dat altijd op de commode.... Dat was ik vergeten en zo kreeg deze kleine man de kans om zijn kamer en zichzelf een metamorfose te geven..hihi..

Wat een mooi bed Lolly, lekker druk aan het klussen in huis dus!

Boja: wat fijn zeg dat er bij je nicht tot nu toe alles goed is.. Ik duim met jullie mee dat t ook goed blijft gaan!! En wat lief van jou dat je mee bent geweest!!
    Goed dat de placenta inmiddels voor de uitgang weg is!

Gisteren uiteten geweest met t team en daarvoor een vergadering gehad.
    Hebben Tapa's gegeten, jammie! We zouden eigenlijk gaan zeilen, maar dat is niet doorgegaan ivm afzeggingen van teamleden..
    en ik zie mezelf niet een hele dag op t water, zelf zeilen... (als ik nou een hele dag lekker rustig kon zitten is t natuurlijk een ander verhaal.hihi)

Mili: Jaaaaaaaaaa doe jij ons maar lekker jaloers maken met je verlof.... Mag hoor!! Ik mag zelf ook niet klagen.. Deze week vakantie, volgende week werken, weekje vakantie, weekje werken en daarna is t voor mij ook klaar. Dan ga ik alleen nog ff langs tijdens de vergadering om 'afscheid' te nemen..

Goed, ik ga hier even een stinkerd verschonen...
    Tot later..

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Oja meeting in december..
    Ikke niet...

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemiddag. Alles goed hier. Fabian heeft vanmorgen zijn eerste tekening gemaakt. En hij vond het prachtig om te doen. Heerlijk om naar te kijken.

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    meeting in december..nee sorry te drukke maand!

20. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Middag :D

Deel Deze Pagina