Wat een leuke meiden heb je toch.. Wat een geweldig filmpje hahah Lekker keten samen!! Hoeveel jaar zit er eigenlijk tussen hun?
hahaha jaaa een bitch-fight is het af en toe,maar ach... t went er zit 2 jaar en 10 maanden verschil tussen hun beiden..... aaah jaaa en bij jullie komt er ook nog wel een brusje bij..... als de tijd daar is gebeurd het vanzelf toen jamilia 10 maanden was,was ik alweer zwanger en daarna nog 2 x ,maar helaas mocht dat niet baten,maar eerlijk gezegt ik vind dit leeftijdsverschil heerlijk... Jamilia was al een hele tijd zindelijk en al heel zelfstandig,was wel heerlijk tijdens de zwangerschap!
O wist ik niet wat naar lijkt me verschrijkkelijk om mee te maken.. Dat is een mooi leeftijdsverschil ja.. Lijkt me wel leuk hoor een brusje voor haar maar we zijn er nog niet mee bezig..
ja is ook erg naar! ik hoop het ook nooit meer mee te maken... ik heb in totaal 6 mk's gehad,ben er zogezegt ook "helemaal klaar mee!" Fijne Nacht! Slaap lekker!
@redone hey de evv-er opleiding die ken ik. Heb ik ook gedaan maar dan de verkorte opleiding. Ik hoefde maar 5 keer een dagje naar school. Wat ga je doen na de opleing? Ga je dan ook werken als evv-er? De nachtdienst was rustig gisteren zo hoort het ook he 's nachts! Ach wat vervelend dat brain ziek is hopelijk duurt het niet al te lang. Goed gewerkt? @emma manlief is ook bij de c&a geweest inkopen doen. Scheeld mooi weer he! Mooi dat je je tafel kwijt bent scheeld weer een hele hoop ruimte. Mar een tafel op halen met een twingo Is niet over nagedacht. Wat een leuke foto van Tim. Wat een knappert. @miekje knuf voor jullie ik kan me zo voor stellen dat je man nu graag bij jullie is. Wat een vervelende situatie zo. en ligt ze schoonvade ook nog helemaal in leiden. Hopelijk mag hij maandag naar huis. @nona Fabian zit ook nog in de kleine maatjes hoor. truitjes maat 80 en broekjes maat 74. inderdaad de ondeugd straalt er bijna van af. @pooh daar dacht ik vandaag nog aan. Hoe zou het zijn als...... fabian een broertje of zusje had en hoe zouden ze dan met elkaar omgaan. Echt een vrouwen aanschap volgens mij om over zulke dingen na te denken. @mgwc leuke foto hoor van alyssa @mona Fabian staat ook regelmatig boven de wc pot te zwaaien. Ik heb een keer gezegt zeg maar dag plasje en dat heeft blijkbaar veel indruk gemaakt. Ik werk op een pg (dementerende ouderen) afdeling in een verpleeghuis als zorgkundige. wat voor werk doe jij dan? zo ik zit weer aan de red bull en proberen om op iedereen te reageren. Wij hebben als het goed is de bedombouw en de nachtkastjes verkocht vandaag via mp. Waarschijnlijk komen ze die morgen ophalen. Dan zijn we daar ook mooi vanaf. Anders blijft die boel ook maar staan. Verder heb ik geen nieuwtjes eigenlijk maar ja dat krijg je he als je de hele dag in je nest ligt en 's nachts wakker bent. Dan maak je niet zo veel mee. Wie heeft er trouwens k2 gewonnen? Kan ik zo wel eens even gaan opzoeken. ik ga weer eens aan het werk. Tot morgen.
goedemorgen @lolly ik doe het hele traject,moet ik totaal 12 keer naar school.En ik ga werken als evv-er bij ons op de pg-groep.Daar werk ik nu ook ook eigenlijk als evv-er maar je moest dat diploma hebben. @mamanona leuke foto en inderdaad de ondeugd kan je duidelijk zien.Ja ik heb wel lekker gewerkt alleen wel druk....maar de avond vloog voorbij. @mgcw leuke foto @emma leuke foto en wat lijkt hij groot. met bryan lijkt het weer beter te gaan.Vanmorgen een iets dikkere poepluier en heeft zijn broodje bijna op gegeten.Bryan zit in maatje 80 soms 86.
Oke in een verpleeghuis en je hebt het s'nachts wel rustig en geen bewoners die s'nachts gaan wandelen? Wel leuk werk ik heb stage gelopen in een verpleeghuis toen deed ik de opleiding verzorgende.. Maar ik doe nu wel heeeeeeel ander werk ik werk in een bakkerij/tearoom.. Heel erg leuk werk!
Hey goedemorgen redone Gelukkig gaat het beter met Bryan.. Tessa zit met de broeken in 80 en de shirtjes in 86..
Goeiemorgen meiden!!! Voor iedereen die wat van de bruch wil..... PAK MAAR!! Bekijk bijlage 19627 Fijne Zondag!!
Wat een weertje is het weer he.... wat een wind!! en dan af en toe die vieze regenbuien! Bah het is echt herfst!! Opzich houd ik wel van de herfst hoor,maar dan droge herfst,zonder regen whahaha Kben net met de meiden even wezen wandelen.... HEERLIJK!! en dan gaan we daar natuurlijk even lekker van SPAMMEN!!! MaƱana..... Bekijk bijlage 19684