zo gaat weer top hier gezellig Ik moet zo werken geen zin aan en bryan is ook nog ziek.heeft alleen maar hele dunne poepluiers en eet helemaal niks,drinken een beetje
nee het moet wel van twee of in een groepsverband minstens 25 kanten komen he !! en de buit is binnen .. al is hij al weer op haha tja we moeten maar eens gaan kijken wat we nog meer aan zooi hebben staan .. kunnen we volgensmij nog heel wat verdienen !
ahhhhhhh arme bryan !! beterschap voor de kleine man en ik hoop voor jou dat je dienst er snel op zit .. geen weer om naar buiten te gaan brrr het is koud
jaaa ik heb ook al een heleboel via mp verkocht en ben nog steeds bezig.... wat moeten we toch met al die dingen die we niet meer gebruiken he
Ikke gisterenavond ook weer gehaald maat 3 en 5 6 pakken...met 2 luierukkies gaat het hard met de luiers...
Goeiemiddag!! Ook ik ga proberen hier vaker te zijn en te blijven reageren....ik ben er 2 weekjes geleden mee begonnen!! Alleen toen was het wat makkelijker bij te houden...maar zo is het weer ouderwets gezellig!! Echt leuk om te zien dat bob al alles aan het volgen is wat sam aan het doen is...echt dat trekt nu al aan...mss ook omdat sam vaak meer op zijn hoogte is Ik ben echt benieuwd hoe die twee straks samen zullen zijn...hebben jullie dat ook wel eens. En bij bob ben ik benieuwd wat voor ventje het over een jaar is. Ik is nog zo onwerkelijk dat die mannetjes straks achter elkaar aan rennen enz. maar dat onwerkelijke had ik ook toen sam nog niet kon lopen. Ik kon me niet voorstellen dat hij ineens op een dag rond zou lopen in huis...alles went he Nu weten we niet beter...
Wow...dat waren wel ineens een hele hoop reacties hihihi... Wel gezellig weer...Nonapagina's!!! Okey tis gelukt kleine foto van Alyssa! Bekijk bijlage 19510
ja dat lijkt mij ook wel dat bob toch al snel wil doen wat sam aan het boeven is ! lijkt me zo leuk ook en tja geniet maar lekker .. ze gaan idd veeeeeeeel te snel
nou verkopen haha ! die tafel moest hoe dan ook weg dus voor 10 euro hadden we hem ook weg gedaan whahaha en mensen maar bieden op dat ding ! en wat een zooi ik nog heb liggen
Jeetje dat is wel wat met je schoonvader zeg echt naar hoor.. Mooi kl*te is dat zeg dat jullie niet even lekker met z'n drieen kunnen zijn.. Hopelijk heb je vannacht lekker kunnen slapen en heeft Julen je niet zo vroeg gewekt met z'n vrolijke geklets