Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Fijn dat het einde in zicht is van je opleiding!
    En hopelijk heb je volgende week meer duidelijkheid over je voet dit is niets zo..Fijn dat het met Bryan ook goed gaat leuk he dat kletsen!

2. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

hahah ja Tessa wil ook graag op schoot of zelf op de wc zitten en ook altijd zelf doortrekken :)

3. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Kan me voorstellen dat het soms een beetje saai is.. Lekker he dat je internet hebt kun je hier even spieken ;)
    Wat voor werk doe je eigenlijk?

4. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Hoe is het met je buikpijn? hahha het geld al uitgegeven nou moet kunnen hoor! Mooi dat je geslaagd bent voor kleding.. Altijd leuk :)

5. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Hey Nona gezellig dat je er ook weer bent! Ja ja ik weet dat ik schuldig ben probeer het ook een beetje goed te maken :D

Aaaaa jij was helemaal zielig alleen ziek te zijn getver.. Ik kan me voorstellen dat je je dan helemaal zielig voelt.. Nou hier was het ook niet gezellig hoor de 1 boven de pot de ander met een emmer ik heb namelijk maar 1 wc.. blehhh
    Ik heb het er maar niet meer over het is alweer voorbij ;)

Fijn dat Alysha zo'n makkelijk meisje is en nooooooooooooooit wat doet ** proest ff met je mee ** hhahah
    Als ik de foto's van haar zie dan zie ik een klein ondeugend meisje met haar mooie staartjes.. Of niet? Wel een schatje hoor!

6. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

hahahha heb je de camera wel aan gezet!! Krijg je vast leuke filmpjes als ze die tafel in de auto willen doen! ;)

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey wat een gezelligheid hier..
    Zag een stoere foto van m'n vriendje Tim voorbij komen en een ondeugende foto van Alyssa!!

Ik had vanmiddag en vanavond mijn paps en mams op visite, was erg gezellig.

Julen heeft gelukkig afgelopen nacht al beter geslapen. Werd wel om 4.00uur wakker, maar na even gekletst te hebben was ie weer gaan slapen tot 7uur. Dus dat scheelt..

Ik ga zo nog ff bankhangen en zal morgen even reageren op jullie allemaal..

Kuss...

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Kinderachtig zijn ze daar ;) hahaha Leuke foto hoor! Lekker ding is het :)

9. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Tot hoe laat moet je dan? Sterkte met Bryan..

10. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Helemaal Top dat het met je mannen zo goed gaat! Kan me voorstellen dat je benieuwd bent hoe Bob straks is en hoe ze samen met elkaar omgaan..Geniet maar lekker van je mannen :)

11. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Leuke foto! Moppie hoor :)

12. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Fijn dat Julen beter heeft geslapen.. Fijne avond!

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:D gelukkig is het allemaal weer voorbij ..... Ik had nog wel een wc voor je overgehad.... ;)

Maar ongelogen... Alysha is makkelijk hoor,alleen een enorme kattekop :p

de ondeugd straalt van haar af,zie foto :D
    Bekijk bijlage 19557

14. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Nou ik heb m'n best gedaan toch om op iedereen te reageren ;) hahha lol.. Ik hoop dat ik dat vol kan houden.. Is wel zo gezellig!! Maar goed het wordt weer kouder en natter buiten dus mss is iedereen weer wat meer hier te vinden als er tijd is dan..

Vandaag was niet echt lekker weer maar ik heb gewerkt en het was lekker druk! Altijd goed.. :)

Liefs Monique

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Slaap lekker!!!!!

16. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0

Wat een heerlijk kind heb je toch!! Leuke foto.. En ja ik geloof je wel hoor dat ze makkelijk is Tessa ook wel alleen die begint toch al wel met NEE en MIJ.. Maar goed ze is alleen en gaat 1 dag in de week naar het KDV en Alysha is toch met haar zussen om haar heen en zal toch meer moeten delen.. Als ik bij mijn vriendin ben dan gaan de meiden het eerste kwartier ff katten naar elkaar toe de een zegt MIJ en de ander zegt HEBBE hahhahha wel lachen hoor maar is wel zo weer voorbij en kunnen ze samen heel lief spelen.

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Hahaha dankje!

Ja het scheelt wel dat ze zussen in huis heeft en een broer die af en toe ook nog aan wezig is..... is toch anders dan een enigskind.... maar ach... komt vanzelf allemaal wel goed en dat kattekoppen is soms ook wel leuk hoor!

klik HIER! maar eens voor een filmpje van hun... ( let dan niet even op jamilia met dr pruikenhoofd,maar die zat op dat moment niet lekker in haar vel... ) Ze zijn trouwes ook heeeel goed in de boel op de kop zetten :D :D

18. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    zo ben er weer.Moest tot 21 uur werken.Bryan nog steeds in de dunne en niet willen eten ja een halve banaan.Drinken doet hij nu wel veel dus dat is goed.

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Haiiii

Lekker gewerkt?!

Nou als ie maar drinkt,das belangrijk toch ! en een banaan is tenminste iets.... gewoon even lekker in de gaten houden!

20. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    We hopen dat Tessa ooit nog een broertje of zusje mag krijgen! Komt wel.. En idd je moet er soms verschrikkelijk om lachen..

Ik ga ff je filmpje bekijken

Deel Deze Pagina