hey meis... heel veel sterkte met t verlies van iedereen..... Wat naar dat je ook nog eens moet gaan kiezen zeg.... STERKTE!!
en ik ben weer weg...... M. is bijna onderweg naar huis,dan Jamilia naar t knutsel-clubje brengen en dn @ dorp! Cya!
@ Boja gecondoleerd!! Knuffel @ Miranda voor jou duim ik ook heeeeeeeeeeeeeeeeeel hard!! @ Redone echt gezellig dat je er ook telkens weer bent!! @ Nona geld ook voor jou! Nu ik nog blijven volhouden Ik moet dadelijk weer eens met sam naar het ziekenhuis...nu voor zijn oogjes. Zijn al een half jaar ontstoken en cb en huisarts en kinderarts weten het allemaal niet. Nu luisteren wat de kinderoogarts te vertellen heeft..
Hey Emma ik kon er ook niet op nee en ik wilde zo graag ff bij lezen na een dagje gewerkt te hebben leuk leuk emma hopelijk snel raak!!!
Hopelijk snel de scan en het zou wel erg fijn zijn als je weet waarom je elke keer zo'n pijn hebt.. Fijn dat er iemand bij je is vanavond..
Hey Boja, Wat erg zeg vind het echt erg voor je.. Helemaal nu je moet kiezen..Sterkte met je beslissing.. Moeilijk hoor..