Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    bedankt meiden nee vloei niet meer en de hechtingen waren inwendig en moesten uit zicht zelf eruit dus weet niet of ze eruit zijn hahah

heb die pillen van vrouwenmantel ook gehad omda baarmoeder niet gezakt was dus hoor de 14e wel of het nu goed zit

verder heeft mannetje hele nacht geslapen 12uur laatste fles en toen kwam ie half 7 :D

ik heb wel een blubber buik overgehouden en brede heupen niet normaal :( kon met zwangerschap winter jas aan en nu krijg m niet dicht vanwege me heupen

hier is vanaf morge tot vrijdag by C&A foto maken voor 2euro en geloof kleintjes tot 24maande gratis dus ga woensdag s effe kijken hoe of wat

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Tnx for the reacties!

@ Pooh : vanaf welke week heeft Sam af en toe een flesje?

@ all:

Faylinn zit op 3320! Jippieeeee!
    We mogen (eindelijk) naar buiten :D

3. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Hoi meiden,

Yannick heeft er vannacht voor het eerst na de laatste voeding 5 uur en 15 minuten tussen laten zitten. Hij kwam pas om 3.45 uur. Heerlijk. Begint steeds iets langer te worden zo. Overdag ook meestal om de 4 uur, alleen s'avonds wil hij nog wel eens vaker komen. Ik moet echt mijn dingen beter gaan plannen hoor, want merk dat ik s'ochtends toch wel tijd te kort kom eigenlijk hahaha. Eerder opstaan dan maar. Mijn hubbie was vanmorgen aan het vloeken omdat zijn wekker weer afliep om te gaan werken. Had nog slaap volgens mij.

Jordy is vandaag de hele dag naar de oppas dus ik kan lekker wat tutten met Yannick en wat in het huishouden doen. Scheelt toch wel als je er eentje minder hebt rondlopen. Hoewel ik mijn manneke toch wel mis hoor. Vanmiddag weer kraambezoek, en daarna vliegensvlug Jordy halen bij de oppas en eten koken.

Oja, heb vorige week de eerste zending van de foto's weg gedaan naar de hema om te bestellen. Heb er iets van 65 besteld hihihihi. Is vanaf de geboorte tot nu. Ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Kan ik ze straks weer in gaan plakken. Is mijn hobby om foto's te maken hahaha. Iedereen zegt altijd dat ik er veel te veel maak hihihihi. Maar zie altijd zo veel leuke momenten om vast te leggen.

Hier ongeveer 1 week geleden weer sex gehad. Ik vloei nauwelijks meer. Ging goed en geen pijn of zo. Was bij mijn oudste zoontje wel anders toen heeft het ruim 8 maanden geduurd voordat het weer lukte. Ik had veel te veel last toen van de knip die ze gezet hadden.

Hier is de baarmoederstand niet meer toe voelen. Zal dus wel goed gezakt zijn. In de kraamweek zat hij op het laatst 2 vingers boven symfyse (of hoe schrijf je dat).

Wicjuh: heerlijk dat jullie nu eindelijk naar buiten mogen. Is er nu hier heerlijk weer voor. Zonnetje schijnt.

Wenneke: heerlijk dat je kleine man zo lekker lang heeft geslapen. Doet een mens goed he. Leuk foto's maken bij de c&a.

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Lekker joh! Dat er wat langer tussn zit. :)

Hier is het weer er niet naar helaas :( ;)
    Mag het eindelijk, regent het ! Grrrr :evil:

5. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wicjuh dag 6,7 en 8 in ziekenhuis flesje. Daarna vanaf 2 weken elke week een keer een flesje om er aan gewend te blijven! ;)

Sam heeft ook bijna 6 uur doorgeslapen vannacht! Was wel na een ontzettende ontplofte poepluier die hem al 3 dagen dwars zat! De eerste 5 weken had hij elke voeding een poepluier, maar sinds een week is het ongeveer 1 keer per twee dagen en hij lijkt er dan echt last van te hebben1. Zooo zielig! ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @mamanona, en? heeft het geholpen? :D

@wicjuh, joepie! lekker naar buiten.

@wenneke, komt wel goed meid, we zijn net bevallen. :D

@Cornelia, we zien je vanzelf wel verschijnen!

@Becca, bij mij is er kwa baarmoeder niks gecontroleerd, dus ik weet het niet. Ik zal dat met 6 weken pas weten.

Sex.. ik kan niet wachten! :oops: Ik vloei helaas ook nog, dus helaas nog geduld. Gister wel even een voorproefje, heerlijk hoor lijfelijk contact zonder die dikke buike en pijntjes in mijn lijf! :oops:

Ik snap ook echt naar een bad! vind dat zo lekker! maar goed de douche moet het maar doen voorlopig.

Dean ligt lekker te slapen nu, vanmiddag gaan we even lekker weg.

Donderdag mag hij voor de gehoortest, is dat bij jullie allemaal goed gegaan?

Fijne dag meiden.

7. Zip

Zip Fanatiek lid

23 apr 2007
    1.295
    0
    0
    Hoi mama's!

Echt grappig om te lezen dat iedereen een beetje in een ritme begint te komen.....
    Vannacht weer lekker geslapen!
    Gisteren was echt een rotdag na een een nacht bijna niet geslapen te hebben, maar ja...dat mannetje met zijn lachjes maakt alles altijd meteen weer goed :-D

sex, nee nog niet! Durf eigenlijk nog niet zo goed, na alle hechtingen etc.
    Het trekt ook allemaal nog wel een beetje.
    Is oud bloed ook nog vloeien?
    Soms met een klein beetje helderrood?

Wat gaan jullie ondernemen als we het hebben over anticonceptie?

wie zijn er eigenlijk allemaal in het ziekenhuis in Zwolle bevallen?
    Las dat dat er wel veel zijn volgens mij!

Ga mijn hondje uitlaten en dan lekker even aanhet werk met fotootjes...

8. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ja oud bloed hoort ook nog bij vloeien.
    Ik kan me voorstellen dat sex met hechtingen eng is! Ik vind mijn wond ook eng aan mijn buik.

Anticonceptie, niks.. wij zijn met hulp zwanger geworden, dus met zo'n vaart zal het niet lopen. ;)
    Ik hou mijn cyclus in de gaten wanneer die weer op gang is.

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik ben al geweest voor de pil ! haha !
    hoezo ff willen wachten met nr 2 !
    wij hebben er ook 2 jaar op mogen wachten maar ik zou er nu niet aan moeten denken ik wil eerst zeker weten of ik nog wel een nr 2 wil .....
    voorlopig hier maar eens aan wennen
    Sex hebben we nog niet gehad ik vloei ook nog maar nu meer af en toe .. wel nog veel slijm ofzo .. en ik vind er een geurtje aan zitten .... :oops:
    gelukkig wel echt minder last van mijn aambei !
    ik had van de week super zin in mijn man en ik had mezelf helemaal geschoren en dacht echt ! JA JA JA
    en toen zag ik mezelf in de spiegel met mijn blubberbuik en durfde niet meer.... ik was bang dat mijn man me niet mooi zou vinden met zo'n lijf
    ik heb echt gejankt
    ben wel gelijk naar hem toe gegaan en hij heeft me gerust gesteld ... Gelukkig
    niks voor mij hoor zo onzeker zijn maar ben oh zo blij dat ik het met hem besproken heb en ik moet mezelf ook meer tijd geven voor dingen ...
    Tja wie weet zijn er meer die er zo over denken .. voelde me nogal een geit op dat moment .. nu vind ik mezelf nog lelijk met die blubberbuik ik heb ook echt een flap hangen .......
    hebben er dat meer?
    ik weet dat ik een mega buik had maar geloof niet dat dit weg zal gaan zeg maar ....

Tim is gister super lief geweest ik heb hem de laatste voeding gegeven om 11.30 en hij kwam om 5 uur pas net toen papa uit bed moest om te gaan werken ! mijn man was happy en hoopt dit vol te houden ik ook vind het prima zo en hij kwam pas om 9 uur vanochtend weer ! al ligt hij nu al wel de hele ochtend te jengelen
    tja over half uur de fles en dan wil ik eens gaan winkelen een uurtje !
    wordt de 1e keer alleen en ik ga zo alles eens in de auto sleuren ! lopen is nog te ver en dan nog winkelen dus ik ga proberen met de auto !
    ik heb er kei zin in !
    wil echt ff een nieuwe jas loop al maanden in dat domme vot en hoorde dat het uitverkoop is !

dus tot laters allemaal ik ga shoppen haha

10. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Emma, hihi kan me voorstellen dat je aan je nieuwe lichaam moet wennen hoor! ineens zo gekke lege buik. Ik heb dan wel geen flap, maar wel een buikje en die wiebelt hihih maar vind mezelf geen geit. Ik denk maar zo... mijn mooie manneke heeft er in gezeten, het komt vast wel weer goed.
    hihi en jij weer aan de pil.. :D raar zeker!

Shopse! geniet er van!

11. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    Morgen dames.

Hier nog hooguit 4 uur tussen de voedingen in maar ja.....dat wordt vanzelf wel meer. Hij is ook nog maar net nieuw natuurlijk!

De hechtingen en sex...donders. Ik weet nog dat ik de vorige keer best bang was of 't allemaal wel goed dicht zat zeg maar...'t voelde ook zo strak. Zal wel even weer wennen zijn.

Verder even kijken, waar had ik zoal een antwoord op...
    - voedingsarmband ... die zal dan vandaag wel komen neem ik aan. Ik heb 'm ook wel nodig, ik zit me steeds af te vragen welke kant aan de beurt is...
    - sophia in zwolle, daar hebben wij ook geworpen
    - dikke blubberbuik....ik had een enorme buik met kind erin...en ik wacht rustig tot 'ie weer wat strakker wordt. Het is niet mijn meest mooie deel nu, maar er moet toch nog minimaal 16 kilo van het hele lijf af, dus tegen die tijd lijkt de buik misschien ook weer ergens op. Vind het wel erg jammer dat ik uiteindelijk toch nog striae heb opgelopen.

Verder vandaag...lekker rustig. Mijn eerste volle dag alleen, dus ik doe dan maar lekker rustig aan. Vanmorgen voor 't eerst kind helemaal aangekleed...wat een drama zeg, al dat kleine gefriemel...

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    oh ja, anticonceptie....eerdaags maar eens naar de dokter voor permanente maatregelen.

13. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi dat aankleden vind ik ook zo'n ramp af en toe!

straie heb ik trouwens ook niet.
    Was dat bij jou nog op het laatst?
    Ben jij zelf ook groot of niet?

14. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    terwijl ik al geoefend had met een eerder kind...maar een gepriegel hoor, pfff!

Ik heb echt na de uitgerekende datum van de tweede zwangerschap pas striae gekregen, heel erg rond de navel. Jammer hoor.

Ik groot...groot in ego misschien :D maar in lengte ben ik slechts 1 meter 61 en mijn man is 20 centimeter groter...dus waarom wij zo groot kweken...?

15. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi ja dat is waar, dit is je 2de!

ooow echt? je kreeg het na je uitgerekende datum? zonde!

Nee jullie zijn idd niet groot (ik ben zelf 1,65 en mijn man 1,94) apart dan he dan jullie babies zo groot zijn!

ik hoor gepiep uit het bedje, we gaan lekker samen onder de douche. (heb nog heel luxe mijn man tot maandag thuis )

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: natasja : neej het heeft allemaal niets geholpen.... zo wee-ig als ik gisteren was zo wee-loos ben ik vandaag ( tot nu toe :cry:) jammuhr hoor!

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    2 wannabe-MAART 2008 MAMA'S

Lilya - 28 jaar - Belgie - 26 maart 2008 - 1e kindje - Meisje

MamaNona - 27 jaar - Overijssel - 31 maart 2008 - 2e kindje - Meisje

UP!:D Nog 2 te gaan! ! !

BUDDYLIJST wannabe MAART 2008 MAMA'S

MamaNona
    - Nique36
    - N4th4li3

DE LAATSTE DAG! !

18. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    ja, ik vind het ook zonde, en je hebt er niks aan he (striea).

Ik heb morgen mijn man thuis omdat het mijn mamadag is, en donderdag omdat het gewoon papadag is...tussendoor moet ik het dan zelf regelen....gaat wel maar soepel is anders.

Nu veel tv series die ik vorige week heb opgenomen bekijken.

Hoe zit het trouwens met de bevallingsprogramma's? Nu ik zelf klaar ben hoef ik er echt geen meer te zien hoor....erg he?

19. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
  20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hhahahahha ik hoef ze ook niet meer te zien!

eeeerg leuk wat je hebt gekocht!

Deel Deze Pagina